در شرایطی که هنوز پای کارلوس کی‌روش به تهران باز نشده است، فهرست نفرات داخلی دعوت شده به اردوی تیم ملی اعلام شد؛ فهرستی که تفاوت چندانی با نفراتی که پیش از این اسکوچیچ به اردو فرا می‌خواند نداشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فهرستی از بازیکنان مد نظر سرمربی تیم فوتبال استقلال برای فصل بیست و سوم لیگ برتر منتشر شد.
روزنامه جام جم با انتشار فهرستی ۱۸ صفحه‌ای از اسامی منافقین، تعیین مهلت یک ماهه معرفی وکیل از سوی عوامل منافقین را آگهی کرده است.
فلاحت پیشه گفت: من از مسئولین جمهوری اسلامی می‌خواهم که برای مردم فهرستی تهیه کنند که ایران چه دستاورد‌هایی از روسیه، به ویژه از زمان جنگ اوکراین کسب کرده است. یک واکنش سرد و تلویحی سخنگوی وزارت خارجه ایران نمی‌تواند پاسخی به بدعت روس‌ها در مورد جزایر سه‌گانه باشد.
وب‌سایت Emojipedia فهرستی را منتشر کرده است که به‌عنوان ایموجی‌های جدید سال ۲۰۲۴ به کنسرسیوم یونیکد پیشنهاد شده‌اند، اما هنوز به تأیید این مرجع نرسیده‌اند.
هند و پاکستان فهرستی از زندانیان غیرنظامی و ماهیگیران را مبادله کردند.
در فهرستی که یحیی به باشگاه پرسپولیس داده اسامی مهمی دیده می‌شود.
فهرستی از باارزش‌ترین دروازه‌بان‌های دنیا منتشر شده که جانلوییجی دوناروما، سنگربان پی‌اس‌جی و تیم ملی ایتالیا در صدر آن ایستاده است.
سرمربی پرسپولیس اعلام کرد که هیچ فهرستی برای نقل و انتقالات تابستانی ارائه نکرده است.
اپل فهرستی از نکات مفید برای افزایش عمر باتری دستگاه‌ها را فاش کرده است.
بدون تردید نمی‌توانیم فهرستی از بهترین چت‌بات‌های هوش مصنوعی بدون چت‌بات ChatGPT داشته باشیم. این چت‌بات پس از معرفی‌شدن در اکتبر ۲۰۲۲، هسته اصلی دنیای فناوری را شوکه کرد. این ابزار AI از بیشتر ویژگی‌هایی که یک چت‌بات خوب باید داشته باشد، برخوردار است.
آژانس حفاظت از داده‌های ایتالیا فهرستی از شرایط فعال شدن ربات هوش مصنوعی گپ چت جی پی تی را اعلام کرده است که باید تا ۳۰ آوریل برآورده شوند.
در شرایطی که هنوز به طور رسمی فهرستی از سوی سرمربی جدید تیم ملی اعلام نشده است، از چهار ملی پوش استقلال رونمایی شده است!
فدراسیون کشتی با انتشار فهرستی از ملی‌پوشان، از هواداران خواست تا برترین ورزشکار سال این رشته را انتخاب کنند.
هند از مبادله فهرستی از مراکز هسته‌ ای و اسرا میان دهلی نو و اسلام آباد خبر داد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال فهرستی از بازیکنان مد نظرش برای نیم فصل و آنهایی که به کار آبی پوشان نمی آیند را در اختیار مدیرعامل این باشگاه قرار خواهد داد.
فهرستی که کارلوس کی‌روش اعلام کرده، تقریبا همان فهرست مورد انتظار است؛ ولی در همین بین او سه اقدام غافلگیرکننده داشته که کمتر کسی می‌توانست آن را پیش از اعلام حدس بزند.
در فهرستی که توسط ۱Sports۱ تهیه شده، لیدز و نیوکاسل تنها تیم‌های انگلیسی بودند که به جمع ۱۰ تیم برتر از نظر هیاهوی هواداران راه یافتند... و البته لیورپول در رده یازدهم قرار گرفت.
سرمربی تیم ملی تا روز جمعه فرصت دارد فهرستی ۳۵ تا ۵۵ نفره را به فیفا اعلام کند و ۲۶ بازیکن نهایی عازم قطر از بین آنها انتخاب خواهند شد.
نایب‌رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: بانک مرکزی موظف است به صورت فصلی اطلاعات تسهیلات کلان بانک‌ها را منتشر کند واین کار باید مطابق با نص صریح قانون باشد.
دلیل اصلی شباهت لیست سرمربی جدید تیم ملی با سرمربی قبلی این تیم مشخص شد.
شرایط سخت دریافت ویزا و برخی سخت‌گیری‌ها، باعث شده تا اسکوچیچ فهرست بلندبالایی از بازیکنان را برای حضور در اردوی تیم ملی تدارک ببیند.
شرایط سخت دریافت ویزا و برخی سخت‌گیری ها، باعث شده تا اسکوچیچ فهرست بلندبالایی از بازیکنان را برای حضور در اردوی تیم ملی تدارک ببیند.
شرکت حقوقی GEJL Accident Attorneys فهرستی از ۵۰ ورزشکار مرد پردرآمد در زمان غیبت به دلیل مصدومیت یا دلایل دیگر را منتشر کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ