سیاست‌های تبعیض آمیز کابینه نتانیاهو که افرادی همچون «ایتامار بن گویر» و «بتصلائل اصموطریچ» نیز در آن عضو هستند فضا را به سمت تقابل شدید میان فلسطینیان و رژیم صهیونیستی سوق داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جریان یورش بامداد امروز نظامیان صهیونیست به مناطقی از شهرهای جنین و طوباس در شمال کرانه باختری، مبارزان فلسطینی با آنها وارد درگیری شدند.
گردان جنین وابسته به گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی) تصاویری از برخی پهپادهای ساقط شده ارتش رژیم صهیونیستی در جریان یورش آنها علیه جنین را منتشر کرد.
یک عضو گردان‌های قسام در جنین تاکید کرد: در جریان حمله دو روزه علیه جنین، مبارزان مقاومت از مسافت صفر با صهیونیست‌ها درگیر شده و آنها را مجبور به عقب‌نشینی کردند.
منابع فلسطینی از حمله تروریستی پهپادی شامگاهی رژیم صهیونیستی به یک خودروی غیرنظامی در شهر «جنین» (شمال کرانه باختری) خبر دادند که در جریان این تجاوز تروریستی، سه فلسطینی شهید شدند.
ارتش رژیم صهیونیستی در جریان یورش اخیر به شهر جنین در شمال کرانه باختری، با عملیات کمین مقاومت فلسطین غافلگیر شد.
نظامیان صهیونیست در جریان یورش امروز به کرانه باختری با عملیات مبارزان مقاومت غافلگیر شده و برای نخستین بار از زمان انتفاضه دوم (قریب به ۲۰ سال پیش) مجبور به استفاده از بالگرد تهاجمی شدند.
حجت الاسلام رئیسی گفت: اگر قدرت‌های سلطه‌گر در مقابل اراده ملت‌ها خودکامگی نشان ندهند و اجازه تحقق اراده مردم را بدهند، شرایط دنیا کاملا متفاوت خواهد بود.
رئیس جمهور در جریان سخنرانی خود در دانشگاه کاراکاس گفت: تجربه ۴۴ ساله ملت ایران نشان می‌دهد تنها راه در مقابل دشمن، ایستادگی و مقاومت است.
برگزاری راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی برای صهیونیست‌ها با توجه به کابوس به جامانده از حملات موشکی مقاومت در جریان عملیات سیف القدس در سال ۲۰۲۱، به یک نگرانی جدی برای آنها تبدیل شده است.
نمایندگان احزاب اللقاء المشترک یمن در دیدار با نمایندگان دفتر جنبش جهاد اسلامی در صنعاء بر اثبات اتحاد مقاومت فلسطین و قدرت موشکی این نیروها در جریان نبرد اخیر غزه تاکید کردند.
منابع عبری جزییاتی تازه از عملیات گردان‌های قسام در پشت خطوط مقدم نظامیان اسرائیلی در جریان نبرد سیف القدس منتشر کردند.
هواداران فوتبال مراکش در جریان یک بازی فوتبال، در حمایت از فلسطین شعار دادند.
رئیس جمهور درباره تحولات سرزمین‌های اشغالی گفت: جنایت‌های رژیم صهیونیستی نشان ضعف و گواه آینده روشن و امیدوارکننده برای جریان مقاومت است.
گردان‌های شهدای الاقصی، نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی را در جریان یورش به شهر «اریحا» در کرانه باختری هدف تیراندازی قرار دادند.
گردان‌های شهدای الاقصی نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی را در جریان یورش به شهر «اریحا» در کرانه باختری هدف تیراندازی قرار دادند.
نظامیان صهیونیست در جریان یورش بامداد و صبح امروز به مناطق مختلف قدس و کرانه باختری، هفت فلسطینی را بازداشت کردند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش، گفت: شهید سلیمانی با تفکرهای تاکتیکی و راهبری خود، موجب تقویت بیش از پیش اتحاد نیروهای مسلح شد.
منابع فلسطینی از درگیری های شدیدی خبر دادند که هم اکنون در بخش قدیمی نابلس میان رزمندگان فلسطینی و نظامیان صهیونیست جریان دارد.
وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در تیراندازی نظامیان صهیونیست در جریان یورش به اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری، یک فلسطینی شهید و ۶ نفر دیگر زخمی شدند.
سخنگوی جریان صدر افزود: «پیشنهاد دوم به مصطفی الکاظمی نخست‌وزیر، صدور دستوری قاطع برای انحلال همه گروه‌های مسلح مدعی مقاومت است!».
منابع عبری اذعان کردند که در جریان یورش شهرک نشینان صهیونیست به آرامگاه حضرت یوسف در شرق نابلس، یک عملیات تیراندازی رخ داده که در اثر آن دو صهیونیست به شدت زخمی شده اند.
منابع فلسطینی از شهادت یک جوان فلسطینی در اثر جراحات ناشی از تیراندازی اشغالگران در هفته گذشته، در جریان یورش آنها به شهر نابلس خبر دادند.
معاون اول رئیس جمهور با محکوم کردن تلاش‌های اخیر برای زیر سوال بردن جریان مقاومت و مدافعان حرم، گفت: آنچه قدرت جمهوری اسلامی ایران را از دیگران متمایز می کند، روحیه و فرهنگ ایثار و شهادت است.
پایگاه خبری "میدل ایست آی" در گزارشی می نویسد: «حملات اخیر اسرائیل علیه نوار غزه و جنبش جهاد اسلامی فلسطین، بخشی از راهبردی است که بر اساس آن ایجاد اصطکاک و تفرقه میان گروه های مبارز فلسطینی و همچنین تضعیف متحدان ایران در منطقه دنبال می‌شود.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ