برگزاری دوره‌های آموزش قرآن، کلاس‌های کاردستی و میزهای بازی از بخش های مختلف غرفه آموزش و پرورش در سی امین دوره نمایشگاه قرآن امسال بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسکو با برگزاری نمایشگاهی بین‌المللی، تجهیزات نظامی توقیف شده غربی توسط روسیه از طرف اوکراینی را به نمایش گذاشت.
ماجرای قتل ناصرالدین شاه در قالب نمایشگاهی از کتیبه های روایتگر قتل، دفترچه خاطرات، قرآن های اهدایی، صندلی و دستمال خونی به جا مانده؛ روایت شد.
در این گزارش نگاهی به نسل جدید فناوری ربات در نمایشگاه رباتیک سوئیس ررا می بینید.
سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه نمایشگاه دستاوردهای دولت در استان ایجاد می شود، گفت: دستگاه های اجرایی خدمات خود را در این هفته به مردم اطلاع رسانی کنند.
بیش از 400 شرکت فناوری گرد هم آمدند تا محصولات خود را در کنفرانس جهانی هوش مصنوعی در شانگهای به نمایش بگذارند.
گردان‌های قسام با برگزاری نمایشگاهی برخی از تسلیحات نظامی خود و سلاح‌هایی به غنیمت گرفته شده از رژیم صهیونیستی را به نمایش گذاشت.
در بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ تاکنون ۴۷۰ تا ۴۸۰ شرکت، فضایی به میزان ۲۳ هزار متر مربع را به خود اختصاص داده‌اند.
سی امین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته از روز جمعه ۲۶ خرداد ماه در شهر تهران کار خود را با حضور فعالان این حوزه از ۱۵ کشور آغاز شد.
سی امین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته از روز جمعه ۲۶ خرداد ماه در شهر تهران کار خود را با حضور فعالان این حوزه از ۱۵ کشور آغاز شد.
نخستین دوره نمایشگاه فناوری ها و محصولات محرومیت زدا در راستای اجرای برنامه ملی آبادیران از ۲۳ خردادماه به مدت سه روز برگزار می شود.
تیم‌ملی با کادرفنی ۱۰ نفره خود آماده حضور در تورنمنت کافا می‌شود.
مشهد ـ معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از برگزاری نمایشگاه هنرمندان صنایع دستی و هنرهای سنتی مشترک هنرمندان افغانستانی و ایرانی در مشهد خبر داد.
سلسله رویداد نمایش گزیده دستبافته‌های اصیل ایرانی در محل موزه فرش در تهران برگزار خواهد شد.
نمایشگاه «مراقبت از مجموعه‌های موزه‌ای» تلفیقی از محتوای تصویری، نوشتاری، اشیا تاریخی و مردم‌شناسی و ابزار و وسایل آزمایشگاهی و دستگاهی  برپا شد.
حسین جوادی عصر امروز در نشست خبری که به مناسبت برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی مازندران برگزار شد، اظهار کرد: نمایشگاه کتاب و قرآن از ۲۷ تا ۳۱ فروردین ماه جاری همراه با برنامه‌های فرهنگی جانبی در سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برپا می‌شود.
شبکه «شاد» در ایام ماه مبارک رمضان مسابقه محیطی «شهر خورشید» را در نمایشگاه بین‌­المللی قرآن کریم برگزار می‌­کند و هر شب به یک برنده، جایزه یک میلیون تومانی می ­دهد.
کتابخانه و موزه ملی ملک، نمایشگاه چهل آینه را هم‌زمان با ماه مبارک رمضان برپا کرد. این نمایشگاه سوره فاتحه الکتاب از ۴۰ نسخه خطی قرآن مجید در این گنجینه تاریخی را به نمایش می‌گذارد.
نقل قولی از سلنا گومز، خواننده مشهور آمریکایی، در بخش بین‌المللی نمایشگاه قرآن در مصلای امام خمینی(ره) به نمایش درآمده است.
سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ۲۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلای امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ است.
آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور گفت:امروز مساله حجاب امری است قانونی و باید تمام آحاد جامعه ما، همان‌گونه که تاکنون پایبند بوده‌اند، نسبت به مسأله عفاف و حجاب پایبند باشند.
معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به نمایندگی از این وزارتخانه در سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم شرکت کرده است.
سی‌امین دوره نمایشگاه قرآن کریم در دهمین روز از ماه مبارک رمضان با حضور رئیس جمهور افتتاح و آغاز به کار کرد.
روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از آمادگی این مجموعه جهت جابه‌جایی شرکت‌کنندگان در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از ۳ میدان اصلی پایتخت خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ