دربی استان کرمان به دلیل آنچه مشکلات گیت‌های ورودی و حواشی دو هفته اخیر ورزشگاه‌های رفسنجان و کرمان اعلام شده، بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تراکتور طی روزهای آینده در دو بازی دوستانه به مصاف پیکان تهران و مس سونگون می‌رود.
سعید الهویی به دانشگاه تهران رفته تا دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و مس رفسنجان را از نزدیک تماشا کند.
پیاز ماده‌ای بسیار مفید برای کاهش پیشروی دیابت نوع دوم است؛ این نوع دیابت زمانی اتفاق می‌افتد که انسولین نتواند گلوکز را به خوبی سنتز کند. معمولا وقتی قند موجود در رژیم‌های غذایی زیاد باشد، این بیماری به وجود می‌آید. زمانی که شما پیاز مصرف می‌کنید، مقدار انسولین موجود در سیستم بدن افزایش پیدا می‌کند.
دو بازیکن استقلال در مصاف با مس رفسنجان از ناحیه بینی آسیب دیدند و قرار است با معاینات پزشکی میزان آسیب دیدگی اشان مشخص شود.
دو، سه روزی می‌شود که تمرینات تیم فوتبال مس در رفسنجان برای مصاف با استقلال آغاز شده است.
تیم های مس رفسنجان و مس کرمان با دو هدف متفاوت در دربی استان کرمان به مصاف هم رفته اند.
شهریار مغانلو در مصاف با مس رفسنجان موفق شد، نهمین گل فصل خود را به ثمر برساند و در فاصله دو گله با رضا اسدی بهترین گلزن مسابقات قرار بگیرد.
در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، دو تیم سپاهان و مس رفسنجان، شنبه ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۲ در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه دو بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.
کمتر پیش می‌آید که در لیگ ژاپن دو تیم همنام به مصاف هم بروند.
بچه‌هایی را می‌شناسد که افسرده شده‌اند؛ کسانی که بدون اغراق در طول یک ماه حتی یک متر هم جابه‌جا نمی‌شوند و باید به تمام مشکلات‌شان سوءتغذیه و ناتوانی مالی در خرید دارو‌ها را هم اضافه کرد: «شب سیزده به در، یکی از مددجویان ضایعه نخاعی که دچار افسردگی شدید است برای بار دوم قرص مصرف کرده بود در حالی که تنها آرزویش ویلچر برقی است. با مسوولیت خودم با اورژانس تماس گرفتم و خوشبختانه نجات یافت. ده‌ها و صد‌ها مورد اینچنینی وجود دارد و یکی از مهم‌ترین مشکلات معلولان در کنار معیشت، نداشتن تفریح است.»
امیر قلعه‌نویی فهرست 11 بازیکن اصلی خود را برای مصاف با مس رفسنجان مشخص کرد.
در شروع نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ دسته اول تیم های شهرداری آستارا و مس شهر بابک به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی بدون گل به پایان رسید.
در یکی از دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر، دو تیم مس رفسنحان و ملوان بندر انزلی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
دو تیم مس کرمان و هوادار تهران در یک بازی دوستانه به مصاف هم رفتند که در این بازی توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد.
دو تیم مس رفسنجان و هوادار ظهر امروز در زمین تربیت بدنی دانشگاه تهران به مصاف هم رفتند.
مصاف تدارکاتی مس و هوادار که روز شنبه به میزبانی رفسنجانی‌ها در تهران برگزار شد، در دقیقه هشتاد و پنج نیمه تمام به پایان رسید.
تیم‌های سایپا تهران و سریک گنبد که بدون شکست در رتبه‌های اول و دوم جدول لیگ برتر زنان قرار دارند، در هفته چهارم به مصاف تیم‌های هشتم و هفتم جدول می‌روند که تاکنون پیروزی نداشتند.
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان صحبت‌هایش پیش از مصاف با مس رفسنجان در چارچوب هفته یازدهم مسابقات را با تسلیت به مردم ایران شروع کرد.
دو تیم مس رفسنجان و‌ صنعت نفت آبادان در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که یکی به دنبال فرار از قعر و دیگری به دنبال حضور در بین بالانشینان است.
دو تیم مس رفسنجان و‌ صنعت نفت آبادان در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که یکی به دنبال فرار از قعر و دیگری به دنبال حضور در بین بالانشینان است.
دو تیم مس رفسنجان و‌ صنعت نفت آبادان در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که یکی به دنبال فرار از قعر و دیگری به دنبال حضور در بین بالانشینان است.
تیم فوتبال پیکان در تعطیلی لیگ برتر دو بازی تدارکاتی برگزار خواهد کرد.
تیم فوتبال پورتو در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا بدون مهاجم ایرانی خود به مصاف نماینده بلژیک خواهد رفت.
از آخرین دیدار استقلال و مس در لیگ برتر ۹ سال می‌گذرد و دو تیم پیش از این در تاریخ رقابتهای لیگ برتر ۱۶ بار به مصاف هم رفته بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ