در جریان یورش بامداد امروز نظامیان صهیونیست به مناطقی از شهرهای جنین و طوباس در شمال کرانه باختری، مبارزان فلسطینی با آنها وارد درگیری شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع فلسطینی با اشاره به یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلفی از کرانه باختری، از رویارویی مسلحانه مبارزان مقاومت با نظامیان صهیونیست خبر دادند.
منابع فلسطینی با اشاره به یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری از درگیری‌ مسلحانه مقاومت با صهیونیست‌ها در جنین، طولکرم و اغوار شمالی خبر دادند.
منابع فلسطینی با اشاره به یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری از درگیری‌ مسلحانه مقاومت با صهیونیست‌ها در جنین، طولکرم و اغوار شمالی خبر دادند.
منابع فلسطینی از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس و درگیری مسلحانه شدید آنها با مبارزان مقاومت خبر می‌دهند.
منابع فلسطینی بامداد امروز از درگیری‌های شدید مبارزان مقاومت با نظامیان صهیونیست در شهرهای طولکرم و الخلیل در کرانه باختری خبر دادند.
اشغالگران اسرائیلی به جنوب جنین یورش بردند که این یورش به درگیری مسلحانه با مبارزان مقاومت منجر شد.
درگیری مسلحانه مقاومت با نظامیان صهیونیست در نابلس و اریحا و تعرض شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی از جمله آخرین تحولات فلسطین در ساعات اخیر محسوب می‌شوند.
درگیری مسلحانه مقاومت با نظامیان صهیونیست در شمال کرانه‌باختری، حضور هزاران نمازگزار فسطینی در مسجدالاقصی و وضعیت وخیم جسمانی شیخ خضر عدنان از جمله آخرین تحولات فلسطین در ساعات اخیر است.
منابع محلی بامداد امروز در جنین از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین و درگیری شدید مسلحانه مقاومت با آنها خبر می دهند.
منابع محلی در کرانه باختری از یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین برای بازداشت یک جوان فلسطینی، خبر دادند که با مقابله رزمندگان مقاومت مواجه شده است.
منابع فلسطینی از درگیری شدید رزمندگان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در اردوگاه جنین و شهادت یک جوان فلسطینی در این درگیری ها خبر دادند.
منابع فلسطینی از عملیات تیراندازی مبارزان مقاومت در شهر جنین پس از یورش نظامیان صهیونیست به این شهر خبر دادند.
اشغالگران اسرائیلی به جنوب جنین یورش بردند و این حمله با مقابله مسلحانه مبارزان مقاومت روبرو شد.
منابع محلی فلسطین از وقوع درگیری مسلحانه میان نیروهای مقاومت و نظامیان صهیونیست در جنوب غرب شهر جنین در کرانه باختری خبر دادند.
در پی یورش بامداد امروز شنبه نظامیان اشغالگر صهیونیست به شهر جنین، مبارزان مقاومت با آنان وارد درگیری مسلحانه شدند.
منابع فلسطینی از یورش نظامیان صهیونیست به جنین و درگیری مسلحانه شدید میان آنها و مبارزان مقاومت خبر می دهند.
فرمانده مرزبانی سراوان ادامه داد: افراد مسلح که تاب مقاومت در برابر آتش پرحجم رزمندگان مرزبانی را نداشتند با استفاده از شیارهای کوهستانی به‌سمت خاک کشور مقابل متواری شدند.
منابع فلسطینی صبح امروز دوشنبه از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین در کرانه باختری و درگیری مسلحانه شدید میان نظامیان صهیونیست و مبارزان مقاومت خبر می دهند.
درگیری مسلحانه شدید مبارزان مقاومت فلسطین با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در پی یورش آنان به شهر نابلس صورت گرفت.
منابع فلسطینی از یورش شهرک نشینان با حمایت نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی و درگیری مسلحانه رزمندگان مقاومت با نظامیان اشغالگر در قدس اشغالی خبر دادند.
منابع فلسطینی از درگیری های شدید مسلحانه میان نظامیان صهیونیست و مبارزان مقاومت در منطقه دیر الحطب در شرق نابلس خبر می دهند که تاکنون با شهادت یک فلسطینی همراه شده است.
منابع فلسطینی با اشاره به یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین در کرانه باختری، از درگیری مسلحانه شدید میان مبارزان مقاومت و صهیونیست‌ها در این منطقه خبر دادند.
نظامیان اشغالگر اسرائیلی بامداد امروز پنجشنبه به شهر جنین و برخی مناطق اطراف آن یورش بردند که در پی آن مبارزان مقاومت با آن‌ها وارد درگیری مسلحانه شدیدی شدند.
منابع خبری از درگیری مسلحانه مبارزان مقاومت با اشغالگران صهیونیست در شهرک قباطیه واقع در جنوب جنین خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ