اتحادیه علمان مسلمین عراق با انتقاد از سیاست‌های دوگانه غرب گفت: تظاهرات ضد همجنس‌بازی در اروپا را ممنوع می‌کنند، در مقابل به راحتی با لابی صهیونیست‌ها مجوز توهین به قرآن صادر می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
افراطیون ملی پوشان دانمارکی بار دیگر نسبت به قرآن کریم مقابل سفارت ترکیه در دانمارک هتک حرمت کردند.
سلوان مومیکا پناهنده عراقی تبار سوئدی برای سومین بار اقدام به هتک حرمت قرآن کریم در سوئد، تحت حمایت پلیس این کشور کرد، اقدامی که سوالات متعددی درباره هدف نهان این اقدامات ایجاد کرده است.
بعد از نزدیک به ۱۰ بار هتک حرمت قرآن از سوی افراط‌گرایان اروپایی در بازه زمانی شش ماهه، زمان آن رسیده که جهان علیه تندروها و حامیان اصلی آن که عمدتاً نظام‌های سیاسی‌اند، متحد شود.
بیش از ۳۰۰ قاضی، وکیل و استاد دانشکده حقوق، نامه‌ای به دبیرکل سازمان همکاری اسلامی نوشته‌اند و ابراز انزجار خود را از هتک حرمت به قرآن کریم و ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) اعلام کردند.
مدیر سابق رادیو قرآن گفت: هتک حرمت‌ قرآن برای کاهش اثرگذاری آن در جوامع و جلوگیری از بیداری مردم جهان است.
مدیر سابق رادیو قرآن گفت: هتک حرمت‌ به قرآن برای کاهش اثرگذاری آن در جوامع و جلوگیری از بیداری مردم جهان است.
اعضای یک گروهک راست افراطی در دانمارک مقابل سفارت پاکستان در کپنهاگ، بار دیگر به‌ساحت قرآن کریم اهانت کردند.
یک گروه اسلام‌ستیز در دانمارک در اقدامی موهن، قرآن کریم را مقابل سفارت مصر در این کشور آتش‌زد.
کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: هتک حرمت به آستان مقدس قرآن کریم یک طرح و سریال آمریکایی است که می‌خواهند ما را خسته کنند تا قبح مسئله بریزد.
وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن در بیانیه‌ای هتک حرمت قرآن در دانمارک را محکوم کرد و خواستار اقدامات ملموس و کارآمد کشورهای عربی و اسلامی در قبال آن شد.
وزارت خارجه عربستان سعودی، هتک حرمت قرآن کریم در دانمارک را محکوم کرد و خواستار اتخاذ اقدامات لازم برای ممانعت از وقوع مجدد چنین اقدامات موهنی شد.
بعد از سوئد این بار در دانمارک، یک گروه افراطی پرچم عراق و قرآن کریم را به آتش زدند. در پی این اهانت، معترضان عراقی با تجمع در اطراف منطقه سبز بغداد خواستار اخراج سفیر دانمارک از عراق شدند.
وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به تماس تلفنی وزیر امور خارجه سوئد گفت: در واقع هتک حرمت قرآن کریم، خشونتی آشکار علیه مسلمانان به شمار می‌رود.
وزیر خارجه عراق در گفتگوی تلفنی با همتای سوئدی خود بر ضرورت ممانعت از تکرار اهانت به اسلام و قرآن کریم تأکید کرد.
جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای هتک حرمت قرآن مجید در سوئد را محکوم کرد و آن را رویدادی از جنس دیگر رخدادهای معمول ندانست.
وزیر امور خارجه ترکیه هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد و چشم‌پوشی نسبت به این مسئله علی‌رغم هشدارها را غیرقابل قبول خواند و آن را به‌شدت محکوم کرد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس اقدام شنیع مزدوران استکبار در هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد، در تعارض با ادعای آزادی بیان است.
رسانه‌ها از وقوع هتک حرمت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم در دانمارک خبر می‌دهند.
وزارت امور خارجه ترکیه امروز هتک حرمت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم در دانمارک را محکوم کرد.
مجموعه ای از تحرکات مذبوحانه سران استکبار در اهانت به قرآن کریم حکایت از عمق کینه ورزی و استیصال ناشی از شکست دسیسه های آنان دارد.
مجموعه ای از تحرکات مذبوحانه سران استکبار در اهانت به قرآن کریم حکایت از عمق کینه ورزی و استیصال ناشی از شکست دسیسه های آنان دارد.
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: هتک حرمت به قرآن کریم توسط مدعیان دموکراسی یعنی اروپایی‌ها را که با تروریستی خواندن نام سپاه بی آبرو شدند، محکوم می‌کنم.
وزارت امور خارجه اردن تعرض به قرآن کریم در سوئد را به شدت محکوم کرد و این اقدام را موجب دامن زدن به نفرت پراکنی و خشونت دانست.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد گفت: این اقدام مصداق نفرت پراکنی و ترویج خشونت علیه تمام مسلمانان است و اینگونه اقدامات هیچ نسبتی با آزادی ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ