گردان جنین وابسته به گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی) تصاویری از برخی پهپادهای ساقط شده ارتش رژیم صهیونیستی در جریان یورش آنها علیه جنین را منتشر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تراکتور تبریز از کیت سوم خود به شیوه‌ای خاص رونمایی کرد.
مراسم رونمایی نیمار امروز پیش از دیدار الهلال مقابل الفیحا برگزار خواهد شد.
مدافع جدید استقلال نخستین بازی فصل خود را مقابل ملوان انجام داد.
مدافع جدید ملوان انزلی برای نخستین بار در این فصل مقابل استقلال بازی می‌کند.
آدیداس دقایقی قبل از پیراهن سوم یوونتوس برای فصل 24-2023 رونمایی کرد.
پوما دقایقی قبل عکس پیراهن سوم میلان برای فصل 24-2023 را منتشر کرد.
برایان دابو در استادیوم فولادشهر حضور داشت و دربی اصفهان را از نزدیک تماشا کرد.
هواداران تراکتور در خطرناک‌ترین منطقه ورزشگاه یادگارامام مستقر شده‌اند.
محمود فکری نفرات منتخب خود در دیدار مقابل شمس‌آذر را مشخص کرد.
از سوی سرمربی تیم ملی بسکتبال ۱۳ بازیکن جهت حضور در تورنمنت پیک به تیم ملی دعوت شدند.
قدیمی‌ترین و معروف‌ترین گل لاله سیاه La Tulipe Noire نام داشت که در سال ۱۸۹۱ به دنیا معرفی شد. این گیاه اکنون دیگر وجود ندارد. لاله ملکه شب که در سال ۱۹۵۵ رونمایی شد، یک گیاه  پیاز دار بسیار مقاوم و کم توقع است که در اواسط اردیبهشت ماه گل می‌دهد. این گل ظاهری بسیار کلاسیک و چشمگیر دارد و به راحتی در باغ و گلدان پرورش داده می‌شود.
مقاومت عراق ضمن هشدار به سفیر آمریکا، از تصاویر برخی عملیات‌های ضد آمریکایی خود رونمایی کرد.
رونمایی از موشک «خیبر» توسط ایران و سخنرانی مهم دبیرکل حزب الله لبنان در خصوص آمادگی محور مقاومت، از موضوعات مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
دزفول - همزمان با چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری مردم دزفول از ۲۸ هزار و ۳۴۲ برگ سند دوران دفاع مقدس در قالب ۱۴۱ جلد کتاب دوران دفاع مقدس مربوط به ارتش رونمایی شد.
منابع عبری از سلاح جدید موشکی حزب‌الله لبنان سخن به میان آورده‌اند که انتظار داشته‌اند در جریان مانور اخیر جنبش مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان در جنوب این کشور، از آن رونمایی شود.
منابع عبری از سلاح جدید موشکی حزب‌الله لبنان سخن به میان آورده‌اند که انتظار داشته‌اند در جریان مانور اخیر جنبش مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان در جنوب این کشور، از آن رونمایی شود.
گلکسی S۲۳ مخصوص ارتش آمریکا، مانند نسخه تجاری خود، از استاندارد IP۶۸ برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار بهره می‌برد و همچنین روی نمایشگر آن‌ها شیشه گوریلا گلس ویکتوس پلاس کشیده شده است. بااین‌حال در نسخه Tactical Edition از یک قاب با درجه سختی نظامی استفاده شده که از آن‌ها در برابر سقوط محافظت می‌کند و امکان چسباندن آن به لباس وجود دارد.
کمان ۲۲ نخستین پهپاد پهن‌پیکر رزمی ایران است که در تاریخ ۶ بهمن ۱۳۹۹ رونمایی شد. این پهپاد دارای قابلیت حمل محموله‌های مختلف با مداومت پروازی بالاتر از ۲۴ ساعت و برد آن ۳۰۰۰ کیلومتر است. این پهپاد چندمنظوره برد بلند و راهبردی نیروی هوایی ارتش است. تصویری باکیفیت از پهپاد کمان-۲۲ ارتش را ببینید.
تبلت‌های سامسونگ به تراشه‌های قدرتمند، نمایشگرهای باکیفیت و قابلیت‌های نرم‌افزاری متعددی مجهز شده‌اند، بنابراین سامسونگ می‌خواهد با یک ویژگی جدید به تکامل آن‌ها کمک کند: مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار
آئین رونمایی از یادمان شهدای مدافع حرم «سروِ مقاومت» در دارالشهدای پایتخت توسط سازمان زیباسازی شهرتهران در منطقه ۱۷ برگزار شد.
گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس از سلاح غنیمت گرفته شده از نظامی اسیر صهیونیست رونمایی کرد.
پهپاد آموزشی «شهاب» که از قابلیت شناسایی نیز برخوردار است، ۱۱ هزار پا ارتفاع پروازی داشته و مداومت پروازی آن هشت ساعت عنوان شده است.
تبلت مقاوم گلکسی تب اکتیو ۴ پرو سامسونگ رسما معرفی شد. این دستگاه از تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G کوالکام و یک باتری ۷۶۰۰ میلی آمپر ساعتی قابل تعویض پشتیبانی می‌کند.
از چند روز پیش که مرحله جدیدی از درگیری‌ها بین گروه‌های مقاومت فلسطینی و ارتش رژیم صهیونیستی آغاز شده، نیروهای جهاد اسلامی نیز از موشک‌های جدید خود رونمایی کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ