شاید آلودگی اسم رمز دیگری برای بی‌تماشاگرشدن بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران باشد. اسمی که معمولا در اتفاقات مختلف دچار تغییر شده است؛ مثلا همین چند وقت پیش و در شرایطی که کرونا دیگر هرگز خطری ایجاد نکرده و محدودیتی به وجود نیاورده است، فدراسیون کشتی اعلام کرده به دلیل عدم صدور مجوز از سوی ستاد مبارزه با کرونا، مجبور شده فینال لیگ کشتی فرنگی را بدون تماشاگر کند. یک روز کرونا، روز‌های زیادی سکوت و حالا آلودگی؛ به نظر می‌رسد رفته‌رفته باید به فکر یافتن دلیلی منطقی‌تر برای بی‌تماشاگرشدن بازی‌های مهم ورزشی در کشور بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیهان نوشت:موضوع FATF مبارزه با پولشویی و جرائم سازمان‌یافته و تامین مالی تروریسم است، اما پاریس میزبان FATF، همزمان میزبان یکی از جنایتکارترین گروه‌های تروریستی دنیا (سازمان منافقین) است و دیگر پایتخت‌های اروپایی هم از تروریست‌هایی مانند کومله و تندر و الاحوازیه و... میزبانی می‌کنند. ضمنا آمریکا و اروپا طبق گزارش رسانه‌های غربی، میزبان ۷۶ درصد پولشویی‌های بزرگ در دنیا هستند.
بهانه سرمربی تکواندوی ایران برای نتایج ضعیف در جهانی باکو
مورد عجیب و متناقض آبی‌ها احمد موسوی است که هیچ بهانه تحریمی برای عدم تسویه با او وجود نداشت اما او نیز هنوز در حال رایزنی برای گرفتن مطالباتش است! چشم‌پوشی از اهمال مدیران استقلال در جلب رضایت این بازیکن اخراج شده از لیست در دوره فرهاد مجیدی و آجورلو ، واقعا خطرناک خواهد بود.
سرمربی اسبق استقلال از هر فرصتی برای بهانه گیری و دردسرسازی استفاده می کند.
حسن عباسی، سخنران جنجالی دانشگاه‌ها و مراسم‌های مذهبی بار دیگر و به بهانه بدحجابی، اظهارات عجیبی را علیه فوتبالیست‌ها و همسران‌شان مطرح کرد.
غیر از عجیب بودن توافق شفاهی برای مرخصی وسط وصل، که در دنیای حرفه‌ای فوتبال جایی ندارد، به نظر می‌رسد این بهانه بیشتر توجیهی از سوی باشگاه تبریزی برای خاتمه دادن به درگیری و اختلاف بین سرمربی خارجی و ستاره خارجی تیم است که دودش تنها به چشم تراکتور می‌رود؛ آنهم در آستانه جدال حیاتی با سپاهان صدرنشین.
در سالی که گذشت،نمایندگان مجلس طرح عجیبی ارائه کردند که بهینه سازی از آثار باستانی نام داشت و به حفاران اجازه می داد کشفیات باستانی را به خارجی ها بفروشند که در نهایت این طرح ملغی شد.
یک رسانه انگلیسی می‌گوید گراهام پاتر معتقد است خریدهای نجومی چلسی در زمستان امسال روی تیمش تاثیر منفی گذاشته و تعداد زیاد بازیکنها تمرین تیم را با اختلال مواجه کرده است.
مسئولان رژیم صهیونیستی در شهر قدس اشغالی در نظر دارند به بهانه شباهت گنبد طلایی یک مسجد به قبه الصخره، آن را ویران کنند.
طبق اعلام نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال، تنها یک بازی از هفته هفدهم بدون تماشاگر خواهد بود.
انتظار می‌رود اگر قرار به جمع‌و‌جور‌کردن بهانه‌ای برای بدون تماشاگر‌کردن رقابت‌های ورزشی باشد، بهانه‌ای باورپذیر باشد یا حداقل در سکوت، مثل همان کاری که فدراسیون فوتبال کرده، از کنار بدون تماشاگران بودن بازی‌ها عبور شود. گو اینکه یک نفر یا یک نهاد بالاخره باید به این موضوع ورود کرده و مسئله را حل‌وفصل کند. مگر اینکه قرار باشد بازی‌های فوتبال و دیگر رقابت‌های ورزشی در ایران تا مدت‌های زیاد دیگری بدون حضور تماشاگر باشد که این موضوع بحثی دیگر و صدالبته عجیب است.
مهدی ترابی حاضر نشد در جریان بازی برای پرسپولیس پنالتی بزند، اما در ضربات پنالتی پشت اولین ضربه ایستاد.
نکته عجیب، اما غیبت لوکادیا در این عکس است و به نظر می‌رسد او در کنار خانواده‌اش حضور ندارد. این درحالی است که گفته می‌شد لوکادیا به بهانه بیماری همسرش تهران را ترک کرده است!
یک نماینده مجلس با اشاره به تاخیر در ارسال لایحه بودجه به مجلس به بهانه برنامه هفتم می‌گوید: دولت بالاخره اطلاع داشته که برنامه هفتم و لایحه بودجه تقریبا نزدیک به هم و توامان خواهد بود، بنابراین این‌ها، بهانه‌ها و توجیه‌هایی است که از سوی دولت عنوان می‌شود.
شرایط اقلیمی کشور کلمبیا موجب شده بود تا برخی از مدیران تیم و مربیان از آن به عنوان یکی از مهتمرین دلایل ناکامی وزنه‌برداران یاد کنند.
لوکادیا البته ابتدا بیماری همسرش را بهانه کرده بود اما وقتی متوجه انتشار استوری همسرش در اسپانیا بدون هیچ مشکلی شد، دروغ خود را تغییر داد! این موضوع نشان می‌دهد که حتی خانواده لوکادیا هم در جریان خروج او نبودند و موضوع بیشتر سیاسی است تا خانوادگی!
لوکادیا البته ابتدا بیماری همسرش را بهانه کرده بود اما وقتی متوجه انتشار استوری همسرش در اسپانیا بدون هیچ مشکلی شد، دروغ خود را تغییر داد! این موضوع نشان می‌دهد که حتی خانواده لوکادیا هم در جریان خروج او نبودند و موضوع بیشتر سیاسی است تا خانوادگی!
یکی از عجیب ترین اتفاقات ممکن پیرامون جام جهانی 2022 در کشور ویتنام رخ داده است.
پیشکسوت شمشیربازی ایران معتقد است که این رشته با بهانه های عجیب و غریب مورد بی مهری زیادی قرار گرفت و زمانی که شمشیربازان ایران داشتند در دنیا شناخته می شدند، این رشته را تعطیل کردند و باعث شدند نسل طلایی ایران از بین برود.
زن جوان ۳۸ ساله است و سابقه کلاهبرداری و سرقت دارد. او ۲ کودک را به بهانه دادن غذای نذری ربوده و پس از سرقت طلا‌های آنها، رهایشان کرده است، اما حالا در ادعایی عجیب می‌گوید که دختربچه‌ها را در حسرت مادر شدن می‌دزدیده است.
سید رضا تقوی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در واکنش به فوت مهسا امینی گفت: هر کسی سکته کرد را بهانه قرار بدهیم و بکوبیم سر پلیس که جرات نکند ماموریت خودش را انجام بدهد؟ زندگی اجتماعی قانون و قاعده دارد. هر کسی وارد اجتماع شد باید طبق قانون و قاعده عمل کند.
دادگاه رسیدگی به پرونده شکایت شبکه اجتماعی توییتر از میلیاردر آمریکایی، از مدرکی عجیبی که وی را از خرید این شرکت منصرف کرده، پرده برداشت.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۷۱ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بالغ بر دویست تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۴۰۹ تن از ایشان وخیم است.
بهانه عجیب بازیکن تیم ملی والیبال بعداز باخت به بلغارستان

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ