منابع عبری جزییاتی تازه از عملیات گردان‌های قسام در پشت خطوط مقدم نظامیان اسرائیلی در جریان نبرد سیف القدس منتشر کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع فلسطینی از تیراندازی مبارزان مقاومت به سوی ایست بازرسی ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب نابلس خبر می‌دهند.
ارتش رژیم صهیونیستی در عملیات ۲روزه خود علیه جنین در نظر داشت به طور کلی پرونده مقاومت در شمال کرانه باختری را در هم بپیچد، اما در عمل ضمن ناکامی برابر مقاومت مجبور به عقب نشینی مفتضحانه شد.
زیاد النخاله امروز در تماس تلفنی با خانواده شهدای اخیر در عملیات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه جنین، رشادت‌های مبارزان مقاومت در برابر اشغالگران را ستود.
منابع عبری اذعان کردند که مبارزان مقاومت در جنین از مناطقی که عملیات ارتش رژیم صهیونیستی بر آنها متمرکز بوده دور شده‌اند، امری که عملیات بازداشت آنها را به بن‌بست کشانده است.
منابع عبری هدف اصلی عملیات گسترده امروز ارتش رژیم صهیونیستی در جنین را انهدام سکوهای موشکی مقاومت در این شهر عنوان کردند، امری که صهیونیست‌ها موفقیتی در آن نداشته‌اند.
عملیات موشکی اخیر مقاومت فلسطین از شمال کرانه باختری با هدف حمله به مراکز نظامی و تاسیسات حیاتی ارتش رژیم صهیونیستی، محافل عبری را در شوکی تازه فرو برده است.
مبارزان مقاومت امروز یکشنبه گشتی ارتش رژیم صهیونیستی در در جنوب نابلس را هدف عملیات تیراندازی قرار دادند.
ارتش رژیم صهیونیستی در جریان یورش اخیر به شهر جنین در شمال کرانه باختری، با عملیات کمین مقاومت فلسطین غافلگیر شد.
در حالی که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دستور تداوم عملیات نظامی ضد فرماندهان جهاد اسلامی را صادر کرده، به ادعای ارتش صهیونیستی، از ابتدای جنگ تاکنون بیش از ۸۰۰ موشک از غزه شلیک شده است.
یک روزنامه عبری زبان با بررسی عملیات موشکی اخیر نیروهای مقاومت علیه رژیم صهیونیستی به قدرت و اتحاد این نیروها و واکنش ضعیف ارتش این رژیم به عملیات مذکور اشاره کرد.
منابع فلسطینی از عملیات تیراندازی جدید مبارزان مقاومت در غرب جنین و تیراندازی آنها به سوی ایست بازرسی ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.
منابع فلسطینی گزارش دادند که در عملیات گروه مقاومتی عرین الاسود علیه یک پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی، دو نظامی این رژیم زخمی شده اند.
منابع عبری از آماده‌باش نظامیان ارتش رژیم صهیوینستی از بیم عملیات های انتقام جویانه فلسطینیان در واکنش به تحولات اخیر در نابلس، خبر می دهند.
مبارزان فلسطینی بامداد امروز شنبه ایست بازرسی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال کرانه باختری را هدف تیراندازی قرار دادند.
منابع فلسطینی صبح امروز شنبه از وقوع یک عملیات جدید مقاومتی در منطقه «راس کرکر» در غرب رام الله خبر دادند.
در ساعات اخیر نیروهای مقاومت فلسطین در چندین عملیات تیراندازی ، ایست های بازرسی و گشتی های ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری را هدف قرار دادند
یک وبگاه صهیونیستی در گزارشی با اشاره به تنش های اخیر در موضوع تعرض وزیر ایتمار بن گویر به مسجدالاقصی، عنوان کرد: نوار غزه همچون انبار باروتی است که هر لحظه ممکن است منفجر شود.
وبگاه وای نت گزارش داد که نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی مستقر در کرانه باختری، شب ها از ترس عملیات گروه های مقاومت فلسطین خواب به چشم ندارد.
منابع محلی اعلام کردند که مبارزان مقاومت فلسطین بامداد امروز شنبه مرکز ایست بازرسی دوتان متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب غرب جنین را به گلوله بستند.
منابع محلی از حمله گسترده ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین و درگیری میان آنها و مبارزان مقاومت از گردان جنین خبر دادند.
منابع صهیونیستی اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی برغم تشدید یورش ها و بازداشت فلسطینیان، در توقف عملیات مقاومت با دشواری مواجه است.
ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تصمیم دارد برای اولین بار، به منظور مقابله با عملیات ها و تحرکات فلسطینی ها در کرانه باختری از پهپاد استفاده کند.
منابع عبری زبان به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کردند که موج عملیات مقاومت در ماه های اخیر در کرانه باختری نشان دهنده وقوع انتفاضه از نوع جدید داست.
منابع محلی اعلام کردند که مبارزان مقاومت فلسطین شامگاه گذشته به سمت نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی، در ایست بازرسی حواره در جنوب نابلس، تیراندازی کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ