رئیس هیئت مشورتی و سخنگوی شورای علمای فلسطین در لبنان و خارج از فلسطین تأکید کرد که لابی صهیونیستی تنها گروهی است که از تعرض به قرآن کریم و مقدسات سود می‌برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: پس از صدور رای عوامل هتک حرمت به همسر شهید مدافع حرم در کرمانشاه، همسر شهید هتاکان را بخشید و پرونده بایگانی شد.
سرمربی تیم ملی بسکتبال در مورد دیدارهای تدارکاتی این تیم برابر روسیه و غیبت حامد حدادی در دیدار دوم توضبح داد.
ثریا رضایی، مدیر توسعه کسب و کار مایکت بازداشت شد؛ او چندی پیش با انتشار پیام‌هایی در فضای مجازی به عزاداران حسینی توهین و هتاکی کرده بود.
هتاکان به قرآن در دو کشور سوئد و دانمارک با حمایت کامل پلیس این دو کشور به اقدامات شنیع خود ادامه می‌دهند.
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران، از روند تیمی شاگردانش در دو ماه گذشته و دو بازی دوستانه مقابل لبنان اعلام رضایت کرد.
خیل عظیم مردم یمن در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم در سوئد و دانمارک راهپیمایی کردند و لابی‌های صهیونیستی را به عنوان مغز متفکر این اقدامات هتاکانه معرفی کردند.
مفتی یمن، صدور مجوز از سوی مقامات سوئد به افراد تندرو جهت سوزاندن دوباره قرآن کریم در سوئد را محکوم کرد و عدم اتحاد مسلمانان را عامل گستاخی هتاکان دانست.
دبیر شورای عالی هماهنگی سران قوا تاکید کرد: کشور‌های مسلمان وظیفه دارند برای جلوگیری از تکرار این اقدامات شنیع و غیرانسانی، کالا‌های این کشور‌ها را تحریم، سفرای آن‌ها را اخراج و محاکمه هتاکان و عوامل آن را پیگیری کنند.
کویت واکنش کوبنده ای به قرآن سوزی در سوئد نشان داد و با انتشار صدهزار نسخه سوئدی به مقابله با هتاکان به کلام الله مجید رفت.
حزب اعتماد ملی درپی اقدام توهین‌آمیز سوزاندن قرآن در سوئد، ضمن محکوم کردن این اقدام هتاکانه، بیانیه‌ای صادر کرد.
وزارت خارجه اردن به اقدام هتاکانه علیه قرآن کریم در سوئد واکنش نشان داد و آنرا به شدت محکوم کرد.
وزیر امور خارجه ترکیه امروز هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد را «اقدام شنیع» توصیف و آن را محکوم کرد.
سرمربی ترکیه‌ای تیم ملی بسکتبال گفت: بسکتبال ایران در آسیا مثل صربستان در اروپا است و فرهنگ خاص خودش را دارد.
هیچ بازیکنی از ایران و ترکیه تا کنون در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی نرسیده است.
هیچ بازیکنی از ایران و ترکیه تا کنون در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی نرسیده است.
انتخاب اردوغان برای وزارت خارجه در ترکیه با رضایت و اتفاق نظر همراه شده است. رسانه‌های ترکیه در این چند روز تأکید بسیاری بر سوابق دیپلماتیک فیدان کرده‌اند: مشاور وزیر خارجه اسبق (داوداوغلو)، مشاور سفیر ترکیه در استرالیا، رئیس آژانس توسعه و هماهنگی ترکیه، عضو هیئت مدیره آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، معاونت ریاست دستگاه اطلاعات و در نهایت ریاست این دستگاه از سال ۲۰۱۰.
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، اقدام هتاکانه گروهی افراطی در دانمارک، در اهانت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم به‌ویژه در ماه مبارک رمضان را شدیداً محکوم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، اقدام هتاکانه گروهی افراطی در دانمارک، در اهانت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم به‌ویژه در ماه مبارک رمضان را شدیدا محکوم کرد.
امروز جمعه ۷ بهمن ماه، نمازگزاران قمی پس از اقامه نماز جمعه و در پی اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد، در میدان جانبازان قم تجمع کرده و با سر دادن شعار این اقدام هتاکانه را محکوم کردند.
رئیس جمهور گفت: توسل به توهین و اهانت آن هم به بهانه آزادی، گواه روشنی بر پوچی منطق هتاکان و ناامیدی آنها از به ثمر رسیدن توطئه آشوب و ناامنی در کشور است.
راهپیمائی گسترده مردم ایران در محکومیت فتنه‌گران و هتاکان به مقدسات دینی با صدور قطعنامه‌ای پایان یافت.
دفتر تحکیم وحدت در بیانیه‌ای در واکنش به حوادث رخ داده بعد از درگذشت مرحوم مهسا امینی تاکید کرد: بزودی عموم دانشگاهیان با اعلام مواضع رسمی خود هتاکان هنجار شکن را بر سرجای خود خواهند نشاند.
دفتر تحکیم وحدت در بیانیه‌ای در واکنش به حوادث رخ داده بعد از درگذشت مرحوم مهسا امینی تاکید کرد: بزودی عموم دانشگاهیان با اعلام مواضع رسمی خود هتاکان هنجار شکن را بر سرجای خود خواهد نشاند.
ناصر کنعانی گفت: این اقدام هتاکانه، مصداق بارز فتنه انگیزی و نفرت پراکنی است و از سوی همه مسلمانان، موحدان و وجدان‌های پاک و معتقدان به همزیستی و گفتگوی بین ادیان قویا محکوم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ