نمایندگان احزاب اللقاء المشترک یمن در دیدار با نمایندگان دفتر جنبش جهاد اسلامی در صنعاء بر اثبات اتحاد مقاومت فلسطین و قدرت موشکی این نیروها در جریان نبرد اخیر غزه تاکید کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسین محمدآقایی با شکست در دیدار فینال وزن 74 کیلوگرم مقابل حریف آمریکایی به مدال نقره رسید.
تراکتور و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی هفته در ورزشگاه مملو از هوادار یادگار مقابل هم قرار گرفته‌اند.
با نظر کادر فنی تیم ملی تکواندو رقابت های انتخابی در وزن 68- کیلوگرم جهت ورود به اردوی تیم ملی برگزار خواهد شد.
نبرد تیم ملی زنان سوئد و اسپانیا در مرحله نیمه نهایی جام جهانی زنان، تقابل بهترین خط دفاع و خط حمله این مسابقات است.
منابع سودانی از درگیری های شدیدی خبر دادند که میان نیروهای ارتش به فرماندهی عبدالفتاح البرهان و نیروهای پشتیبانی سریع به فرماندهی محمد حمدان دقلو جریان دارد.
حالا جریان خالص‌سازی به طیف بعدی جریان راست یعنی شورای ائتلاف (به رهبری قالیباف و حدادعادل) رسیده و به همین جهت، آن‌ها نگران هستند که راست رادیکال بدون توجه به شعار‌های وحدت، آنان را به حاشیه براند و این‌بار پایداری با جریان‌های حامی دولت، لیستی مشترک شکل دهند؛ لذا این طیف از جریان راست به تکاپو افتاده تا با معرفی شاخص‌هایی مانع از حذف خود توسط جبهه پایداری و راست رادیکال شود..
در چارچوب هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتسال، ساوه میزبان یک جدال زیبا بین ستاره‌های زمان خواهد بود.
تیم ملی والیبال آمریکا موفق شد با پیروزی سه بر صفر برابر ایتالیا، راهی دیدار فینال لیگ ملت ها شود.
منابع سودانی از نبرد سنگین توپخانه ای درمناطقی از سودان میان نیروهای دو ژنرال یعنی عبدالفتاح البرهان و محمد حمدان دقلو خبر می دهند.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس تاکید کرد که غزه دژ و پایگاهی مستحکم برای مقاومت و تغییر قواعد درگیری با اشغالگران و اندوخته‌ای راهبردی برای مقاومت در بلندمدت خواهد بود.
لحظاتی پس از اینکه گردانهای قدس از تداوم نبرد خبر دادند، شدیدترین موج حملات موشکی از غزه به سمت اراضی اشغالی انجام شد.
لحظاتی پس از اینکه گردانهای قدس از تداوم نبرد خبر داد، شدیدترین موج حملات موشکی از غزه به سمت اراضی اشغالی انجام شد.
اذعان سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به شلیک نزدیک به ۳۰۰ موشک از سمت نوار غزه، ناتوانی گنبد آهنین در رهگیری این موشک‌ها و تاکید حماس بر آمادگی کامل نیروهای مقاومت از جدیدترین تحولات غزه است.
تشدید تنش میان رژیم صهیونیستی و اتحادیه اروپا و تداوم درگیری‌ها در سودان در سایه پیامدهای حمله تل‌آویو علیه نوار غزه از محورهای صفحات نخست روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
پس ازهتک حرمت صهیونیست‌ها به ساحت مسجد الاقصی واکنش «سخت» از سمت مقاومت در نوار غزه امری قابل پیش‌بینی بود؛ اما حملات عصرگاه پنج‌شنبه از مرزهای شمالی تمام محاسبات را در تل‌آویو را تغییر داد.
گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز دوشنبه در راستای بالا بردن آمادگی برای نبرد احتمالی، رزمایش برگزار کردند.
سخنگوی حماس با اشاره به ادامه نبرد شمشیر بیت المقدس برای دفاع از مسجد الاقصی، یادآور شد که مقاومت در غزه همچنان مترصد اوضاع و رخدادهاست.
یکی از فرماندهان تیپ گولانی ارتش رژیم صهیونیستی که در جنگ ۵۱ روزه علیه غزه مشارکت داشته از کابوس های تمام نشدنی خودش گفت و تاکید کرد که شب ها از ترس این کابوس ها، نمی خوابد!
نیروهای مقاومت فلسطین در نوار غزه در راستای آمادگی برای نبرد احتمالی با دشمن صهیونیستی عصر امروز آزمایش موشکی انجام دادند.
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در نشست واکاوی نبرد سه روزه علیه غزه، به سوالات مختلف در خصوص این جنگ و دستاوردهای جنبش جهاد اسلامی و مقاومت اشاره و ارزیابی دقیقی در این باره ارائه کرد.
منابع خبری اعلام کردند که کشتی های رژیم صهیونیستی به علت نگرانی از موشک های ساحل به دریای گردان های قدس، در نبرد اخیر حتی به سواحل غزه نزدیک نشدند.
دیدار ناگهانی رهبران جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی در غزه، یک دیدار معمولی نبود، بلکه حاوی پیام‌های سیاسی و امنیتی در داخل و خارج به ویژه برای یائیر لاپید نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی بود.
اسرائیلی که تحمل ۳ روز نبرد محدود موشکی با جهاد اسلامی را ندارد چگونه می‌خواهد همزمان در چند جبهه نبرد با حزب الله، حماس، مقاومت سوریه و …مقابله کند؟
مروری بر جایگاه شهید جعبری، نشان می دهد رژیم صهیونیستی از مسیر نظامی جهاداسلامی در نوارغزه بسیار نگران و واهمه دارد، لذا حاضر است در شرایطی هزینه نبردی جدی و پیشدستانه را پرداخت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ