دربی روز سه شنبه و بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هواداران سپاهان به نحوه بلیط فروشی ذوب آهن برای دربی اصفهان اعتراض دارند.
ناظر داوری دربی حذفی در استادیوم آزادی علی خسروی بود. یکی از اعضای کمیته داوران. داوری که قبلا این بازی را قضاوت کرده بود.
پرسپولیس برای صد و یکمین دربی پایتخت باید هوادار را شکست دهد تا شاید بتواند همچون آبی‌ها هفتمین قهرمانی را کسب کند. هر چند که می‌توان منتظر یک شگفتی هم بود چرا که هوادار در لیگ بیست و دوم یکی از چهار شکست سرخپوشان را به شاگردان گل محمدی تحمیل کرده و این احتمال وجود دارد که امروز هم برنده از زمین خارج شود.
فصل جاری فوتبال باشگاهی کشور تنها در یک صورت می تواند شاهد دربی ۱۰۱ پایتخت باشد: پرسپولیس بازی امروز مقابل هوادار را با پیروزی پشت سربگذارد و راهی فینال شود، آنهم بدون تماشاگرانش.
تیم فوتبال اینتر با غلبه بر میلان در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به فینال صعود کرد.
براساس قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی، تیم استقلال باید در تهران از نساجی میزبانی کند و هوادار هم مقابل پرسپولیس در تهران میزبان خواهد بود.
فیلم پخش شده از جملاتی که ساپینتو بعد از دربی ۱۰۰ به زبان آورد، محرومیت تازه‌ای علیه سرمربی استقلال به همراه خواهد داشت.
سخنگوی باشگاه استقلال در گفت و گویی بار دیگر نسبت به عملکرد داور دربی موضع‌گیری کرد.
هیات فوتبال استان کرمان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد تا این لحظه هیچ مجوزی از سوی مقامات استانی برای حضور تماشاگران در دربی استان صادر نشده است.
26 اسفند دوباره تبدیل به روزی جنجالی برای سیدمهدی سیدعلی شد.
قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از دقایقی قبل در ساختمان سازمان لیگ برگزار شده است.
منچستریونایتد در یک دربی دیدنی و سراسر هیجان، توانست بازی 0-1 باخته را با پیروزی 2-1 عوض کند و انتقام شکست بازی رفت را از سیتیزن ها بگیرد.
حسین حسینی اگر در دربی روزهای خوب خود در یازده هفته سپری شده از لیگ برتر و سوپر جام را تکرار می کرد، به احتمال قوی استقلال برنده از میدان خارج می شد.
حبا مصدومیت دوباره دو بازیکن تازه بهبود یافته تیم استقلال سرمربی این تیم بشدت از تصمیم گیری‌های اخیر درباره ارتباط با آسیب دیده‌های تیمش عصبانی شد.
در آغاز دوباره رقابت های لیگ برتر، تیم های مسی لیگ در دربی استان کرمان به مصاف هم می روند.
سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد روز دوشنبه تصمیم نهایی درباره دربی پایتخت اتخاذ خواهد شد.
تمرین تیم فوتبال پرسپولیس بعد از یک روز استراحت مجددا آغاز شد.
با مصدومیت شیخ دیاباته، احتمال زیاد پرسپولیس برنامه‌ای برای بازی با دو مهاجم تخصصی نخواهد داشت و شانس سروش برای بازی مقابل استقلال بیشتر می‌شود.
علی نعمتی که در هفته‌های ابتدایی فصل جایگاه ثابتی در سمت چپ دفاعی داشت امیدوار است برابر جدال دربی نیز فرصت حضور در ترکیب را به دست بیاورد.
صبح فردای برد پنجم، فرهاد مجیدی دوباره فاصله طولانی و یک ساعت و نیمه دبی تا کلبا را می‌راند تا در تمرین ریکاوری تیم حاضر باشد.
ایسنا نوشت: درپی ایجاد برخی فضاسازی‌ها درباره بازگشت ون‌های گشت‌های امنیت اخلاقی به سطح معابر، پیگیری‌ها حاکی از نادرست بودن این خبرها و تصاویر تاکنون است.
سرمربی پرسپولیس در مقطع تعطیلی دوباره لیگ در زمان جام جهانی برنامه ویژه ای در نظر گرفته است.
دربی منچستر این هفته در حالی برگزار خواهد شد که بازگشت منچستریونایتد به دوران اوج نوید یک دیدار تماشایی را می‌دهد.
تراکتور با یک خط حمله آماده به مصاف پرسپولیس در تهران می رود تا طلسم‌شکنی کرده و این تیم را شکست دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ