اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده قرارگاه ابوذر اربعین پلیس پیشگیری، کنترل جمعیت، امنیت‌آفرینی در محورهای مواصلاتی و پیشگیری از سرقت را ۳ ماموریت اصلی پلیس پیشگیری دانست.
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: اسلام برای زن سنگر شرف تعیین کرده و چادر مسبب بقای احکام قرآن و حفظ حرمت زن است.
رهبر انقلاب ایمان مردم را پایه قوام نظام اسلامی خواندند و گفتند: حفظ نظام و در واقع حفظ ایمان مردم اوجب واجبات است ضمن اینکه تبلیغ در دوره کنونی با انواع و اقسام شیوه‌های متکی بر علم و گسترش ابزار‌ها از جمله اینترنت و هوش مصنوعی (به‌عنوان نمادی از مرحله پسا اینترنت) توسعه فراوان یافته، بنابراین عقل هم حکم می‌کند در مقابل شمشیر‌های خون‌ریز تبلیغات دشمنان، تبلیغ را اولویت اول بدانیم.
برای نوازندگان باسابقه بنیاد رودکی یک آزمون برای دوره جدید فعالیت در نظر گرفته شد و محور اصلی این آزمون کسی نبود به جز صهبایی که اساساً این نوازنده‌های باتجربه با او در اوج تنش هستند. بنابراین نوازنده‌ها حاضر به شرکت در آزمون نشدند و بدین ترتیب قطع همکاری این گروه بزرگ شروع شد. این وضعیت منجر به واکنش علی شماری دیگر از نوازندگان شد و فروغ فضلی نوازنده باسابقه پیانو ارکستر سمفونیک تهران با انتشار ویدیویی با اشاره به اخراج 40 نفر از اعضای ارکستر یعنی عمده این ارکستر، از کناره گیری‌اش خبر داد.
باشگاه مس سونگون آذربایجان قرارداد دو بازیکن دیگر خود را تمدید کرد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: زنده نگه داشتن یاد شهدا جهادی بزرگ و همسنگ جهاد زنده نگه داشتن خون‌های مقدس ریخته شده در کربلا است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: زنده نگه داشتن یاد شهدا جهادی بزرگ و همسنگ جهاد زنده نگه داشتن خون‌های مقدس ریخته شده در کربلا است.
از منظر اکونومیست، اقتصاد چین اکنون دستخوش وضعیت جدیدی شده و آن رشد در شرایط بلوغ بزرگ است. درحالی‌که در دهه گذشته تحلیلگران بازار پیش‌بینی می‌کردند که تولید ناخالص داخلی چین در اواسط قرن بیست‌ویکم از تولید ناخالص داخلی آمریکا پیشی می‌گیرد و پیشتازی را حفظ می‌کند. اکنون، اما تغییر بسیار کمتر از حد انتظارات پیشین مشاهده می‌شود که منجر به تحقق رویای برابری یا گذر از اقتصاد آمریکا شود.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نظر شریف حضرت امام این نبود که افراد را به سادگی از کشتی انقلاب پیاده کنیم؛ ایشان دید جامع و کاملی داشتند که تا جایی که ممکن است افرادی که با گرایش‌های مختلف، در اصول و خطوط کلی انقلاب پای امام و انقلاب و آرمان‌های ملی و اسلامی ایستادند و به فکر استقلال، عظمت و توسعه و سربلندی کشور هستند و مقابل با آمریکا، اسرائیل و دشمنان اسلام و قرآن می‌باشند، حفظ شوند و نظر شریف‌شان این نبود که احیاناً برخی از افراد، فاصله بگیرند و مرزشان را از مرز ملت، انقلاب و رهبری و نظام جدا کنند.
جراحان زیبایی امروزی با انجام جراحی برای زنانی مانند مدونا برای مشکلات ظاهری زیبایی شناختی‌شان، در تلاش برای پایبندی به معیار‌های زیبایی شناختی‌ای باشند که قدیسان قرون وسطایی مانند راهبه در صومعه و ویلگفورتیس برای برانداختن آن تلاش می‌کردند.
حجت الاسلام سید محمد حسین طباطبایی که پدرشان لقب علم الهدی را برای وی برگزید، همان کودک خردسالی است که در دهه هفتاد شگفت‌انگیز‌ترین کودک دنیا در عرصه حفظ قرآن شد. وی متولد سال۱۳۶۹ است و از سال ۱۳۷۹ وارد حوزه شد.
مقامات هندی یک مدرسه حفظ قرآن کریم و بخشی از یک مسجد ۲۵۰ ساله را در دهلی نو، بدون اخطار تخریب کردند. مساجد و بنا‌های تاریخی اسلامی در هند از کارزار تخریبی که توسط دولت نارندرا مودی به راه انداخته شده است، رنج می‌برند، تا تلاشی برای ایجاد یک تغییر فرهنگی بر اساس تسلط هندو‌ها بر این کشور صورت گیرد.
فرمانده کل سپاه گفت: نوجوانان ما در سراسر کشورمان به زیبایی، مشغول فراگیری و حفظ قرآن هستند و قرآن در حال تسخیر همه ذهن‌ها و ضمیرهاست.
بقایای زیادی از شهر پمپئی از قبیل موزاییک‌ها و دیوارنگاره‌ها به طور کامل حفظ شدند، چون زیر خاکستر‌های آتشفشانی مدفون شده بودند. در قرن هجدهم، نخستین باستان‌شناسانی که شهر را حفاری کردند این آثار را کشف کردند.
بقایای این زن به نام Anne d'Alègre که از سال ۱۵۶۵ تا ۱۶۱۹ زندگی می‌کرد، طی کاوش‌های باستان‌شناسی در سال ۱۹۸۸ در Chateau de Laval در شمال غربی فرانسه کشف شد. او مومیایی شده بود و سپس در تابوت سربی دفن شده بود، که به این معنی بود که استخوان‌ها - و دندان‌هایش - به‌خوبی حفظ شده بودند.
رویکرد، ولی فقیه در مدیریت فتنه‌ها، بحران‌ها و مدیریت حوادث و اغتشاشات، رویکردی حکیمانه است که خروجی آن تصمیمات حکیمانه و مبتنی بر آرمانگرایی و واقعیت نگری است. فلسفه مقابله با بحران‌ها و حوادث از نظر رهبری اجرای احکام قرآن، اقامه عدل، حفظ استقلال و تمامیت ارضی، وحدت و اعتماد به نفس ملی است.
برای بیش از نیم قرن ژاپن یک سیستم بیمه درمانی را حفظ کرده است و تمام ساکنان ژاپن برای بیش از سه ماه ملزم به ملحق شدن به آن هستند و به مردم ساکن در ژاپن امکان می‌دهد با هزینه به خدمات بهداشتی مناسب دسترسی داشته باشند. مشخصه این امر یک سیستم دسترسی رایگان است که به بیماران امکان می‌دهد هر ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی را انتخاب کنند و همه خدمات پزشکی با قیمت یکسان در هر نقطه از ژاپن ارائه می‌شود.
ناصری با بیان اینکه غربی ها می خواهند ما برده و فرمانبردار آنها باشیم، افزود: برای رسیدن به این هدف، ایمان را از فرزندان ما گرفتند و این در حالی است که بزرگان دینی ما، آموزش به فرزندان خود را با آموزش قرآن آغاز می کردند.
سرانجام اینکه، دولت و حاکمیت باید این واقعیت جدی را در نظرداشته باشد که در نیم قرن اخیر، این سرمایه اعتماد مردم بوده که کشور را از گذرگاه‌های سخت عبور داده و لذا حفظ این سرمایه بزرگترین وظیفه حاکمیت است.
مدیر مسئول روزنامه کیهان تاکید کرد: اگرچه تروریست‌های داعش به اسلام و قرآن اعتقادی ندارند اما آن‌ها برای حفظ ظاهر هم که شده قرآن را آتش نمی‌زدند و چادر از سر زنان محجبه نمی‌کشند‌، اما آشوبگران اخیر این دو صفت رذیله را به صفات رذیله داعش اضافه کردند. با این حساب چرا نباید در میان این آشوبگران هم به دنبال عوامل اصلی گشت.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرگذشت تبهکار شب‌های مشهد/ اعتراف پسر به قتل پدر با اسلحه شکاری/ کلاهبرداری با دریافت بیعانه برای خرید لوازم خانگی/ جنایت ناخواسته به خاطر یک زن/ سرکرده «تبهکاران شب» در پوشش زنانه!/ حفظ قرآن در زندان جان مرد اعدامی را نجات داد/ مرگ تلخ مرد ۴۰ ساله در شعله‌های آتش/ بستری متهم در تیمارستان قبل از محاکمه
شهاب از وقتی به زندان رفته بود توبه و با خودش عهد کرد که در کار‌های خیر قدم بردارد. شهاب در این سال‌ها ادامه تحصیل داد و مدرک لیسانسش را پشت میله‌های زندان گرفت؛ همزمان حفظ قرآن کریم را آغاز کرد، او وقتی می‌دید که هم‌سلولی‌ها و هم‌بندی‌هایش محکوم به قصاص هستند با اولیای دم آن‌ها تماس می‌گرفت و سعی می‌کرد آن‌ها را به بخشش راضی کند که در این کار نیز موفق شد و توانست رضایت چند خانواده را برای گذشت جلب کند.
نوری ضمن تشکر از معاون پرورشی و فرهنگی برای پیگیری مسائل قرآنی اضافه کرد: در حوزه پرورشی موضوع حفظ قرآن باید جدی گرفته و از تمام ظرفیت‌ها در این زمینه استفاده شود دارالقرآن‌ها باید فعال باشند، هیات‌های مذهبی در مدارس شکل گیرد و هر مدرسه یک هیات داشته باشد و برای اربعین همه مدارس آماده حضور زائران باشند.
پیامبر (ص) فرمود: «سه چیز از روح خداست: شب زنده دارى با نماز، جویاى حال برادران و روزه گرفتن» و همچنین در جایی دیگر تأکید فرموده‌اند: «اى جوانان سالم ازدواج کنید که آن به چشم‏‌پوشى از نامحرمان و حفظ آبرو بهتر است و هرکس نتوانست ازدواج کند روزه بگیرد که برای کنترل غریزه جنسى بهتر است‌.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ