هیات فوتبال استان کرمان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد تا این لحظه هیچ مجوزی از سوی مقامات استانی برای حضور تماشاگران در دربی استان صادر نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه‌ای، نسبت‌به مصاحبه امروز رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس، واکنش نشان داد.
باشگاه پرسپولیس با انتشار اطلاعیه‌ای نسبت به بدون تماشاگر شدن دیدار هفته اول‌شان مقابل آلومینیوم واکنش نشان داد.
شهرداری ارومیه با انتشار اطلاعیه‌ای، از اشخاص حقیقی و حقوقی درخواست کرده تا برای مداحی بر سر مزار در باغ رضوان ارومیه در مزایده شرکت کنند!
باشگاه استقلال ملاثانی با انتشار اطلاعیه‌ای تاکید کرده که هنوز مدیرعامل باشگاه مشخص نشده است.
میلان با انتشار اطلاعیه‌ای رسمی اعلام کرد پائولو مالدینی از پست مدیر ورزشی این باشگاه کناره‌گیری کرده است.
بارسلونا با انتشار اطلاعیه‌ای رسمی ادعای یک رسانه اسپانیایی درباره جریمه شدن باشگاه از سوی وزارت خزانه‌داری این کشور را تکذیب کرد.
وزارت امور خارجه با انتشار اطلاعیه‌ای تصریح کرد: از اولین روز ابتدای بحران سودان، هماهنگی لازم برای خروج اتباع ایرانی که در آن کشور اقامت دارند، به طریق مقتضی انجام شده است.
فدراسیون فوتبال با انتشار اطلاعیه‌ای نسبت به شایعات برکناری هدایت ممبینی واکنش نشان داد.
باشگاه سویا با انتشار اطلاعیه‌ای به لالیگا و داوران این لیگ به شدت اعتراض کرده و گفت داوری در فصل جاری به سویا ضررهای جبران ناپذیری وارد کرده است.
روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی در اطلاعیه‌ای با اشاره به دلیل انتشار دود در اتوبوس بی‌آرتی، اعلام کرد: بر این اساس روز جاری یک دستگاه اتوبوس بی‌آرتی در ایستگاه لویزان تهران دچار نقص فنی شد که به دلیل بروز نقص فنی در قسمت موتور، اتوبوس بی‌آرتی دچار دود گرفتگی شد.
روابط عمومی شرکت واحد طی اطلاعیه‌ای علت انتشار دود در اتوبوس بی‌آرتی در صبح امروز را اعلام کرد.
وزارت امور خارجه با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: حساب تشکیل شده در توییتر به نام مجتبی دمیرچی لو تحت عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان، جعلی است.
وزارت دفاع چین با انتشار اطلاعیه‌ای از آغاز رزمایش مشترک ۴ روزه سه کشور ایران، روسیه و چین در دریای عمان خبر داد.
باشگاه تراکتور با انتشار اطلاعیه‌ای تاکید کرد که برای مصاف با نفت مسجد سلیمان به این شهر سفر نخواهد کرد.
روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در پی شایعات دروغ از مصوبه مربوط به اجازه خروج بانوان از کشور، اطلاعیه‌ای منتشر کرد.
دفتر علی لاریجانی با انتشار اطلاعیه‌ای به نقل قول منتشر شده از وی توسط یکی از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داد.
در پی انتشار حکم انفصال موقت وزیر آموزش و پرورش صادره از سوی شعبه ۴۴ بدوی دیوان عدالت اداری، وزارت آموزش و پرورش اطلاعیه‌ای صادر کرد.
سازمان لیگ فوتبال ایران، باشگاه نفت مسجدسلیمان را مسئول اجرای محرومیت علی کیانی‌فر دانست.
«شب گذشته و طی ساعات اخیر خبری به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه با موضوع ماجرای ممنوع الخروجی خانواده علی دایی در فضای مجازی منتشر شد، هر چند برخی منابع رسانه‌ای بلافاصله خبر خود را اصلاح و عنوان مرکز رسانه را از ان حذف کردند، اما همچنان این خبر در برخی صفحات در حال انتشار است.
وزارت امور خارجه ایران با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بر اساس اطلاعات دریافتی از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ترکیه، مسئولین ذیربط در بخش کنسولی وزارت امور خارجه ترکیه از نبود هیچ یک از شهروندان ایرانی در بین کشته شدگان انفجار استانبول خبر داده اند.
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه‌ای به شرح زیر، بار دیگر اعتراض خودش را نسبت به عملکرد داوری در دیدار با فولاد اعتراض کرد:
باشگاه پرسپولیس با انتشار اطلاعیه‌ای نکاتی را خطاب به هواداران این تیم متذکر شد.
در پی انتشار اخبار کذب در فضای مجازی با «عنوان کمک 120 میلیارد تومانی شرکت ملی مس به تیم تراکتور سازی تبریز» روابط عمومی شرکت ملی مس در اطلاعیه‌ای ضمن نادرست خواندن مفاد خبر مذکور، برای روشن شدن افکار عمومی توضیحاتی را ارائه کرد.
فعالان عرصه تولید نمای در و قاب پنجره می‌گویند در سه دهه گذشته در آن صنعت هرگز وضعیت مشابهی را از نظر بی‌ثباتی در قیمت آلومینیوم مشاهده نکرده بودند. یکی از فعالان این عرصه می‌گوید یکی از هتل‌های زنجیره‌ای بزرگ به دلیل افزایش هزینه مواد اجرای پروژه آتی خود را به حالت تعلیق در آورده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ