کارشناس فوتبال با بیان اینکه دربی بدون تماشاگر جذابیتی ندارد، گفت: اشتباهات استقلال مقابل پرسپولیس باعث شد تا به پیروزی دست پیدا نکند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن پیشین پرسپولیس و استقلال با اشاره به تحرکات نقل و انتقالاتی دو باشگاه گفت: وضعیت پرسپولیس خطرناک است، چون رقابت‌های خیلی مهمی در انتظارش است.
بازیکن پیشین پرسپولیس و استقلال با اشاره به تحرکات نقل و انتقالاتی دو باشگاه گفت: وضعیت پرسپولیس خطرناک است چون رقابت‌های خیلی مهمی در انتظارش است.
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می‌گوید استقلال و سپاهان اشتباهات خود در طول فصل را به گردن پرسپولیس انداخته‌اند.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به اهمیت دربی و تعیین قهرمان جام حذفی گفت: استقلال اگر می‌خواهد برنده بازی با پرسپولیس شود نباید اشتباهات دیدار برگشت لیگ برتر را تکرار کنند.
باشگاه استقلال با انتشار یک بیانیه و فیلم جدید بار دیگر ادعای از دست رفتن ۱۰ امتیاز بابت اشتباهات داوری را مطرح کرد؛ آنهم در شرایطی که چهار روز دیگر فینال جام حذفی با پرسپولیس باقی مانده است
استقلال می توانست به جای پرسپولیس جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر ببرد اگر فقط چند مورد از اتفاقات لیست شده در این مطلب، به سود آبی ها رقم می خورد.
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به عملکرد تیم های مدعی قهرمانی اظهار داشت: ثبات پرسپولیس با اشتباهات سپاهان و استقلال باعث صدرنشینی این تیم شد.
سرمربی استقلال می گوید که باور دارد با وجود اشتباهات بزرگ علیه تیمش، می تواند قهرمان لیگ شود.
داستان غم‌انگیزی است که یک کارشناس ثابت می‌کند تیم خاص بیشترین سود را از اشتباهات داوری برده و پرسپولیس بیشترین زیان را دیده است، اما باز هم آن‌ها طرف طلبکار ماجرا هستند.
به نظر می‌رسد برداشت اشتباه اعضای تیم پرسپولیس از صحبت‌های سرمربی پرتغالی استقلال ادامه دارد.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت:فرق استقلال و پرسپولیس در نیمه دوم اشتباه کشنده «سیلوا» بود.
محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت دوم حسن روحانی، که در شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر و اینستاگرام بسیار فعال است با محمد کشوری کل‌کل توییتری را راه‌ انداخت.
کاپیتان سابق استقلال که پیراهن رقیب را هم یک سال برتن کرده است، تاکید کرد اگر زمان به عقب برگردد بزرگترین اشتباه دوران فوتبالش را مرتکب نمی‌شود و هیچ وقت برای پرسپولیس باز نمی‌کند!
مدافع مس کرمان بابت اشتباهی که به صورت غیر عمد در بازی با صنعت انجام داد عذرخواهی می کند.
سرمربی استقلال می گوید که بازیکنانش در طول این هفته خوب کار کرده و آماده بازی فردا هستند.
آبادان - سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: سال‌ها قبل که سرمربی سپاهان بودم، استقلال و پرسپولیس نیازی به اشتباهات داوری برای برنده شدن نداشتند.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره دیدار استقلال برابر صنعت نفت گفت: آبی‌ها حریف خطرناکی را پیش رو دارند و باید مراقب باشند برابر این تیم اشتباهات دیدار با پرسپولیس را تکرار نکنند.
مهاجم هلندی پرسپولیس که با دلایل غیرحرفه‌ای در آستانه دیدار مهم با استقلال ایران را ترک کرد، مرتکب اشتباهی شده که اگر قرارداد باشگاه محکم باشد، تبعات زیادی برای این بازیکن خواهد داشت.
استقلال بعد از گل دوم دفاع جانانه ای در برابر حملات پرسپولیس داشت و می رفت که بازی را دو بر یک ببرد و به سه امتیاز ارزشمند دست پیدا کند اما...
استقلال بعد از گل دوم دفاع جانانه ای در برابر حملات پرسپولیس داشت و می رفت که بازی را دو بر یک ببرد و به سه امتیاز ارزشمند دست پیدا کند اما...
در پایان بازی استقلال و پرسپولیس، مهدی مهدی‌پور، هافبک استقلالی‌ها که در این بازی به عنوان یار تعویضی به زمین آمد، پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.
اولین دربی قرن جدید چهارگل داشت که روی سه گل اشتباه دروازه‌بان های ملی‌پوش ایران یعنی حسینی و بیرانوند واضح بود. پرسپولیس بدون دو مهاجم خارجی‌اش، دربی ۹۹ را با دو ضربه سر گولسیانی بدون شکست پشت سر بگذارد.
استقلال ۲ - پرسپولیس ۲ : تساوی دربی با اشتباهات دو گلر ملی‌پوش!
دروازه بان هوادار معتقد است که اشتباهات داوری در دیدار برابر نفت مسجدسلیمان مانع از پیروزی این تیم شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ