رهبر انقلاب فرمودند: اگر امت اسلامی که در مهمترین و حساس‌ترین نقاط جغرافیایی عالم متفرق‌اند، اگر اینها با هم متحد بودند، خیرات به مراتب بیشتری به دست می‌آوردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست وزیر عراق ضمن تقدیر از تلاش‌های کمیساریای عالی حقوق بشر در محکومیت اهانت‌های مکرر به ساحت قرآن کریم اظهار داشت: اهانت به مقدسات در تضاد با مفهوم آزادی عقیده و تلاش برای فتنه انگیزی است.
نخست وزیر عراق ضمن تقدیر از تلاش‌های کمیساریای عالی حقوق بشر در محکومیت اهانت‌های مکرر به ساحت قرآن کریم اظهار داشت: اهانت به مقدسات در تضاد با مفهوم آزادی عقیده و تلاش برای فتنه انگیزی است.
رئیس هیئت مشورتی و سخنگوی شورای علمای فلسطین در لبنان و خارج از فلسطین تأکید کرد که لابی صهیونیستی تنها گروهی است که از تعرض به قرآن کریم و مقدسات سود می‌برد.
مدیر سابق رادیو قرآن گفت: هتک حرمت‌ قرآن برای کاهش اثرگذاری آن در جوامع و جلوگیری از بیداری مردم جهان است.
وزیر دادگستری سوئد گفت که هتک حرمت به قرآن کریم، وضعیت امنیتی کشورش را بدتر کرده و بر چهره آن تاثیر منفی گذاشته است.
دبیر شورای نگهبان گفت: طراحان و عاملان این رفتار غیرانسانی بدانند که توهین به قرآن، توهین به همه ادیان الهی است.
فرمانده کل سپاه پاسداران در واکنش به اهانت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم در سوئد تاکید کرد: اهانت‌کنندگان به قرآن کریم امنیت نخواهند داشت.
سفارت ایران در آذربایجان اعلام کرد: هتک حرمت مجدد به قرآن کریم توهین به عقاید دو میلیارد مسلمان و به خطر انداختن صلح و همزیستی مسالمت آمیز بین المللی و سو استفاده عیان از آزادی بیان است.
معترضان عراقی که قصد داشتند به سفارت دانمارک در بغداد نزدیک شوند با نیروهای امنیتی درگیر شدند.
وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به تماس تلفنی وزیر امور خارجه سوئد گفت: در واقع هتک حرمت قرآن کریم، خشونتی آشکار علیه مسلمانان به شمار می‌رود.
اتحادیه علمان مسلمین عراق با انتقاد از سیاست‌های دوگانه غرب گفت: تظاهرات ضد همجنس‌بازی در اروپا را ممنوع می‌کنند، در مقابل به راحتی با لابی صهیونیست‌ها مجوز توهین به قرآن صادر می‌شود.
گردان های حزب الله عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد هتک حرمت قرآن کریم نتیجه سیاست های خصمانه آمریکا و غرب علیه مقدسات و تسلیم شدن برخی کشورهای اسلامی در برابر این سیاست ها است.
جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای هتک حرمت قرآن مجید در سوئد را محکوم کرد و آن را رویدادی از جنس دیگر رخدادهای معمول ندانست.
یادگار امام در واکنش به قرآن‌سوزی در کشور سوئد گفت: این امر جز ایجاد یک کینه عمیق و کاشتن بذر نفرت در میان صاحبان و پیروان ادیان هیچ ثمره ای ندارد. البته لطمه ای هم به قرآن نمی‌زند؛ همان‌طور که بارها به پیامبر(ص) توهین کرده اند، اما ایشان روز به روز عزیزتر شد.
مراسم افتتاحیه مسابقات قرآن کریم و نهج‌البلاغه در جمعیت هلال احمر برگزار شد. در این مسابقات بیش از ۸ هزار شرکت کننده در ۱۲ رشته به رقابت با یکدیگر پرداختند.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان، با بیان اینکه مسابقات قرآن دستگاه قضایی استان برگزار شد، گفت: نفرات برتر حاضر در این رویداد معنوی تقدیر شدند.
برگزاری دوره‌های آموزش قرآن، کلاس‌های کاردستی و میزهای بازی از بخش های مختلف غرفه آموزش و پرورش در سی امین دوره نمایشگاه قرآن امسال بود.
فرمانده کل سپاه گفت: نوجوانان ما در سراسر کشورمان به زیبایی، مشغول فراگیری و حفظ قرآن هستند و قرآن در حال تسخیر همه ذهن‌ها و ضمیرهاست.
رئیس جمهور گفت: قرآن کریم جلوه رحمانی وجود مقدس پرودگار است.
این بازیکن ملی پوش تیم فوتبال افزود:من فکر میکنم متاسفانه قرآن در جامعه و خانه ها مغفول مانده و امیدوارم که بتوانیم عامل به قرآن باشیم.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: تفرقه از دید قرآن و در بیان خدا یعنی در پرتگاه آتش بودن و ما در پرتگاهیم، باید وحدت و انسجام داخلی ایجاد کنیم. وحدت و انسجام داخلی هم مال یک گروه و یک جناح نیست متعلق به کل مردم کشور است.
مراسم افتتاحیه بیست و دومین دوره مسابقات جام جهانی با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز خواهد شد.
حفظ قرآن در زندان جان مرد اعدامی را نجات داد
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه فعالیت‌های قرآنی اولویت ما در مدارس است، گفت: قرآن در رأس امور تربیتی وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ