عضو شورای شهر تهران گفت:امروز یک بی قانونی عملی در کشور صورت گرفته و دستگاهای دولتی و شهرداری تهران به نوعی به بی قانونی دامن می‌زنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم بسکتبال شهرداری گرگان در آخرین بازی خود در مرحله نهایی غرب آسیا مقابل شباب الاهلی پیروز شد.
معاون امور مناطق شهرداری تهران گفت: فضاهای بی دفاع شهری نباید تبدیل به جولانگاه معتادان شود و مناطق باید به فوریت نسبت به پاکسازی و ایجاد فضای امن و مناسب شهری برای عموم شهروندان اقدام کنند.
عضو شورای شهر تهران گفت: در یکی از شنبه‌های امید و افتخار شهرداری تهران ۲۷۷ میلیارد تومان برای ورود ۶۳۰ ون پرداخت کرد اما با گذشت ۵ ماه هنوز خودروها در اختیار شهرداری قرار نگرفته است.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: با مشاهدات میدانی عرضه میوه بی کیفیت در این میادین و گلایه شهروندان، تعدادی از غرفه‌ها در میدان میوه و تره بار قزل قلعه پلمب و بنر تخلف بر سر در این واحد‌ها نصب شد.
کاپیتان تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: می‌شد بازی مقابل الریاضی را ببریم اما وقتی آن‌ها بازیکن خارجی 90 هزار دلاری دارند، تفاوت ایجاد می‌کند؛ این هزینه کردن‌ها بی تاثیر نیست.
در روزهای گذشته، شهرداری تهران طرحی را در مذمت دروغ گفتن در سطح شهر نصب کرده، اما بی‌بی‌سی فارسی با روایتی نادرست این طرح‌ها را کنایه‌ای به آسیب‌دیده‌گان در جریان اغتشاش کشور دانسته است.
اتهام کشف حجاب برای خانم سلبریتی محترم ناشی از اشتباه محاسباتی است. اساسا اتهام این بزرگواران کشف حجاب نیست بلکه تبلیغ و اشاعه فساد است. این‌دو متفاوت است. اتهام کشف حجاب برای فرد معمولی است که رفتارش الگو نمی‌شود. آیا سلبریتی نیز چنین است؟ طبیعی است که اگر قهریه محترم از این منظر به ماجرا توجه کند مجازات حتما سنگین‌تر می‌شود و حداقل آن حبس می‌شود.
عضو شورای شهر تهران گفت: شورا از سفرهای خارجی مدیران شهرداری بی اطلاع است و حمل و نقل عمومی از وضعیت قرمز گذشته شده است.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از حریق یک دستگاه اتوبوس بی آر تی در خیابان ولیعصر (عج) خبر داد.
رضوی از آمادگی شهرداری منطقه ۲۰ جهت احداث مجموعه‌ای مشابه تپه‌های عباس‌آباد در شهر ری خبر داد و گفت: ما این آمادگی را داریم که این فضا را در منطقه ایجاد کنیم.
از دید مسئولان شهری، آنچه موجب گلایه شماری از شهروندان از عملکرد شهرداری تهران است، بیش از هرچیز، ظرفیت اندک معابر این شهر است و افزون بر آن، نزدیک شدن به نوروز هم سهمی در تشدید ترافیک پایتخت در این روز‌ها داشته و دارد. اظهاراتی عجیب و تامل برانگیز، آن هم از زبان یکی از مدیران مجموعه‌ای که از جمله وظایفش، رفع معضل ترافیک است.
مهدی عزیزی کارتونیست روزنامه هم میهن وضعیت راه های شهر تهران بعد از بارش برف و مدیریت شهرداری را مورد انتقاد قرار داده است.
با توجه به اظهارات رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران مشخص شده شهرداری تهران در اقدامی جدید و مطابق با سنت خود شورای شهر را نسبت به اقدامات خود بی اطلاع گذاشته است.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری از آماده باش تمام گرم‌خانه‌های شهرداری تهران برای پذیرش بی‌خانمان‌ها خبر داد.
با توجه به سرد شدن هوا، گشت‌های فوریت های خدمات اجتماعی حامی شهر برای اسکان دادن به کارتن خواب ها و بی سرپناهان، در آماده باش به سر می برند.
با توجه به سرد شدن هوا، گشت‌های فوریت های خدمات اجتماعی حامی شهر برای اسکان دادن به کارتن خواب ها و بی سرپناهان، در آماده باش به سر می برند.
اصفهان- سرپرست هیئت باستان شناسی تپه اشرف گفت: کاوش‌های باستان‌شناسی در تپه اشرف با سنگ‌اندازی‌های اداره میراث فرهنگی و تغییر شهردار اصفهان متوقف شد و اکنون در وضعیت اسفناکی رها شده است.
شمس آذر قزوین به یک پیروزی دیگر دست یافت تا همچنان صدر جدول را در اختیار داشته باشد.
بهنام یخچالی به ایران برمی‌گردد؟ بعد از اینکه او قراردادش را با تیم آلمانی فسخ کرد شایعه شد که مقصد بعدی بهنام، ایران، گرگان و تیم شهرداری است.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: با عملیات آبرسانی شهرداری تهران مشکل بی آبی بیمارستان های همدان برطرف شد.
دو بازیکن تیم فوتبال شهرداری همدان، دیدار هفته نخست خود را بدون شماره به پایان رساندند.
عضو شورای شهر تهران گفت: برخی از معاونان و مسئولان شهرداری پاسخگوی سوالات اعضای شورای شهر نیستند و شهردار تهران مدیر بی عرضه را باید تغییر دهد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: درباره بازداشت و دستگیری یکی از مدیران شهرداری اطلاعی ندارم.
خروج ۱۵۷ هزار مرد از بازار کار

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ