یکی از جذاب‌ترین دربی‌های تاریخ روز گذشته یکبار دیگر در سکوت آزاردهنده ورزشگاه آزادی برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسامی داوران قضاوت کننده در هفته سوم لیگ برتر مشخص شدند که براین اساس قضاوت بازی استقلال و سپاهان به کوپال ناظمی رسیده است.
پس از اینکه بیش از نیمی از بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان آمریکا از خواندن سرود ملی این کشور قبل از بازی گروهی جام جهانی مقابل هلند خودداری کردند، بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی این کار را شرم‌آور توصیف کردند. این اعتراض خاموش توسط کاربران بی احترامی خوانده شده و همچنین انتقادات شدیدی را به دنبال داشت و برخی اعضای تیم زنان ایالات متحده را متهم کردند که در صحنه جهانی به اندازه کافی میهن پرست نیستند. مسابقات جام جهانی زنان در استرالیا و نیوزیلند در حال برگزاری است و دیدار دو تیم فینالیست دور قبل یعنی آمریکا و هلند به تساوی ۱-۱ به پایان رسید.
با سفر رئیس‌جمهور به ونزوئلا، نیکاراگوئه، و کوبا و امضای ۳۵ سند همکاری این پرسش مطرح می‌شود که چگونه امپریالیسم و تحریم‌های یک‌جانبه، ایران و آمریکای لاتین را به سمت اتحادی راهبردی سوق داد.
با سفر رئیس‌جمهور به ونزوئلا، نیکاراگوئه، و کوبا و امضای ۳۵ سند همکاری این پرسش مطرح می‌شود که چگونه امپریالیسم و تحریم‌های یک‌جانبه، ایران و آمریکای لاتین را به سمت اتحادی راهبردی سوق داد.
جود بلینگام، ستاره دورتموند، در حال انجام مذاکرات نهایی با سران رئال مادرید در لندن است.
مربی اوسر معتقد است کیلیان امباپه بهترین بازیکن دنیاست و این نمی تواند بی دلیل باشد. ستاره پی اس جی در دو بازی بعدی می تواند با چهار رکورد برابری کرده یا آنها را بشکند.
سفر جاری رئیس جمهور چین به روسیه و همچنین میانجی‌گری ازسرگیری روابط تهران-ریاض، تشکیل‌دهنده بخشی از تلاش‌های پکن برای بازتعریف چهره بین‌المللی چین و مقابله با هژمونی آمریکا است.
عملکرد آلومینیوم اراک در پنج هفته گذشته چیزی جز بی انگیزگی این تیم در رسیدن به بالای جدول معنی نمی شود.
تبریز - سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه بازی خوبی را از هر ۲ تیم شاهد بودیم، گفت: امروز نمی توانستیم برنده بازی باشیم.
هنگامی که نتانیاهو سرانجام راهی واشنگتن شد بایدن باید به او بگوید که ایالات متحده آماده است تا به شکل گیری نظم جدیدی در خاورمیانه کمک کند، اما نه نظمی که بر اساس تحقیر فلسطینیان و سیاست تغییر رژیم در ایران باشد.
وینیسیوس در بازی دیشب برابر الاهلی برخلاف بازی های لالیگا شب بی حاشیه ای داشت. کارلو آنچلوتی اخیرا گفته بود که در فوتبال اسپانیا از وینیسیوس خوششان نمی آید.
محمد سیاوشی، ستاره تیم ملی هندبال ایران در جام جهانی معتقد است بازیکنان این تیم بعد از صعود تاریخی در لهستان مظلوم واقع شده اند.
فقر گل در بازی های لیگ برتر یکی از شاخصه های اصلی مسابقات فوتبال باشگاهی در ایران است.
به نظر می رسد حسین حسینی، کاپیتان و دروازه بان تیم استقلال در دیدار با ملوان هم در ترکیب تیم آبی به میدان نخواهد آمد.
دبیرکل کمیته ملی المپیک اعلام کرد اثری از احتمال لغو بازی های آسیایی هانگژو در نشست های صورت گرفته دیده نشده است.
«ضرورت پاسخگویی فراگیر به ملت ونزوئلا، مادورو را به اتحاذ رویه‌های جدید سوق داده است. توجه داشته باشیم که امروزه اقتصاد ونزوئلا فروپاشیده است. جامعه این کشور اگر خود را بازیابی نکند و در مسیر صحیح حرکت در نظم بین‌المللی قرار نگیرد، ملت ونزوئلا در مقایسه با شرایط کنونی، هزینه‌های به مراتب بیشتری را نیز باید پرداخت کنند. از سوی دیگر، دولت مادورو با سیاست جدید خود مبنی بر تمایلش جهت عادی سازی روابط دیپلماتیک و اقتصادی با آمریکا، عملا خصومتِ دولت این کشور نسبت به خود را هم به چالش می‌کشد.»
سرمربی تیم فوتبال بانوان گفت: دو بازی دوستانه برابر بلاروس می تواند یک شروع خوب برای حضور در مسابقات انتخابی آسیایی المپیک باشد.
ایجنت مسوت اوزیل در مصاحبه ایی مفصل مدعی شد که موکلش بر خلاف اوبامیانگ، پس از ترک آرسنال به خاطر علاقه اش به توپچی ها نمی خواست در دیگر تیم های انگلستان بازی کند.
کارلو آنچلوتی برتری خفیف رئال برابر ختافه را به علل بی انگیزگی بازیکنانش در نیمه دوم نمی داند. او در مورد ترکیب ال کلاسیکو همه چیز را به بعد از بازی با شاختار موکول کرد.
معمولا تیم های لیگ برتری یک روز بعد از بازی رسمی بازی دوستانه انجام می دهند تا بازیکنان کمتر بازی کرده و ذخیره ها هم در شرایط مسابقه قرار بگیرند.
مدافع مس کرمان می‌گوید وقت کشی به تیم فرزاد حسین خانی نمی آید‌ و این تیم هیچگاه چنین کاری نمی‌کند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قصد استفاده از هافبک ملی پوش خود را در دیدار با تراکتور ندارد.
محمد محبی بازیکن جدید تیم استقلال بیش ازیک هفته است که به تهران سفر کرده اما تا به امروز موفق به انجام یک جلسه تمرین هم با تیم آبی ها نشده است.
ادامه درگیری و بی نظمی در سالن مسابقات کشتی در شرایطی است که مشخص نیست سازمان لیگ فدراسیون کشتی چه برنامه‌ای برای جلوگیری از این اتفاقات تلخ داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ