فرمانده نیروی زمینی ارتش، گفت: شهید سلیمانی با تفکرهای تاکتیکی و راهبری خود، موجب تقویت بیش از پیش اتحاد نیروهای مسلح شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: شهید سلیمانی شخص نبود بلکه یک مکتب و یک مسیر نورانی بود که دشمنان نمی‌توانستند او را تحمل کنند.
فرمانده کل ارتش گفت: شهیدان در فیضیه ارتش درس شجاعت را در مکتب دلاور مردانی همچون شهید موسی نامجوی فرا گرفتند و الگوی ما و نسل جوان امروز شدند.
رییس بنیاد شهید درباره اظهار نظر فرزندان برخی شهدا درباره حوادث کشور گفت: این‌ها پدران‌شان کسانی بودند که درمسیر انقلاب، آرمان‌های انقلاب و مکتب امام به شهادت رسیدند. ممکن است فرزندان شان دچار مشکلاتی شده باشند، البته خانواده ایثار و شهادت در همین اغتشاشات نشان داد محکم پای کار انقلاب و کشور بوده و هنوز هم حاضر به فداکاری است.
لنگرود - معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با بیان اینکه الگوگیری از علمدار کربلا را می‌توان در سیره «سردار شهید املاکی» جستجو کرد، گفت: شهدا پرورش یافته مکتب عاشورا و امام حسین(ع) هستند.
مراسم اختتامیه اولین همایش بین المللی مکتب شهید سلیمانی با حضور میهمانان داخلی و خارجی آغاز شد.
قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر امروز کنار هم جمع شده و حرف از مکتب شهید سلیمانی می‌زنیم در حقیقت مکتب شهید سلیمانی تربیت یافته مکتب حضرت امام (ره) است.
اجلاس بین المللی مکتب سلیمانی در سالن اجلاس سران تهران شروع بکار کرد.
یادگار سردار سلیمانی گفت: بهره برداری از منش، مرام و مکتب شهید سلیمانی می‌تواند رشد و تعالی ملت ایران و امت اسلام را رقم بزند.
شهردار تهران با اشاره به سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اعلام کرد: جسم مبارکش از میان ما رفت ولی مکتب شهید سلیمانی متولد شد.
همایش مکتب شهید سلیمانی و نظم جدید جهانی
سردار سرلشکر پاسدار «سید یحیی صفوی» مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سلیمانی، «مکتب سلیمانی» را به‌عنوان دو واحد درسی با تصویب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه‌ها نهادینه کرده و از سوی دیگر، وزارت علوم نیز کمیته تخصصی توسعه فرهنگ مقاومت و پایداری را تصویب کرده است.
وزیر اطلاعات در همایش مکتب شهید سلیمانی گفت: شهید سلیمانی چهره‌ای ماندگار و اثرگذار در نظام بین المللی بود و تغییرات اساسی را ایجاد کرد.
وزیر کشور در همایش مکتب شهید سلیمانی و نظم جدید جهانی گفت: مکتب شهید سلیمانی با مقاومت عجین شده و امروز به عنوان حرف اصلی در مقابل جریانات توطئه جهانی خودش را نشان می‌دهد.
فرمانده نیروی قدس سپاه با تأکید بر اینکه دشمنان از سایه حاج قاسم هم می‌ترسیدند، گفت: شاگردان مکتب شهید سلیمانی اول استخوان آمریکایی‌ها را خرد و سپس آن‌ها را از منطقه اخراج می‌کنند.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: حاج قاسم مرد شکستن تردیدها و مرد دفاع از حقوق ملت در میدان بود. حاج قاسم یک مکتب بود و همه ما باید راه آن شهید بزرگوار را ادامه دهیم.
هنوز نام قاسم سلیمانی رعب و وحشت را در دل دشمنان بر می انگیزد.وی موفق شد «مکتب سلیمانی» را بر پایه اصولی چون برنامه ریزی راهبردی، بصیرت و مقابله با دشمنان از طریق اندیشه و ایمان ایجاد نماید.
رئیس ائتلاف فتح گفت که شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس عراق را در شرایطی نجات دادند که همه از شکست داعش نا امید شده بودند.
امام جمعه قم با بیان اینکه بسیجی پیرو مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است گفت: بسیج به همین دلیل باعث خشم دشمنان شده و اگر امروز می‌بینیم صدای شیاطین با کینه توزی از رسانه‌های دیکتاتور معابانشان بر علیه بسیج به کار گرفته می‌شود، برای این است که می‌دانند تا روحیه و تفکر بسیجی در میان ملت ایران موج آفرینی می‌کند، آمریکا و صهیونیست‌ها و دنباله رو‌های آن‌ها در منطقه کاری از پیش نخواهند برد.
رییس سازمان بسیج مستضعفان اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی یک مکتب است و با پاره کردن عکس چیزی از ایشان کم نمی شود و دشمن با بغض و کینه میخواهد نماد های ارزشی ما را مورد هدف قرار دهد.
کرمان - معاون وزیر آموزش و پرورش خواستار توجه ویژه در خصوص ترویج آرمان‌های مکتب شهید سلیمانی در مدارس شد.
بوشهر- رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شهید رئیسعلی دلواری مبتنی بر فرهنگ عاشورا و با باورهای مکتب امام حسین(ع) پا به میدان مبارزه با متجاوزین گذاشت.
حجت الاسلام رئیسی در بدو ورود به کرمان در جمع خبرنگاران گفت: شهید سلیمانی نماد مقاومت است و این شهید بزرگوار علاوه بر کرمان برای کشور و جهان اسلام باعث افتخار است و رهبری از او به عنوان مکتب یاد کرده‌اند که همواره باید مورد توجه قرار گیرد.
کرمان – وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مکتب شهید سلیمانی و راه مقاومت ملت‌های آزاده جهان را بیدار کرده است.
کرمان - رئیس جمهور با اشاره به اینکه راه و هدف شهید سلیمانی نباید گم شود، گفت: مکتب حاج قاسم در تداوم مکتب رهبری است و خون شهید سلیمانی چهره جاهلیت مدرن را بر ملا می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ