برگزاری راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی برای صهیونیست‌ها با توجه به کابوس به جامانده از حملات موشکی مقاومت در جریان عملیات سیف القدس در سال ۲۰۲۱، به یک نگرانی جدی برای آنها تبدیل شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی برنامه‌ریزی صهیونیست‌ها جهت برگزاری راهپیمایی موسوم به پرچم در قدس اشغالی و تعرض به مسجدالاقصی، فلسطینیان فراخوان‌هایی را جهت مقابله با این اقدام صادر کردند.
نمازگزاران تهرانی پس از اقامه نماز جمعه (۳۰ تیر ۱۴۰۲) در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم راهپیمایی کردند.
هماهنگ‌کننده صلح سازمان ملل در خاورمیانه از شعارهای نژادپرستانه شهرک‌نشینان در جریان برگزاری مراسم موسوم به راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی، ابراز انزجار کرد.
فلسطینیان ساکن اردوگاه های آوارگان در اردن به نشانه حمایت از بیت المقدس و مسجد الاقصی و محکومیت راهپیمایی پرچم صهیونیستی راهپیمایی کردند.
در پی راهپیمایی تحریک‌آمیز پرچم در قدس اشغالی، در جریان درگیری‌های پراکنده امروز جوانان فلسطینی با صهیونیست‌ها، ۳۸ فلسطینی اهل نابلس در شمال کرانه باختری زخمی شدند.
سماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس به راهپیمایی موسوم به پرچم صهیونیستها واکنش نشان داد و به شکنندگی امنیتی رژیم صهیونیستی اشاره کرد.
درگیری میان جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در اردوگاه العوده در شرق غزه جریان دارد.
همزمان با تحولات مرتبط با راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی، منابع عبری از انفجار یک دستگاه خودرو در تل‎‌آویو خبر دادند.
منابع عبری امروز پنج‌شنبه از تغییر مسیر پروازهای فرودگاه بن‌گوریون در آستانه برگزاری راهپیمایی پرچم، خبر دادند.
همزمان با تعرض گسترده شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی همزمان با راهپیمایی پرچم، جنبش حماس به رژیم صهیونیستی درباره پیامدهای اقداماتش هشدار داد.
همزمان با آغاز مراسمات صهیونیستی مرتبط با راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی، صبح امروز دستکم ۴۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند.
همزمان با آغاز مراسمات صهیونیستی مرتبط با راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی، صبح امروز دستکم ۴۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند.
اهالی قدس از همه فلسطینیان دعوت کردند که فردا صبح جهت به شکست کشاندن راهپیمایی صهیونیستی موسوم به راهپیمایی پرچم از سپیده‌دم در مسجد الاقصی حضور پیدا کنند.
روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت مدعی شد که فردا پنج‎شنبه ۲۰۰ هزار نفر در راهپیمایی پرچم مشارکت خواهند کرد.
در آستانه برپایی راهپیمایی «پرچم‌ها» توسط صهیونیست‌های تندرو، رسانه‌های عبری از آماده‌باش و هراس صهیونیست‌ها از احتمال واکنش موشکی گروه‌های مقاومت فلسطینی و آشوب مجدد در شهر قدس خبر دادند.
شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، به رژیم صهیونیستی درباره پیامدهای برگزاری راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی، هشدار داد.
منابع عبری از تدابیر گسترده امنیتی رژیم صهیونیستی در آستانه برگزاری راهپیمایی تحریک‌آمیز پرچم در قدس اشغالی خبر می‌دهند.
همزمان با برگزاری مراسم موهون راهپیمایی روز پرچم، گروه‌های فلسطینی تل آویو را تهدید به حمله قدرتمندتر کردند.
منابع عبری از نگرانی دستگاه‌های امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی در آستانه برگزاری راهپیمایی پرچم خبر می‌دهند.
مسئولان اسرائیلی بر این باورند که جنبش جهاد اسلامی فلسطین در غزه قصد دارد، درگیری‌های جاری را تا روز موسوم به راهپیمایی پرچم ادامه دهد.
حمیدیان از روزه داران و کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی دعوت کرد تا با شرکت در مراسم روز قدس ، بار دیگردر حمایت از آرمان بزرگ مسلمانان جهان پرچم عدالت خواهی را به اهتزاز درآورند.
رهبر انقلاب، حادثه معجزه‌آسای راهپیمایی اربعین را نشانه اراده پروردگار برای برافراشته‌تر کردن پرچم اسلامِ اهل‌بیت خواندند و افزودند: این حرکت با هیچ سیاست و تدبیر بشری قابل تحقق نیست و این دست خداست که با این جلوه عظیم بشارت می‌دهد راه پیش روی ما روشن و پیمودنی است.
رهبر انقلاب، حادثه معجزه‌آسای راهپیمایی اربعین را نشانه اراده پروردگار برای برافراشته‌تر کردن پرچم اسلامِ اهل‌بیت خواندند و افزودند: این حرکت با هیچ سیاست و تدبیر بشری قابل تحقق نیست و این دست خدا است که با این جلوه عظیم بشارت می‌دهد راه پیش روی ما روشن و پیمودنی است.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از اکران‌های فرهنگی با موضوع اربعین حسینی ، برپایی رادیو اربعین در میادین اصلی شهر و اهتزاز پرچم و نصب آثار حجمی در پایتخت خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ