مکالمه جنجالی سرمربی آ.اس.رم با یک خبرنگار لج‌باز به یکی از ویدیوهای پرتکرار ورزشی امروز تبدیل شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن جنگ ترکیبی شدیدی علیه حجاب راه انداخته و ما باید در این شرایط در حوزه عفاف و حجاب قانون گذاری کنیم.
اسلامشهر- نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: جنگ های ترکیبی علیه کشورمان با رهبری امام خامنه ای خنثی شد.
فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش از برگزاری رزمایش جنگ ترکیبی دافوس ارتش به مدت ۵ روز در این دانشگاه خبر داد.
فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) گفت: محور تهاجم ترکیبی دشمن، جنگ شناختی و هدف قرار گرفتن اجتماع و کم کردن سرمایه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران است.
تک‌گل پیکان مقابل گل‌گهر در هفته بیست و یکم حاصل یک کار تیمی زیبا بود که با پاسکاری‌های متعدد به ثمر رسید.
برای نخستین بار کودهای ترکیبی و غیرشیمیایی در راستای افزایش عملکرد تولید به سبد کودی و توزیع شرکت خدمات حمایتی کشاورزی اضافه شد.
فردا پنجشنبه همزمان با سفر "علی‌اکبر محرابیان" وزیر نیرو به استان کرمان و نیروگاه گازی مهتاب کویر در شهرستان زرند افتتاح می‌شود.
زبرویید حاصل تلاقی گورخر و اسب است و برای دریافت بهترین ژن‌ها از هر دو گونه پرورش داده می‌شود. به عقیده محققان، گورخر‌ها نسبت به اسب‌ها کمتر مستعد ابتلا به بیماری هستند. از آن سو اسب‌های اهلی آسان‌تر تربیت می‌شوند. آن‌ها همچنین نمونه جالبی از هیبرید‌های پرورش یافته‌ای هستند که تعداد کروموزوم شان کاملاً متفاوت است. به عنوان مثال، اسب‌ها ۶۴ کروموزوم و گورخر‌ها بین ۳۲ تا ۴۶ کروموزوم دارند.
در طول سال‌های اخیر برخی دانشمندان با بررسی هیبریداسیون به این نتیجه رسیدند که ترکیب شدند گونه‌های جانوری نزدیک به هم نه تنها ضرری ندارد، بلکه به دوام ژنی و تکامل گونه‌ها کمک می‌کند.
تربت حیدریه ـ فرماندار تربت حیدریه گفت: تهاجم ترکیبی دشمن را باید با تهاجم پیشرفته و مداوم پاسخ داد.
وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای اعلام کرد: آمریکا آشکارا تمایل خود را برای تحمیل شکستی راهبردی به روسیه اعلام کرده و چشم‌پوشی از این واقعیت غیرممکن است.
جانشین فرمانده نیروی هوایی گفت: اجرای عملیات ترکیبی نقش مهمی در ارتقای توان رزم نهاجا ایجاد کرده و پهپاد‌ها با جمع‌آوری اطلاعات و کارکرد‌های جنگالی، محیط را برای اجرای عملیات جنگنده‌ها رزم آماده می‌کنند.
کمیسیون توسعه پایدار، محیط‌زیست و آب اتاق ایران در گزارشی پژوهشی سیاست‌های دهگانه ای با هدف توسعه مناطق نفت‌خیز و محروم کشور ارائه کرد.
عملیات ترکیبی نیروی های زمینی و دریایی آجا
سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش گفت: بالگردهای تهاجمی کبرای هوانیروز ارتش برای اولین بار طی یک عملیات مشترک روی عرشه شناورهای نیروی دریایی ارتش عملیات نشست و برخاست را انجام دادند.
وزیر اطلاعات گفت: در شرایطی مهیای برگزاری یوم‌الله ۹ دی می‌شویم که توطئه و جنگ ترکیبی دیگری با محوریت آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی با شکستی مفتضحانه مواجه شده است.
تربت حیدریه ـ معاون مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان رضوی گفت: امروز دشمن علیه ما جنگ ترکیبی ادراکی و شناختی به راه انداخته است.
تربت حیدریه ـ معاون مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان رضوی گفت: امروز دشمن علیه ما جنگ ترکیبی ادراکی و شناختی به راه انداخته است.
اردبیل - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: جنگ ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران نیازمند تدبیر ترکیبی مسئولان است تا توطئه‌ها در ابعاد مختلف خنثی شود.
جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران با اشاره به اغتشاشات اخیر، گفت: جنگ ترکیبی در حوزه اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و امنیتی با هدف بی‌ثبات‌سازی کشور بود.
نشریه مارکا اسپانیایی ترکیب یازده نفره ای از مهمترین ستاره های جا مانده این کشور در جام جهانی را منتشر کرد.
رئیس جمهور گفت: دشمن برای مقابله با ایران قوی و مستقل جنگ ترکیبی را به کار گرفته است که تلاش مضاعف مسئولان در پیشبرد امور و رفع مشکلات راهکار موثر برای مقابله با این جنگ است.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: راهنمای عمل آموزش ترکیبی یک قطعه از پازل نظام آموزشی در مواجهه با دنیای جدید است.
فرمانده کل انتظامی، با عنوان این مطلب که دشمن در اغتشاشات اخیر عملیات ترکیبی داشت، گفت: امنیت داخل کشور نتیجه ایستادگی پلیس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ