شهرستانی گفت: بگذاریم پسران و دخترانمان رشد کنند و در مسیر رشد و تحصیل و حیات علمی و اجتماعی ایشان مانع تراشی نکنیم. بزرگترین ظلم به اسلام آن است که به نام اسلام، مانع تحصیل و رشد و تعالی دختران و پسرانمان شویم و یا جامعه‌ای عقب افتاده بسازیم. بدانیم جوانان در همه دنیا منشاء اثر بوده و مسئولیت‌های آینده بر شانه‌های ایشان قرار خواهد گرفت. جوانان مسلمان مهمترین سرمایه‌های اجتماعی ما هستند. حتی آنجا که تفاوتی هست، کافی است ایشان را از طریق حکمت و اخلاق حسنه با معارف حقیقی الهی و اسلامی آشنا کنیم، آنگاه خواهیم دید همین جوانان بهترین فداکاری‌ها را برای جامعه مسلمانان خواهند داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سه روز قبل آیت الله سلیمانی نماینده پیشین ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، امام جمعه سابق کاشان و عضو مجلس خبرگان رهبری هنگام مراجعه به بانکی در بابلسر به ضرب گلوله به قتل رسید.
مراسم تشییع پیکر آیت‌الله سلیمانی از ۹ صبح امروز از مسجد امام حسن عسکری علیه السلام به‌سمت حرم مطهر آغاز شد. آیت‌الله جوادی آملی از مراجع تقلید بر پیکر آیت‌الله سلیمانی نماز خواند و پیکر آیت الله سلیمانی در حرم حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد. آیت‌الله شیخ عباسعلی سلیمانی نماینده مردم زاهدان در مجلس خبرگان رهبری بود و سابقه امامت جمعه زاهدان و نمایندگی، ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و منطقه کاشان را در کارنامه کاری خود داشت. آیت الله شیخ عباسعلی سلیمانی در حادثه تیراندازی در بانک ملی بابلسر مورد سوءقصد قرار گرفت و در سن ۷۶ سالگی جان باخت.
اصفهان- نماینده ولی فقیه و امام جمعه و استاندار اصفهان در پیامی مشترک شهادت آیت الله شیخ عباسعلی سلیمانی را تسلیت گفتند.
۲ روز عزای عمومی در پی شهادت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سابق زاهدان در این استان اعلام شد.
آیت الله حاج شیخ عباسعلی سلیمانی عضو مجلس خبرگان رهبری و نماینده سابق، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و منطقه کاشان، روز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ در بانک ملی شعبه مرکزی بابلسر هدف سوءقصد قرار گرفت و جان باخت. اولین تصویر از پیکر آیت‌الله عباسعلی سلیمانی را مشاهده می‌کنید.
ضارب آیت‌الله سلیمانی، نماینده‌ سابق ولی‌فقیه در استان سیستان و بلوچستان و عضو مجلس خبرگان رهبری، که روز گذشته وی را به قتل رساند در بازجویی‌های اولیه علت این اقدامش را بیان کرد.
رئیس جمهور در پیامی با تسلیت شهادت نماینده خبرگان رهبری در استان سیستان و بلوچستان، تاکید کرد: لازم است نیروهای امنیتی و انتظامی هر چه سریع‌تر نسبت به علل وقوع حادثه و همچنین شناسایی انگیزه احتمالی عامل یا عاملان این اتفاق اقدام کنند.
رئیس جمهور در پیامی با تسلیت شهادت نماینده خبرگان رهبری در استان سیستان و بلوچستان، تاکید کرد: لازم است نیروهای امنیتی و انتظامی هر چه سریع‌تر نسبت به علل وقوع حادثه و همچنین شناسایی انگیزه احتمالی عامل یا عاملان این اتفاق اقدام کنند.
آیت‌الله «عباسعلی سلیمانی» نماینده سابق ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان امروز در بابلسر مورد سوء‌قصد قرار گرفت‌ و ‌جان خود را از دست داد.
ساری- رئیس جمهور در پیامی شهادت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده خبرگان رهبری در استان سیستان و بلوچستان در حادثه تیراندازی در بابلسر را تسلیت گفت.
آیت‌الله «عباسعلی سلیمانی» نماینده سابق ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان امروز در بابلسر مورد سوء‌قصد قرار گرفت‌ و ‌جان خود را از دست داد.
آیت الله سلیمانی عضو مجلس خبرگان و نماینده سابق، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان پیش از ظهر امروز هنگام حضور در یکی از بانک‌های بابلسر در استان مازندران به شهادت رسید.
پلیس مازندران با تایید سوء‌قصد اعلام کرد خبر‌های تکمیلی به زودی اعلام می‌شود. عباسعلی سلیمانی اسبوکلائی نماینده مجلس خبرگان رهبری است. وی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کاشان از تاریخ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ تا ۹ فروردین ۱۴۰۱ پس از عبدالنبی نمازی بود. وی نماینده، ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه شهر زاهدان نیز بوده‌است.
عباسعلی سلیمانی اسبوکلائی (زاده ۱۳۲۶ در اسبوکلا سوادکوه) نماینده مجلس خبرگان رهبری در بابلسر به قتل رسد. شنیده‌ها حاکی از آن است که دقایقی قبل آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده سابق، ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و کاشان امروز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ در بابلسر هدف سوء قصد قرار گرفت.
آیت الله سلیمانی نماینده سابق، ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان امروز در بابلسر هدف سوء قصد قرار گرفت.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، آیت‌الله مصطفی محامی در مراسم تکریم و معارفه استاندار سیستان‌وبلوچستان با مطرح کردن انتقاداتی در خصوص عملکرد دولت خطاب به رئیسی گفت: به رییس جمهور بگویید با گفتار درمانی مشکلات حل نمی شود.
آیت الله سیستانی در دیدار با نمایندگان سازمان ملل بر اهمیت تلاش‌های هماهنگ برای ترویج فرهنگ همزیستی مسالمت آمیز، نفی خشونت و نفرت و توجه به حقوق و احترام متقابل در میان پیروان ادیان و گرایش‌های فکری مختلف تاکید کرد.
حجت الاسلام محمد محمدی گلپایگانی عصر امروز از طرف رهبر انقلاب اسلامی با حضور در بیمارستان، از آیت الله شبیری زنجانی عیادت کرد.
حجت الاسلام محمد محمدی گلپایگانی عصر امروز از طرف رهبر انقلاب اسلامی با حضور در بیمارستان، از آیت الله شبیری زنجانی عیادت کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر با حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی، نماینده آیت الله العظمی سیستانی در ایران، دیدار و گفت‌وگو کرد.
رئیس مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی ضمن تجلیل از مقام مرحوم آیت الله عباسعلی اختری نماینده مردم تهران در این مجلس ضایعه ارتحال ایشان را تسلیت گفت.
نماینده آیت الله سیستانی در مراسم ختم شماری از افراد کشته شده در حوادث روزهای اخیر عراق حضور یافت.
حسین نوری، نماینده آیت الله العظمی سید علی سیستانی گفت:آیت الله سید علی سیستانی از این اقدامات شرم‌آور راضی نیست و آن را محکوم می‌کند.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت برادر آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی، نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ