عکس‌های ارسالی از تمرین هوادار نشان می‌دهد که ساکت الهامی حضوری کاملا فعال در میان بازیکنان این باشگاه تهرانی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سابق فدراسیون فوتبال تاکید کرد تا زمانی که منبع اصلی درآمد فوتبال که حق پخش است را به این رشته ندهند، وضعیت همین است و هیچ اتفاق مثبتی رخ نخواهد داد.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: وقتی در یک رشته گروهی هستید نمی‌توانید به موفقیت فردی دست پیدا کنید و طبیعتا تلاش همه اعضای تیم بود که از آنها تشکر می کنم.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: اگر آمریکایی‌ها می‌خواستند پیام ما را بگیرند که باید بعد از ۸ سال دفاع مقدس این پیام را می‌گرفتند.
عضو شورای فنی کشتی فرنگی گفت: غلامرضا تختی فرد کوچکی در دنیای کشتی نیست، وقتی به نام این شخصیت مسابقه برگزار می‌کنند باید هر طور که می‌شد حداقل ۶ تا ۷ تیم خارجی هم دعوت می‌کردند.
از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که مدیران این باشگاه ضمن همدلی با بازیکنان و درک شرایط ویژه آن‌ها به خاطر بدقولی‌های اخیر بر سر پرداخت مطالبات، به آن‌ها این قول را داده که ۱۵ درصد از کل قرارداد بازیکنان صبح امروز اول وقت به صورت قطعی به حساب هایشان نشسته، اما در جلسه شب قبل از بازی از آبی پوشان به صورت جدی درخواست می‌شود تا بدون توجه به این موضوع یعنی مقدار و زمان واریزی، آن‌ها تمام تمرکز خود را روی دربی فینال جام حذفی گذاشته تا بدون توجه به مسایل جانبی و حاشیه‌ای، استقلالی‌ها با تمام تمرکز و توان به منظور فتح جام حذفی قدم به این میدان بگذارند.
مدافع پرسپوليس دو هفته باقیمانده تا پایان فصل را سخت و حساس برای تیمش عنوان می‌کند و امیدوار است پایان آن همراه با جامی دیگر برای سرخ‌ها باشد.
احترام سنگ بنای هر رابطه سالم است. وقتی با کسی هستید که به شما احترام می‌گذارد، با مهربانی، ملاحظه و قدردانی با شما برخورد می‌کند. وقتی کسی با شما محترمانه رفتار می‌کند، نشان می‌دهد که اهمیت رفتار با مهربانی و وقار با دیگران را درک می‌کند. این بدان معنی است که او می‌تواند فراتر از نیاز‌ها و خواسته‌های خود را ببیند و رفاه رابطه شما را در اولویت قرار دهد.
دیدار تیم های فوتبال استقلال و تراکتور در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای جام حذفی که کیفیت بالایی هم نداشت، با تساوی در ۹۰ دقیقه به پایان رسید تا کار دو تیم به وقت های اضافه کشیده شود.
بعد از شکست 3-1 پاری سن ژرمن مقابل لانس، سرمربی پی‌اس‌جی، به کیلیان امباپه اجازه داد با ترک اردوی این تیم مدتی استراحت کند تا با پشت سر گذاشتن خستگی جام جهانی بازگردد.
‌دومین دیدار نیمه‌نهایی جام جهانی امشب از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه البیت قطر استارت می‌خورد تا تکلیف آخرین بازمانده این جام عجیب هم مشخص شود.
بازیکنان هلند در آخرین ثانیه دیدار مقابل آرژانتین یک گله کاملاً تاکتیکی را به ثمر رساندن تا کار به وقت اضافه کشیده شود.
کرواسی در دومین بازی پیاپی با سود بردن از ضربات پنالتی موفق به عبور از حریف شد تا اکنون در جمع چهار تیم برتر جام جهانی حاضر باشد تا در رکوردی جالب طی 9 بازی آخر خود درتورنمت‌های مهم (جام ملت‌ها و جام جهانی) و در وقت اضافه، هشت بار حریفان را شکست داده باشند.
استعداد فوتبالی کریستیانو علیرغم فقر فوق العاده بود و پدرش با وجود شرایط سخت به او کمک کرد به همین دلیل در سن ۷ سالگی به تیم آندورینیا پرتغال پیوست و با وجود سختی‌ها فوتبالش را آغاز کرد و خودش آن دوران را به یاد می‌آورد و می‌گوید: «۱۲ ساله بودم و زندگیم خیلی سخت بود، چون پول نداشتم، هر وقت احساس گرسنگی می‌کردم به یک همبرگر فروش معروف که نزدیک ما بود، می‌رفتم و پسماند همبرگر‌ها را می‌خوردم».
گل دوم ژاپن به اسپانیا در شرایطی به ثمر رسید که پذیرفتن آن توسط داور و به کمک VAR حسابی جنجال به پا کرد.
جام جهانی ۲۰۲۲ تا به اینجا از حیث وقت های اضافه منحصر بفرد و رکوردار است.
سردار آزمون تا آستانه زدن نخستین گلش در جام جهانی پیش رفت اما شوت او به تیرک برخورد کرد.
۶۴ دیدار در جام جهانی قطر برگزار می‌شود تا قهرمان بزرگترین رویداد فوتبالی جهان در سال ۲۰۲۲ مشخص شود.
ونگر در ادامه بیان کرد:‌ "شانس در ورزش ما این است که یک ورزش تکنیکی است و با وجود شدت فزاینده‌ای که دارد، وقتی در پایان بازی نگاه می‌کنید تا ببینید چه کسی تفاوت را ایجاد کرده است، چه کسی باعث پیروزی شما شده است، این بازیکنان با بینش و توانایی تکنیکی برای محقق کردن بینش خود را می‌بینید."
مراسم ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه (به وقت ایران) آغاز و به مدت یک ساعت تا زمان شروع بازی افتتاحیه به طول خواهد کشید. گیرمو لاسو، رئیس جمهور اکوادور گفته که در بازی افتتاحیه مقابل قطر شرکت نخواهد کرد.
ستاره بدشانس تیم ملی فرانسه که به خاطر برخورد با ادوارد کاماوینگا در تمرین، جام جهانی را از دست داد، درخواست کرد تا توهین ها به کاماوینگا متوقف شود.
۶۴ دیدار در جام جهانی قطر برگزار می‌شود تا قهرمان بزرگترین رویداد فوتبالی جهان در سال ۲۰۲۲ مشخص شود.
فاجعه شکست در هدفگذاری برای میزبانی تماشاچیان جام جهانی فوتبال، اوایل هفته قبل آشکار شد وقتی جمشید حمزه‌زاده؛ رییس هیات‌مدیره جامعه هتلداران حرفه‌ای کشور گفت که «با وجود تمهیدات برای اسکان و پذیرایی از ۲۰ هزار تماشاچی جام‌جهانی قطر، تاکنون (تا روز ۲۶ مهر ۱۴۰۱ و ۳۳ روز پیش از آغاز جام جهانی قطر) حتی یک رزرو نیز از سوی تماشاگران جام‌جهانی قطر در ایران انجام نشده است.»
پنج تا شش هفته؛ این زمانی است که برای دوران نقاهت سردار آزمون پیش‌بینی شده است.
رئیس سابق فدراسیون فوتبال با بیان اینکه وزیر وقت ورزش یک سال او را به این وزارتخانه راه نمی‌داد، گفت: اسکوچیچ باید تا پایان جام جهانی بماند تا دو بار از یک سوراخ گزیده نشویم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ