سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس حساسیتی نسبت به درز اطلاعات از ترکیب اصلی تیمش برای دربی ۱۰۰ ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژاوی در مورد زمان مفید اندک بازی بارسا-ختافه و بی تفاوتی داور به وقت تلف کردن های ختافه درست می گفت.
به عقیده لوتار ماتیوس بی تفاوتی لوکاس هرناندز به لطف بایرنی‌ها نشان می دهد که او یک آدم بی شخصیت است!
لغو ناگهانی اردوی پیش فصل پرسپولیس در ترکیه دلخوری شدید سرمربی این تیم را به همراه داشته است اما درویش همچنان نسبت به آن بی تفاوت است.
وریا غفوری نسبت به مربیگری نکونام در استقلال، واکنش سرد و بی تفاوتی داشت.
وینیسیوس جونیور، ساعتی پس از بازی با والنسیا از بی تفاوتی لالیگا نسبت به نژادپرستی انتقاد کرد.
گیاهان ممکن است برای ما ارگانیسم‌ های بی ‌صدا و بی‌ تفاوتی به نظر برسند اما نتایج تحقیقات اخیر نشان داده زمانی که در تلاش برای یافتن آب هستند صدای تق تق بلندی را تولید می کنند. در اصل گیاهان همسایه می توانند این صداها را دریافت کنند و به آن واکنش نشان دهند.
گیاهان ممکن است برای ما ارگانیسم‌ های بی ‌صدا و بی‌ تفاوتی به نظر برسند اما نتایج تحقیقات اخیر نشان داده زمانی که در تلاش برای یافتن آب هستند صدای تق تق بلندی را تولید می کنند. در اصل گیاهان همسایه می توانند این صداها را دریافت کنند و به آن واکنش نشان دهند.
عضو شورای شهر تهران گفت:امروز یک بی قانونی عملی در کشور صورت گرفته و دستگاهای دولتی و شهرداری تهران به نوعی به بی قانونی دامن می‌زنند.
لئوناردو ژاردیم، سرمربی پرتغالی شباب الاهلی، می‌گوید دیدار برابر العین هم برای این تیم مانند سایر مسابقات است‌.
محمدعلی محسنی بندپی نماینده نوشهر به عنوان مخالف گفت: اگر قرار باشد افزایش پلکانی اعمال شود بدان معناست که ما تفاوتی بین بی عدالتی و تبعیض گذاشته‌ایم این یعنی فرقی نمی‌کند بین کسی که سابقه ۲۰ ساله دارد با کسی که تازه استخدام شده است.
گوگل هیچ اقدامی برای حذف یک روش جدید کلاهبرداری که برخی سایتها با استفاده از حساب های تجاری شرکت آمریکن اکسپرس انجام می دهند انجام نداده است.
عکس‌های ارسالی از تمرین هوادار نشان می‌دهد که ساکت الهامی حضوری کاملا فعال در میان بازیکنان این باشگاه تهرانی دارد.
مکالمه جنجالی سرمربی آ.اس.رم با یک خبرنگار لج‌باز به یکی از ویدیوهای پرتکرار ورزشی امروز تبدیل شده است.
شهرستانی گفت: بگذاریم پسران و دخترانمان رشد کنند و در مسیر رشد و تحصیل و حیات علمی و اجتماعی ایشان مانع تراشی نکنیم. بزرگترین ظلم به اسلام آن است که به نام اسلام، مانع تحصیل و رشد و تعالی دختران و پسرانمان شویم و یا جامعه‌ای عقب افتاده بسازیم. بدانیم جوانان در همه دنیا منشاء اثر بوده و مسئولیت‌های آینده بر شانه‌های ایشان قرار خواهد گرفت. جوانان مسلمان مهمترین سرمایه‌های اجتماعی ما هستند. حتی آنجا که تفاوتی هست، کافی است ایشان را از طریق حکمت و اخلاق حسنه با معارف حقیقی الهی و اسلامی آشنا کنیم، آنگاه خواهیم دید همین جوانان بهترین فداکاری‌ها را برای جامعه مسلمانان خواهند داشت.
حسینی همدانی گفت: مسوولی که در نظام اسلامی نسبت به امر به معروف و نهی از منکر بی تفاوت باشد به درد این دولت نمی خورد و با تحریم کنندگان فرقی ندارد؛ غیرت دینی داشته باشید و از غیر خدا نترسید، مسوول ترسو به درد نظام اسلامی نمی خورد و جایی که باید اقدام کند، نیست و باید مثل رزمندگان دفاع مقدس و مدافعان حرم وسط میدان باشید و از ارزش های دینی و انقلابی و اسلامی دفاع کنید.
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان از بی تفاوتی برخی سیاستمداران این کشور به اوضاع نابسامان لبنان به شدت انتقاد کرد.
سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز آمل گفت: افت تیم در این مرحله از مسابقات برایمان اهمیتی ندارد.
سرمربی تیم منچستریونایتد ترجیح داد خود را نسبت به انتقال رونالدو به النصر بی تفاوت نشان دهد.
عبدالکریم حسن به دلیل ارسال یک کامنت در پاسخ به انتقاد یک هوادار قطری، از السد اخراج شد.
اصفهان- سرپرست هیئت باستان شناسی تپه اشرف گفت: کاوش‌های باستان‌شناسی در تپه اشرف با سنگ‌اندازی‌های اداره میراث فرهنگی و تغییر شهردار اصفهان متوقف شد و اکنون در وضعیت اسفناکی رها شده است.
در شرایطی که هنوز پای کارلوس کی‌روش به تهران باز نشده است، فهرست نفرات داخلی دعوت شده به اردوی تیم ملی اعلام شد؛ فهرستی که تفاوت چندانی با نفراتی که پیش از این اسکوچیچ به اردو فرا می‌خواند نداشت.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نسبت به قرارداد میلیاردی فصل گذشته این تیم بی تفاوت است و دیگر اهمیتی برای ادامه فعالیت با شریک تجاری باشگاه ندارد.
رئیس جامعه روحانیت مبارز خطاب به اعضای اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: در مقابل ضعف‌ها و کاستی‌ها، مسئولانه موضع بگیرید و از هر گونه افراط و تفریط، بزرگنمایی و بی تفاوتی بپرهیزید.
این رسالت سینماگران مستند است که امروز در کنار بی مهری‌هایی که متولیان امر نسبت به سلامت این صنف دارند، همچنان مظلومانه به ثبت صحیح وقایع بپردازند. اخیرا با دوست و برادر عزیزم آقای بابک بهداد، رییس محترم انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند صحبت میکردم که از تلاش‌های این صنف برای واکسیناسیون حدود 300 نفر از مستندسازان فعال در این دوران با معاون وزیر بهداشت گفت و در نهایت، وزارتخانه متبوع با اختصاص این رقم اندک از میلیون‌ها واکسنی که در داخل تولید شده و یا به کشور وارد می‌شود، موافقت ننموده است. این حجم از بی تفاوتی جای حیرت دارد! خانه سینما نیز همچون گذشته در انفعالی باورنکردنی قرار گرفته و آنچنان که باید به فکر حل مشکلات این صنف مظلوم نیست!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ