سرپرست شرکت توسعه اعلام کرد ورزشگاه آزادی از حدود ۲۰ روز بعد آمادگی حضور تماشاگران را خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یحیی فصل را با برد شروع کرد اما در شبی که تیمش در میان سکوهای ویرانه آزادی و بدون حضور تماشاگران بازی می‌کرد.
مدیرکل امنیتی استانداری تهران اعلام کرد که بازی‌های فوتبال در ورزشگاه آزادی تا اطلاع ثانوی بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.
اگرچه بسیاری از مسئولان ورزش کشور روز گذشته در تلاش بودند بدون تماشاگر شدن این بازی مهم را به ماجرای سکو‌های ورزشگاه آزادی مرتبط کنند، ولی به نظر می‌رسد این اتفاق به دلیل عدم کسب مجوز برای ورود زنان به ورزشگاه آزادی برای تماشای این دیدار است
سازمان لیگ فوتبال هنوز موافقت خود نسبت به حضور تماشاگران برای بازی نخست پرسپولیس در ورزشگاه آزادی را دریافت نکرده است.
باشگاه استقلال از هواداران خود خواست که اگر بلیت تهیه نکرده‌اند،‌برای تماشای دربی به ورزشگاه آزادی نروند.
حضور انبوه طرفداران پرسپولیس بدون تهیه بلیت باعث ازدحام جمعیت بیرون از ورودی های ورزشگاه آزادی شد.
امید عالیشاه به اعتراض تیم‌ها به برگزاری بازی پیکان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی واکنش نشان داد.
شهرآورد حساس تهران بین پرسپولیس و استقلال با حضور 15 هزار نفر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
گفتگو با هواداران خانمی که بدون تهیه بلیط قصد ورود به داخل ورزشگاه را دارند.
فصل گذشته پرسپولیس و تراکتور در حالی با حضور هواداران تبریزی به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت نیمه‌کاره ماند و کمیته انضباطی حکم به برتری ۳ بر صفر شاگردان یحیی گل‌محمدی داد. در آن بازی، هواداران تراکتور در چند مورد به امید عالیشاه، ستاره پرسپولیس، حمله کردند و همین موضوع کافی بود تا داور دستور به پایان بازی بدهد. پس از آن، کمیته انضباطی رأی به برگزاری بدون تماشاگر بازی این دو تیم در فصل آتی داد و به همین دلیل دیدار رفت این دو در ورزشگاه آزادی هم بدون حضور تماشاگران برگزار شد.
کنایه مجری تلویزیون به قیمت بالای بلیت استادیوم آزادی: می‌خواهید کسی نیاید بگویید بازی بدون تماشاگر باشد.
جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی برای بازی استقلال و ملوان با بلیت یک میلیون تومانی بدون تماشاگر ماند!
یکی از جذاب‌ترین دربی‌های تاریخ روز گذشته یکبار دیگر در سکوت آزاردهنده ورزشگاه آزادی برگزار شد.
در جلسه هماهنگی پیش از بازی شهرآورد ۹۹ اعلام شد که هیچ تماشاگری حق ورود به ورزشگاه را ندارد.
در بازی اخیر که روز جمعه برگزار شد، تماشاگران ایرانی اجازه حضور در سالن را نداشتند؛ ولی در عوض، فضا برای حضور تماشاگران چینی فراهم شده بود تا آن‌ها سالن ورزشگاه آزادی را از آنِ خود کنند. ورزشگاه‌های ایران از زمانی که اعتراضات نسبت به مرگ مهسا امینی شکل گرفته، بدون حضور تماشاگر شده و بازی‌ها در بیشتر سطوح سوت و کور برگزار می‌شود.
چهارمین دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران با تیم ملی فوتبال نیکاراگوئه روز پنجشنبه از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی و بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.
تیم فوتبال استقلال در هفته دهم رقابتهای لیگ برتر و در ورزشگاه آزادی به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل مقابل میهمان خود دست نیافت.
دو تیم سرخپوش بیست و دومین دوره لیگ برتر در شرایطی عصر یکشنبه به مصاف هم خواهند رفت که با رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال این دیدار بدون حضور تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
درخواست مسئولان باشگاه پرسپولیس برای برگزاری دیدار هفته پنجم تیم فوتبال این باشگاه برابر هوادار در ورزشگاه آزادی با پاسخ منفی مواجه شد تا احتمال برگزاری بدون تماشاگر این دیدار قوت بگیرد.
بانوان هوادار پرسپولیس که قصد دارند برای تماشای بازی‌های سرخ‌پوشان در ورزشگاه حضور یابند، حتما باید برای جایگاه بانوان و با کد ملی خود نسبت به تهیه بلیت اقدام نمایند.
شاید حضور نیم بند زنان در ورزشگاه‌ آزادی در یک بازی رسمی باشگاهی لیگ داخلی، بتواند کمی از حساسیت های فیفا کاسته و باعث رفع خطرات احتمالی گردد هرچند هنوز از بلیت فروشی بدون فیلتر خبری نیست
ورزشگاه آزادی روز گذشته شاهد یکی از دیدارهای لیگ برتر بود که با حضور تماشاگر برگزار شد. در حالی که قرار بود بلیت فروشی بر اساس تزریق دوز یادآور واکسن کرونا انجام شود.
ورزشگاه آزادی روز گذشته شاهد یکی از دیدارهای لیگ برتر بود که با حضور تماشاگر برگزار شد. در حالی که قرار بود بلیت فروشی بر اساس تزریق دوز یادآور واکسن کرونا انجام شود.
یکی از جذاب‌ترین دیدارهای فصل فوتبال ایران با تصمیم سازمان لیگ بدون حضور هواداران برگزار خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ