وزیر ارتباطات گفت: وزارت ارتباطات برای حمایت از حوزه صنایع‌دستی اقدامات خوبی را در دست اقدام دارد که تجهیز روستاها به اینترنت یکی از این اقدامات است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رودی گارسیا، سرمربی ناپولی، می‌گوید در فاصله بین دو نیمه بازی با فروزینونه از عملکرد ویکتور اوسیمن انتقاد کرد.
هوش مصنوعی می‌گوید بهترین گزینه برای جانشینی کریم بنزما در رئال مادرید دوشان ولاهوویچ مهاجم صربستانی یوونتوس است.
شهر‌های برتر امسال عبارتند از سیدنی، توکیو، سئول و زوریخ، اما بار دیگر، رتبه اول به لندن رسیده است. لندن پایتخت انگلیس، خانه برخی از معتبرترین موسسات دانشگاهی جهان، از جمله کالج سلطنتی لندن و کالج دانشگاهی لندن است.
نیاسین می‌تواند در پیشگیری از برخی سرطان‌های پوست کمک کند. نیاسین امید به عنوان یک عامل پیشگیرانه در بیمارانی که در معرض خطر بالای ابتلا به کراتوزهای اکتینیک پیش‌سرطانی و همچنین سرطان‌های پوستی مانند کارسینوم سلول بازال و سلول سنگفرشی هستند استفاده می‌شود.
بهترین رستوران‌ های اصفهان
اسکات کارسون، دروازه‌بان سوم منچسترسیتی به ازای هر 20 دقیقه بازی برای تیمش، یک جام بدست آورده است.
هوادار تهران با محمود فکری در پایان هفته دوم به چهارمین امتیاز خود دست پیدا کرد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به برگزاری دومین دیدار تیمش برابر ملوان در لیگ بیست و سوم گفت: با وجود این که عملکرد خوبی در هفته اول لیگ داشتیم اما مشکلات تیم همچنان پابرجاست.
فیرمینیو با مصدومیت از ناحیه کمر مواجه شده و باید ۵تا ۷ روز استراحت کند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به برگزاری دومین دیدار تیمش برابر ملوان در لیگ بیست و سوم گفت: به دنبال کسب پیروزی در این دیدار و ۶ امتیازی شدن در جدول رده بندی هستیم.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: تلخ‌ترین دوران ۴ ساله‌ام دوران مجلس ششم بود که مسلمان نشنود کافر مبیناد.
با وجود آنکه پهلوی مدعی بود بهترین ارتش منطقه را دارد اما ارتش آن توانایی دفاع از خاک کشور را نداشت و برای جلوگیری از جنگ بحرین را بخشید. درحالیکه اغلب جنگ های دنیا برای دفاع از خاک است.
با وجود آنکه پهلوی مدعی بود بهترین ارتش منطقه را دارد اما ارتش آن توانایی دفاع از خاک کشور را نداشت و برای جلوگیری از جنگ بحرین را بخشید. درحالیکه اغلب جنگ های دنیا برای دفاع از خاک است.
باشگاه بنفیکا پس از جدایی گونچالو راموس، آرتور کابرال، مهاجم برزیلی فیورنتینا را به عنوان جایگزین او به خدمت گرفت.
هری کین به گرت ساوت‌گیت و هم‌تیمی‌هایش در انگلیس یک لوح یادبود هدیه کرد، به عنوان قدرشناسی از آن‌ها که کمک کردند بهترین گلزن تاریخ انگلیس شود.
هدی نقیبی سرمربی تیم آلیش بانوان به عنوان بهترین مربی آسیا انتخاب شد.
کوین یامگا بهترین پنالتی زن استقلال طی دو فصل اخیر محسوب می شود.
می‌توانید شادابی و طراوت را با یک فنجان دمنوش به خودتان و دیگر اعضای خانواده هدیه دهید، پس همین حالا دست با کار شوید بهترین دمنوش بهاری را درست کنید. فصل بهار به رغم تمام زیبایی‌هایش برای برخی‌ها توام با کسالت و حتی افسردگی است، اما با اعتماد به معجزه گیاهان و شکوفه‌های بهاری، می‌توانید شادابی و طراوت را با یک فنجان دمنوش آرامبخش، به خودتان و دیگر اعضای خانواده هدیه دهید، پس همین حالا دست با کار شوید و یک دمنوش ایده آل را به منوی روزانه خود اضافه کنید.
علی دایی در روز‌های اوج هیده توشی ناکاتا که از بهترین‌های تاریخ آسیاست جلوی هت تریک او را گرفت و بهترین بازیکن قاره آسیا شد
علی دایی در روزهای اوج هیده توشی ناکاتا که از بهترین های تاریخ آسیاست جلوی هت تریک او را گرفت و بهترین بازیکن قاره آسیا شد
تا زمانی که شی می‌تواند روی مکرون به عنوان بهترین متحد خود در برابر اروپای مستقل حساب باز نماید به سادگی می‌نشیند، آرام می‌گیرد و از تماشای نمایش لذت می‌برد
الکساندر سورلوث، مهاجم رئال سوسیداد پس از کسب جایزه بهترین بازیکن ماه ژانویه باشگاه، یک ماهی بزرگ هدیه گرفت.
مهدی هاشمی‌نسب در نخستین روزهای 50 سالگی با شکستی تلخ از تبریز به اهواز برگشت.
روبرت لواندوفسکی شب گذشته در بازی برابر رئال سوسیداد، دو گل برای بارسلونا زد و آنها را به پدرش تقدیم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ