معاون اول رئیس جمهور با محکوم کردن تلاش‌های اخیر برای زیر سوال بردن جریان مقاومت و مدافعان حرم، گفت: آنچه قدرت جمهوری اسلامی ایران را از دیگران متمایز می کند، روحیه و فرهنگ ایثار و شهادت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متهم در جریان تحقیقات به قتل پدرش اعتراف کرد و گفت‌: حال روحی‌ام خوب نبود و بیمار بودم و مواد مخدر شیشه مصر‌ف می‌کردم. آن شب دوباره با پدرم جروبحث کرده‌ایم. از رفتارش خسته شده بودم.
این رویکرد رسانه‌ای دست‌اندرکاران فتنه قبل از هر چیز نشانگر یک واقعیت مهم است و آن ورشکستی و تهیدستی سران طیف متبوع‌شان پس از ارتکاب خیانت‌های پیاپی است وگرنه دلیلی ندارد که یک جریان سیاسی حضور افراد متفاوت در مراسم تشییع یک شخصیت را حمل بر همنشینی تدبیرگران و کنار گذاشتن رقابت و درپیش گرفتن رفاقت (؟!) تعبیر کنند.
مهدیشهر- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سمنان از دستگیری هفت فروشنده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: شش مرد و یک زن در جریان اقدام نیروی انتظامی دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع شدند.
متقی همچنین ادعا کرد: خشکسالی در افغانستان و منطقه جریان دارد که نباید از نظر دور داشت. بر اساس آخرین گزارش سازمان بین‌المللی نجات، افغانستان سومین کشور آسیب‌پذیر از تغییرات اقلیم در سطح جهان است و بیشترین اثر مخرب تغییرات اقلیم بر منابع آبی کشور وارد شده است.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: ۷۱ متهم به سرقت، مالخری و خرده فروشی مواد مخدر در جریان اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در مشهد دستگیر شدند.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با اشاره به اینکه در این راستا پنج نفر از اعضای این باند نیز دستگیر شدند، گفت: این افراد در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کرده و در نهایت نیز پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.
اثر مخرب و خطرناکی که به جریان انداختن مجدد پرونده متهمان عفو شده در پی دارد آنقدر می‌تواند زیاد باشد که می‌شود آرزو کرد‌ای کاش آن عفو صادر نمی‌شد و در پی آن، این پرونده‌ها دوباره اینچنین به جریان نمی‌افتادند. در واقع صادر نشدن آن عفو اثر منفی کمتری برای اعتماد عمومی داشت تا صدور دستور عفو بزرگ و نقض آن در برخی مراجع قضایی. جدای از آثار منفی اجتماعی و سیاسی این اتفاق، از نظر حقوقی نیز به جریان انداختن مجدد پرونده متهمان عفو شده دارای اشکالات اساسی است و انطباقی با موازین حقوقی و قوانین ندارد.
رئیس جمهور سابق آمریکا در جریان کارزار انتخاباتی خود برای بازگشت به کاخ سفید، مدعی شده که برای مبارزه با «کارتل‌های مواد مخدر مکزیک، مجموعه‌ای از گزینه‌های نظامی را روی میز دارد!»
پلیس فرانسه روز دوشنبه اعلام کرد که در جریان تیراندازی شب گذشته در درگیری باندهای مواد مخدر در بندر مارسی فرانسه، دست کم سه نفر کشته و هشت نفر دیگر زخمی شدند.
معاون اول رئیس جمهور صبح امروز (سه‌شنبه) از مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا بازدید و از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده برای کنترل وضعیت ترافیکی کشور قرار گرفت.
معاون اول رئیس‌جمهور با سفر به شهرستان خوی از مناطق زلزله‌زده این شهرستان بازدید کرد و در جریان مشکلات زلزله‌زدگان قرار گرفت.
معاون اول رئیس‌جمهور با سفر به شهرستان خوی از مناطق زلزله‌زده این شهرستان بازدید کرد و در جریان مشکلات زلزله‌زدگان قرار گرفت.
رییس کل اسبق بانک مرکزی نوشت: آقای رییس جمهور، آقای معاون اول، آقای رییس بانک مرکزی، آیا در جریان حجم ریپو (تامین مالی بانک‌ها با قبول اوراق نزد آنها) و بویژه اضافه برداشت سنگین بانک‌ها از بانک مرکزی هستید؟
روزنامه دولت نوشت: جریان عبدالحمید اسماعیل زهی تلاش دارد تا مسجد زاهدان را به عنوان مقر اصلی فتنه، شورش و ناامنی زنده نگه داشته و هر بار با تحریک جوانان و حرکت در پازل دشمنان مردم ایران نقش مخرب خود را ادامه دهد.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: در جریان اجرای طرح امنیت اجتماعی، ۱۷۶ متهم به سرقت، شرور، خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در نقاط حاشیه این شهر دستگیر و جمع آوری شدند.
بعد از ظهر امروز بین زندانیان بند مواد مخدر زندان کرج درگیری محدودی رخ داد که در جریان این درگیری تعدادی از زندانیان چند پتو را در بخش هواخوری زندان آتش زدند.
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت:بعداز ظهر امروز بین زندانیان بند مواد مخدر زندان درگیری محدودی رخ داد که در جریان این درگیری تعدادی از زندانیان چند پتو را در بخش هواخوری زندان آتش زدند.
معاون اول رئیس‌جمهور در جریان سفر به خوزستان بر شناسایی و مجازات سریع و قاطع عوامل حادثه تلخ تروریستی در ایذه تاکید کرد.
معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: بحث مبارزه با مواد مخدر یک پدیده داخلی نیست بلکه یک پدیده جهانی است و همه ملت‌ها و دولت‌ها درگیر آن هستند.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: در جریان اجرای یک طرح امنیت محور در مشهد ۲۴ فروشنده موادمخدر دستگیر و ۱۰۹ معتاد متجاهر نیز جمع آوری شدند.
روزنامه کیهان نوشت: مسئولین اقتصادی ایران از جمله آقایان مخبر معاون اول رئیس‌جمهور، میرکاظمی رئیس‌سازمان برنامه و بودجه، اوجی وزیر نفت و خاندوزی وزیر اقتصاد ایران با صراحت وجود وضعیت اضطراری را یک دروغ بزرگ دانسته‌اند.
روزنامه کیهان نوشت: مسئولین اقتصادی ایران از جمله آقایان مخبر معاون اول رئیس‌جمهور، میرکاظمی رئیس‌سازمان برنامه و بودجه، اوجی وزیر نفت و خاندوزی وزیر اقتصاد ایران با صراحت وجود وضعیت اضطراری را یک دروغ بزرگ دانسته‌اند.
این دومین سفر رییس دولت سیزدهم به استان کرمان است؛ زمستان پارسال در جریان سیل مخرب جنوب این استان وی در سفری کوتاه با مردم جنوب استان دیدار کرد و از نزدیک در جریان مشکلات ناشی از سیل این منطقه قرار گرفت.
حادثه پالومارس تنها باری نبود که یک سلاح هسته‌ای در جریان آن به درستی جابجا نشده است. از سال ۱۹۵۰ میلادی دست کم ۳۲ حادثه به اصطلاح «پیکان شکسته» رخ داده است حوادثی که شامل وسایل فاجعه‌آمیز مخرب و مسطح کننده زمین بودند. با این وجود، سه بمب ایالات متحده به طور کلی ناپدید شده‌اند این بمب‌ها هنوز تا به امروز وجود دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ