مراسم افتتاحیه مسابقات قرآن کریم و نهج‌البلاغه در جمعیت هلال احمر برگزار شد. در این مسابقات بیش از ۸ هزار شرکت کننده در ۱۲ رشته به رقابت با یکدیگر پرداختند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسابقات رنکینگ کشوری اسنوکر زیر ۲۱ سال بانوان
مسابقات انتخابی برای مشخص شدن ملی پوش اوزان ۶۱، ۷۴ و ۷۹ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان (سال ۲۰۲۳) برگزار می‌شود.
مسابقات «تک لیفت» قهرمانی مردان کشور
مشهد ـ سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ۷۰ نفر از دانش‌آموزان استان به چهل‌ویکمین دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی کشوری راه پیدا کرده‌اند.
تیم ملی کشتی سوئد به دلیل هتک حرمت قرآن کریم در این کشور از حضور در مسابقات جهانی زیر 20 سال بازماند.
مشهد ـ معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: رقابت فرهنگیان در مسابقات قرآن یک فرصت تربیتی و نشانه اهمیت ویژه قرآن در مدارس است
مشهد ـ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: ضرورت تعلیم و تربیت فرهنگیان این است که بتوانند با آموزه‌های اسلامی و احکام مأنوس شوند، زیرا مسابقات قرآنی در جامعه بسیار تأثیرگذار است.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان، با بیان اینکه مسابقات قرآن دستگاه قضایی استان برگزار شد، گفت: نفرات برتر حاضر در این رویداد معنوی تقدیر شدند.
ترکی آل شیخ وزیر و مستشار سعودی جایزه اول مسابقات قرائت قرآن عطر الکلام به مبلغ ۳ میلیون ریال سعودی (بیش از ۴۰ میلیارد تومان) را به یونس شاهمرادی اعطاء کرد
رئیس‌جمهور در اختتامیه سی‌ونهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن‌کریم گفت: دشمنان تلاش می‌کنند جامعه قرآنی را از پا در بیاورند اما نمی‌توانند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز در عید سعید مبعث، با مسئولان نظام، نمایندگان و سفیران کشورهای اسلامی و مهمانان و شرکت‌کنندگان در مسابقات بین‌المللی قرآن دیدار داشتند.
گزارشی از دیدار مسئولان، سفیران کشورهای اسلامی و شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآن با رهبر انقلاب را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
محمد باقر قالیباف در افتتاحیه سی‌ونهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم گفت: امروز هرکجا در مسائل فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و حتی محیط زیستی دچار آسیب شدیم در همان نقطه‌ای است که از سنت‌های الهی فاصله گرفتیم و مردم را از گردنه کار و مشارکت اثرگذار حذف کردیم.
همزمان با خجسته عید مبعث پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد صلّی‌الله‌علیه‌و آله‌وسلّم، صبح امروز (شنبه) جمعی از مسئولان نظام، نمایندگان و سفیران کشورهای اسلامی و میهمانان شرکت کننده در مسابقات بین‌المللی قرآن با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
جمعی از مسئولان نظام، نمایندگان و سفیران کشورهای اسلامی و میهمانان شرکت کننده در مسابقات بین‌المللی قرآن، همزمان با عید مبعث پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.
جمعی از مسئولان نظام، نمایندگان و سفیران کشورهای اسلامی و میهمانان شرکت کننده در مسابقات بین‌المللی قرآن، همزمان با عید مبعث پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.
مجیدی مهر در نشست خبری سی و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن گفت:در سی و نهمین دوره مسابقات المللی قرآن ۳۳ کشور با رقابت ۵۲ قاری و حافظ و ترتیل خوان برگزار می شود.
دزفول- مدیر آموزش و پرورش دزفول گفت: مسابقات بزرگ کشوری همخوانی قرآن و مدیحه‌سرایی با حضور ۳۰۰ داوطلب از استان‌های مختلف به میزبانی دزفول در بهمن‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
مجری تلویزیون هیچ اشاره‌ای به مقصر اصلی فقر و فلاکت اقتصادی فوتبال ایران نکرد! صداوسیما حاضر نیست از درآمد چندده هزار میلیاردی خود بابت پخش زنده مسابقات فوتبال، بخش کوچکی را به باشگاه‌ها بدهد تا شاهد این رسوایی و آبروریزی در قرن بیست و یکم نباشیم.
معاون پرورشی و فرهنگی از شرکت بیش از چهار میلیون دانش آموز در مسابقات قرآن، عترت و نماز خبر داد.
مراسم افتتاحیه بیست و دومین دوره مسابقات جام جهانی قطر با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد.
مراسم افتتاحیه بیست و دومین دوره مسابقات جام جهانی با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز خواهد شد.
رشت- دبیر ستاد اجرایی بیست و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم فراجا با اشاره به مشارکت بیش از ۲۳ هزار نفر در این دوره از مسابقات گفت: ۶۰ نفر از نخبگان قرآنی به دوره پایانی راه می‌یابند.
رشت- دبیر ستاد اجرایی بیست و هفتمین مسابقات سراسری قرآن کریم فراجا با اشاره به مشارکت بیش از ۲۳ هزار نفر در این دوره از مسابقات گفت: ۶۰ نفر از نخبگان قرآنی به دوره پایانی راه می‌یابند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ