این بازیکن ملی پوش تیم فوتبال افزود:من فکر میکنم متاسفانه قرآن در جامعه و خانه ها مغفول مانده و امیدوارم که بتوانیم عامل به قرآن باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمودوند بیان کرد: این روز‌ها شاهد مواردی هستیم در سطح جامعه که هیچ جوره توجیه‌پذیر نیستند. آنچه که در فضای مجازی رخ داده پیرامون جریان مدیر کل ارشاد استان گیلان اوج مصیبت به شمار می‌رود. ما دیروز قرآن سوزی در کشور سوئد را محکوم کردیم، اما در حقیقت توهین به قرآن کریم در همین گیلان رخ داده است. چرا نباید نسبت به این موضوع ورود داشته باشیم؟ امروز ما هیچ پاسخی برای بچه‌های مذهبی و حزب‌اللهی هم نداریم به خاطر خدا هم که شده به این موضوع ورود کنید.
تجمع اعتراضی جمعی از جامعه قرآنی در محکومیت هتک حرمت و سوزاندن قرآن کریم در سوئد عصر دوشنبه (۱۲ تیر ۱۴۰۲) مقابل سفارت این کشور در تهران برگزار شد.
جامعه روحانیت مبارز اعلام کرد: تکرار اقدام جنون آمیز و هتک حرمت و اهانت سازمان یافته به ساحت قدسی قرآن کریم با مجوز رسمی و پشتیبانی دولت سوئد، نشان از اوج استیصال غرب است.
کرمان- رئیس جمهور گفت: توهین به قرآن، توهین به بشریت و ارزشهای اسلامی است و جامعه اسلامی از آن نخواهد گذشت.
خطیب نماز جمعه تهران گفت : ظرفیت‌های اخلاقی در جامعه شکوفا می‌شود و اگر جامعه را از انسان بگیرند و زیست اجتماعی را از او بگیرند انسانیت او و بخش عمده‌ای از آن به مخاطره می‌افتد.
خطیب نماز جمعه تهران گفت : ظرفیت‌های اخلاقی در جامعه شکوفا می‌شود و اگر جامعه را از انسان بگیرند و زیست اجتماعی را از او بگیرند انسانیت او و بخش عمده‌ای از آن به مخاطره می‌افتد.
خطیب نماز جمعه تهران گفت : ظرفیت‌های اخلاقی در جامعه شکوفا می‌شود و اگر جامعه را از انسان بگیرند و زیست اجتماعی را از او بگیرند انسانیت او و بخش عمده‌ای از آن به مخاطره می‌افتد.
رئیس جمهور با بیان اینکه تمام صاحبان مکاتب الهی، متدینین، آزادزنان و آزادمردان عالم قلوبشان جریحه‌دار شده است، اضافه کرد: توهین به کتاب کامل قرآن عزیز ما، توهین به همه ادیان الهی، انسانیت، بشریت و همه ارزش‌های الهی است که جامعه اسلامی از این توهین نخواهد گذشت.
گروهی از علمای دینی روسیه عنوان کردند که سوزاندن قرآن کریم در سوئد بیانگر زوال و پوچی معنوی جامعه اروپایی است که اشتباه را دموکراسی تلقی می‌کند.
ابوترابی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران تصریح کرد: حضرت یوسف بر یک اصل کلیدی متمرکز بود با آنکه پیامبر الهی بود و برای تحول فرهنگ و فکر جامعه مصر مسئولیت بر عهده داشت و بنا بود از یک کشور مشرک یک جامعه موحد بسازد، اما تمرکز خود را بر رشد اقتصادی گذاشت. باید در مدرسه قرآن زانو زد و از این کتاب وحیانی درس آموخت. حضرت یوسف با اشراف به این حقیقت که اجرای برنامه نیازمند ارتقاء حکمرانی و توانمند سازی نهاد دولت است برنامه هفت ساله کامل و جامعی را تهیه کرد.
قالیباف با بیان اینکه آن‌ها پا روی همه باور‌های دینی، اخلاقی، سنت‌ها و عرف جامعه از جمله قرآن، مسجد و هویت گذاشته و بر آن‌ها تاختند، اظهار داشت: جالب است که باز هم شعار «زن، زندگی، آزادی» می‌دهند، اما اقدامات آن‌ها هیچ نسبتی با آن ندارد.
آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور گفت:امروز مساله حجاب امری است قانونی و باید تمام آحاد جامعه ما، همان‌گونه که تاکنون پایبند بوده‌اند، نسبت به مسأله عفاف و حجاب پایبند باشند.
امام جمعه موقت تهران گفت: رمضان ماه حضور عقلانیت و قرآن در عرصه حیات بشر است
امام جمعه موقت تهران گفت: رمضان ماه عقلانیت و قرآن در عرصه بشر است.
رئیس جمهور گفت: رمز وحدت، عزت و اقتدار و نیز عامل نجات‌بخش جامعه اسلامی ما توجه به قرآن است.
علم الهدی گفت: حجاب، اقتضای حیا و اصالت فرهنگ ایرانی است به‌گونه‌ای که حتی وقتی در این کشور اسلام فراگیر نبود، ایرانی‌ها بازهم باحجاب بودند. علاوه بر این، حجاب واجب شرعی است و در نص صریح چندین آیه قرآن، تأکید شده که باید حجاب در کشور و نظام اسلامی برقرار باشد. به‌موازات این، حجاب از سال ۱۳۸۵ هم به‌صورت قانون رسمی درآمده و دستگاه‌ها موظف به تثبیت و فرهنگ‌سازی پیرامون آن هستند. از سوی دیگر، از آن‌جا که بی‌حجابی باعث بروز جرم در جامعه می‌شود، دستگاه‌های قضایی هم مأموریت دارند تا با ترویج آن مقابله کنند.
محمدرضا پهلوی به سبک و شیوه پدرش رضا شاه با کودتا علیه اسلام و قرآن پایه‌های حکومتش را سست کرد. رضا شاه در سفر به ترکیهِ آتاتورک کشف حجاب و عشرت‌کده‌ها و کاباره‌ها را به ایران تحمیل کرد و محمدرضا شاه با حذف اسلام و قرآن از شرایط نمایندگی مجلس خشم و انزجار جامعه مذهبی و متدین ایران را به چالش کشید. او با الگوبرداری از سبک زندگی غربی بسترساز حضور زنان و دختران عصر پهلوی در مجلس، سربازخانه‌ها، پادگان‌ها و هوانیروز شد.
اهواز- مدیرکل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش گفت: حرکت در راستای تحقق تربیت قرآنی نیاز فراگیر جامعه امروز اسلامی ایران است.
دارالقرآن سازمان بسیج مستضعفین با انتشار بیانیه‌ای اهانت‌های صورت گرفته به ساحت مقدس قرآن کریم را از سوی جامعه قرآنی بسیج محکوم کرده است.
نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: نگاه ما به انقلاب باید این باشد که حق حیات به گردن ما دارد چون اسلام ناب را احیا کرد و قرآن فرمود یکی از کارکردهای اسلام حیات بخشیدن به جامعه است.
جرم محاربه از لحاظ لغوی به معنای کسی یا کسانی است که امنیت جامعه را بر هم می‌زنند. بهترین وکیل کیفری بیان می‌کند: تعریف قانونی محاربه عبارت از هر کسی که سلاح بکشد به روی مال یا ناموس مردم یا ترساندن آنها. به گونه‌ای که باعث ناامنی در محیط شود. در قرآن آیه ۳۳ سوره مبارکه مائده به محاربه اشاره کرده البته محاربه در این آیه باعث به‌وجودآمدن اختلاف نظر بین فق‌های شیعه شده است. پس هرگاه کسی به سوی یک یا چند نفر که خاص هستند سلاح بکشد و فعل او جنبه عمومی نداشته باشد و همچنین باعث ناامنی نشود محاربه محسوب نمی‌شود.
حجت‌الاسلام صدیقی گفت: هر قدر مشکلات زیاد باشد قدرت خدا برتر از حجم مشکلات است. در قرآن کریم نسخه‌ای برای رفع مشکلات و آسان شدن سختی‌ها به صراحت به معتقدان قرآن القا شده است. فرمودند هر کسی تقوا داشته باشد خدا در کار او سهولت ایجاد می‌کند. تقوایی الهی جامعه گرفتار را نجات می‌دهد و تقویت حکومتی، امامتی، بازاری و … سختی‌ها را سهل می‌کند و جامعه با تقوا از سختی‌ها عبور می‌کنند و بر سختی‌ها پیروز می‌شوند.
در حکمی از سوی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، محمود نیک دهقان به عنوان مدیر ارتباطات و امور بین الملل این گروه صنعتی منصوب شد.
دشمنان ما در بدنه جامعه ما رخنه کرده‌اند و متاسفانه کسانی‌که سال‌ها از سفره بیت‌المال ارتزاق کرده‌اند امروز به لشکریان شیطان پیوسته و علیه ارزشی‌ترین ارزش دینی که همان حجاب است، اقدام کرده و وقیحانه با موضوع محاربه می‌کنند که در واقع محاربه با حجاب، محاربه با قرآن و امر به معروف و نهی از منکر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ