رئیس جامعه روحانیت مبارز خطاب به اعضای اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: در مقابل ضعف‌ها و کاستی‌ها، مسئولانه موضع بگیرید و از هر گونه افراط و تفریط، بزرگنمایی و بی تفاوتی بپرهیزید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از دغدغه‌های طیف‌های سیاسی در انتخابات اسفند ماه به بحث مشارکت باز می‌گردد و همواره هر جناحی سعی دارد تا پیش از شروع این رقابت‌ها از هوادران خود اطمینان حاصل کنند، ولی در مقابل گویا این موضوع برای طیف پایداری اهمیتی ندارد.
تیم والیبال دانشجویان ایران در مسابقات یونیورسیاد با شکست مقابل چین در جایگاه چهارم قرار گرفت.
تیم والیبال دانشجویان در مسابقات یونیورسیاد چین برابر لهستان شکست خورد.
تیم والیبال دانشجویان ایران با وجود باخت برابر تیم آرژانتین، به جمع هشت تیم برتر یونیورسیاد صعود کرد.
جمعی از دانشجویان دانشگاه تهران با حضور مقابل سردر دانشگاه هتاکی‌های صورت گرفته به ساحت قرآن را محکوم کردند.
جمعی از دانشجویان و مردم در محکومیت اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد و حمایت دولت سوئد از این اقدام، مقابل دانشگاه تهران تجمع کردند.
جمعی از دانشجویان و مردم عصر امروز (جمعه، ۳۰ تیر ۱۴۰۲) در محکومیت اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد و حمایت دولت سوئد از این اقدام تجمع کردند. دانشجویان در این تجمع که مقابل سفارت سوئد در تهران برگزار شد، با سر دادن شعار‌هایی ضمن محکوم کردن اهانت به قرآن، خواستار اخراج سفیر سوئد از ایران شدند.
صبح امروز جمعه ۳۰ تیر ماه ۱۴۰۲ اجتماع دانشجویان مشهدی در محکومیت هتک حرمت و سوزاندن قرآن کریم در سوئد، در مقابل دفتر کمیساریای عالی سازمان ملل در مشهد، برگزار شد. دانشجویان در مشهد، با در دست داشتن قرآن کریم با محکومیت بی‌احترامی مقامات سوئد، به کتاب آسمانی مسلمانان، خشم و انزجار خود را ابراز کردند. اقدام موهن و تحریک آمیز مقامات سوئد، پیرامون جسارت به قرآن کریم که برای دومین بار طی یک ماه گذشته رخ داده است، موجب انزجار و ناراحتی مسلمانان جهان شده است.
تجمع اعتراضی دانشجویان در مقابل سفارت سوئد در تهران و ابراز انزجار نسبت به هتک حرمتِ قرآن کریم در این کشور را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تجمع اعتراضی دانشجویان در مقابل سفارت سوئد در تهران و ابراز انزجار نسبت به هتک حرمتِ قرآن کریم در این کشور را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
روز پنجشنبه شماری از دانشجویان ایرانی و فعالان تشکل‌های دانشجویی در اعتراض به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در مقابل نمایندگی سازمان ملل در تهران تجمع کردند و با قرائت بیانیه‌ای بر حمایت خود از مردم فلسطین تأکید کردند.
دانشجویان یونانی امروز در اعتراض به حادثه برخورد ۲ قطار مقابل وزارت حمل و نقل این کشور تظاهرات گسترده ای برگزار کردند.
جمعی از دانشجویان در اعتراض به مصوبه مولدسازی اموال دولتی مقابل مجلس تجمع کردند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان اظهار داشت: امروز شماری از دانشجویان در تجمعی صنفی و در اعتراض به موضوع شیوع بیماری گوارشی، مقابل دفتر رییس دانشگاه حضور یافتند.
یک استاد دانشگاه تهران در خصوص ضرورت فراهم بودن ملزومات گفت‌وگوی آکادمیک گفت: طرفین گفت‌وگو باید از شرایط برابری برخوردار باشند، برابری در گفت‌وگو بسیار مهم است؛ نه اینکه کسی از قدرت قاهره برخوردار باشد و طرف مقابل با تبعات حقوقی مواجه شود. تاکنون نیز هیچ گفتگوی اثربخشی میان جامعه و حاکمیت صورت نگرفته است و پس از گذشت این روزها، دیگر گفتگو کردن ساده نیست.
تیم فوتبال گل‌گهر در دیداری دوستانه مقابل شاگردان فرشاد کرمی با یک گل نتیجه را واگذار کرد.
در حالی‌که عده‌ای از دانشجویان در پی حادثه تروریستی شاهچراغ در دانشگاه شهید بهشتی عزاداری و سینه‌زنی کردند، عده محدودی نیز از طیف مقابل شروع به سوت‌زنی و کف‌زنی کردند.
جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران پنجشنبه ۵ آبان ماه مقابل سفارت انگلیس در تهران تجمع کردند. این دانشجویان با در دست داشتن پلاکاردهایی به حمایت دولت انگلیس از رسانه‌های حامی ناآرامی‌های اخیر در ایران اعتراض داشته و علیه آن شعار سر دادند.
تجمع اعتراضی دانشجویان در مقابل سفارت انگلیس
ظهر امروز حدود ۳۰۰ نفر از دانشجویان دانشکده‌های دانشکده علوم پزشکی شیراز در مقابل این دانشکده تجمع کردند.
شکست مقابل تیم دانشجویان باعث شد تا ریکاردو ساپینتو استراحت بازیکنان استقلال را لغو کند.
تیم فوتبال استقلال در یک بازی تدارکاتی، مقابل تیم ملی دانشجویان مغلوب شد.
ملی پوشان ووشو کشورمان در مسابقات جهانی ورزش های رزمی دانشجویان با برتری مقابل حریفان خود صاحب مدال شدند.
امروز جمعی حدود ۱۵ تا ۲۰ نفر از از دانشجویان کشور، در مقابل فدراسیون فوتبال تجمع کرده و با سر دادن شعار‌هایی علیه ریاست فدراسیون خواستار استعفای وی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ