رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ با اشاره به برگزاری دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در ۲۹ آذر گفت: تاریخ و ساعت شهرآورد تهران تغییر نکرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هر دردی در بدن انسان بی‌علت نمی‌باشد و می‌تواند دارای علائم مختلفی باشد. درد آرنج نیز نشانه وجود برخی از عارضه‌هایی می‌باشد که با آرنج، بازو یا ساعد مرتبط است. در ادامه قصد داریم به معرفی مهم‌ترین علل درد در ناحیه آرنج بپردازیم.
رئیس‌جمهور در کشور ما حداقل از دوره اصلاحات به بعد، به‌هیچ‌وجه قدرت و اختیارات قانونی که انتظار می‌رود داشته باشد را ندارد. در قانون اساسی رئیس‌جمهور دو شأن دارد؛ یک رئیس قوه مجریه، دو که از آن مهمتر است، مسئول اجرای قانون اساسی. اگر رئیس‌جمهور نتواند قانون اساسی را اجرا کند، رئیس دولت بودن او هم به‌هیچ دردی نمی‌خورد! چراکه اختیارات دولت از طریق قانون اساسی به دست می‌آید. قانون اساسی یک کلیت یکپارچه است و رئیس‌جمهور نتوانسته است قانون اساسی را در این مملکت بدون تنزل اجرا کند.
این مرد گفت: وقتی دخترم را از همسرم گرفتم و او را به خانه بردم، همسر چهارمم مخالف نگهداری از دخترم بود. او از من خواست تا دخترم را به مادرش تحویل دهم، اما من راضی به این کار نبودم و قبول نکردم. همسرم به من فشار می‌آورد و دیگر روز خوش در خانه نداشتم. به همین خاطر به خیابان ناصرخسرو رفتم و قرصی خریدم. یک روز به بهانه تفریح دخترم را سوار موتورم کردم و با هم به بیابان‌های پاکدشت رفتیم. در آنجا قرص را با آبمیوه به دخترم دادم.
از جمع بازیکنان کنونی استقلال چهار نفر سابقه گلزنی در دربی را دارند و امیدوار به تکرار این لحظه هستند.
این درست که عده‌ای جلوی ورود زنان به استادیوم‌ها را می‌گیرند و دربی همین امروز باز هم بدون حضور زنان برگزار می‌شود ولی آیا حضور زنان در استادیوم در انیمیشن‌ها هم ممنوع است؟ یا این صرفا از یک نگاه جنسیت‌زده می‌آید که ناخودآگاه دست به چنین حذف‌هایی می‌زند؟
معاون باشگاه پرسپولیس گفت: خارجی یا داخلی بودن دربی فینال جام حذفی برای ما فرقی ندارد و هر تصمیمی بگیرند احترام می گذاریم.
ستاره استقلال درخواست ویژه‌ای از کمیته داوران برای فینال احتمالی با پرسپولیس در جام حذفی داشت.
محققان یک جهش ژنتیکی نادر در یک زن انگلیسی کشف کرده اند که سبب شده این زن زندگی بدون دردی داشته باشد و احساس اضطراب یا ترس نکند.
دربی انتخاباتی ترکیه میان کمال قلیچدار اوغلو و رجب طیب اردوغان همچنان در جریان است و به نظر می رسد اردوغان پیروز این دور از رقابت ها خواهد بود.
تا دقایقی دیگر قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
همه منتظر قرعه کشی نیمه نهایی جام حذفی هستند، جامی مهم برای دو تیم بزرگ پایتخت .
ستاره بوشهری استقلال امید اول تاثیرگذاری در دربی برای آبی های تهران است.
یحیی همین حالا هم منتقدانی جدی دارد که اعتقاد دارند اگر نتواند در این فصل هم جامی برای پرسپولیس بیاورد، باید انتهای فصل عذرش را خواست و یک سرمربی خارجی به جایش آورد.
روزنامه مارکا اقدام به برپایی یک نظرسنجی کرده تا بهترین تیم برخی از کشورهای دنیا را حدس بزنند.
امشب در ریاض دربی بزرگ شهر میلان را شاهد خواهیم بود و باید دید از بین میلان و اینتر کدام تیم فاتح سوپرجام فوتبال ایتالیا خواهد شد.
علت بدن درد بعد از ورزش چیست؟ این پدیده نسبتاً شایع است، این درد که می‌تواند از خفیف تا شدید باشد و معمولاً چند روز پس از ورزش رخ می‌دهد. این نوع درد ماهیچه نباید با هر نوع دردی که ممکن است در طول ورزش تجربه کنید، مانند درد حاد، ناگهانی و شدید یک آسیب، مانند ماهیچه یا رگ به رگ شدن اشتباه گرفته شود.
برگزاری دربی در روز سه شنبه در هاله ای از ابهام قرار دارد و شاید به دلیل بالا بودن شاخص آلودگی هوای تهران لغو شود.
سردرگمی‌ها برای برگزاری بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس ادامه دارد و معلوم نیست این بازی لغو شده یا برگزار می‌شود.
احتمال تغییر ساعت یا لغو دربی ۹۹
پزشکان با یک چالش شگفت انگیز در مسیر مقابله با آبله مواجه بودند: چگونه می‌توان مواد را در عصری بدون وجود سردخانه، هواپیما یا ماشین به سرتاسر جهان تحویل داد. آنان به روشهای توزیعی پرداختند که با هر برآورد منطقی بسیار عجیب و کمی مبتکرانه بود. در اوایل دهه ۱۸۰۰ میلادی اسپانیا ۲۲ پسر یتیم به خدمت گرفته شدند تا واکسن را روی بدن خود به قاره آمریکا انتقال دهند.
زوج شیخ دیاباته و لوکادیا در خط حمله پرسپولیس بدون شک دربی را جذاب تر می کند و باید منتظر ماند و دید که یحیی گل محمدی در دربی این ریسک را انجام خواهد داد یا نه.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز خوشحالی از برتری تیمش برابر مس رفسنجان بار دیگر از نداشتن زمین تمرین مناسب گلایه کرد.
علی خسروی اظهار داشت: به طور حتم در دربی پیش رو هم از داور ایرانی استفاده خواهیم کرد و استفاده از داور خارجی در دربی صحت ندارد.
نزدیک به نیم قرن از دو بازی استقلال و پرسپولیس در نیمه اول دهه پنجاه می گذرد، ولی هنوز هم هر از چندی دربی تهران در آن روزها نقل محافل است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ