وریا غفوری نسبت به مربیگری نکونام در استقلال، واکنش سرد و بی تفاوتی داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آلومینیوم اراک در شبی که سکوها به واسطه حضور زنان جو خاصی داشت توانستند یک پیروزی شیرین را جشن بگیرند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره پیشرفت برخی بازیکنان زیر نظر او گفت: کار خاصی انجام نمی‌دهیم و کار جادویی انجام ندادیم. کیفیت و واقعیت فوتبال این بازیکنان همین است.
تیلور توئلمن، بازیکن سابق آمریکا، از حمایت بی حد و اندازه و تمجیدها از لیونل مسی چندان راضی به نظر نمی‌رسد.
مربی گلرهای نساجی مثل همیشه با حساسیت خاصی کار شاگردان خود را زیر نظر دارد.
ژوزه مورایس تمرین روز شنبه سپاهان را با جدیت خاصی زیر نظر گرفت.
اولین تمرین تیم امید زیر نظر رضا عنایتی با شادابی خاصی پیگیری شد.
«احمد وحیدی» وزیر کشور در پاسخ به این سوال که با توجه به انتشار فیش حقوقی ۱۰۶ میلیون تومانی در سازمان مدیریت پسماند آیا وزارت کشور به این موضوع ورود کرده و با این تخلفات برخورد می‌کند، گفت: ما مواردی را که گزارش یا منعکس شود حتما بررسی می‌کنیم و اگر تخلفی صورت گرفته باشد، حتما تذکر می‌دهیم. وحیدی ادامه داد: نمی‌توانم درباره این فیش خاص اظهار نظر کنم، چراکه نیاز به بررسی دارد که آیا این فیش برای یک ماه یا چند ماه است. من اطلاع دقیقی از اینکه این فیش برای چه مدتی بوده است ندارم.
پپ گواردیولا در کنفرانس خبری خود فاش کرد که به بازی با رئال فکر کرده و برای آن یک برنامه ویژه در نظر دارد.
نمی‌توان از جایگاه خاصی که فیفا برای علی دایی در نظر گرفته است، گذشت؛ جایگاهی که همین حالا رسانه‌های اروپایی به‌ویژه یکی، دو رسانه آلمانی از آن به‌عنوان جایگاه سیاسی علی دایی در مراسم فیفا حرف زده‌اند. روز گذشته «آگزبورگر» آلمان با اشاره به همین مراسم از انتخاب مسی و حضور علی دایی به‌عنوان دو اتفاق مهم در این مراسم یاد کرد و صندلی علی دایی را صندلی سیاسی فیفا توصیف کرد.
در درمان حساسیت‌های پوستی بدون نظر پزشک اقدام به استفاده از دارو و پماد خاصی نکنید، چون گاهی استفاده از برخی پمادها، به مرور زمان باعث وخامت بیشتر حساسیت می‌شود.
این درگیری‌ها و حواشی به هیچ عنوان برای بینندگان، هواداران حاضر در ورزشگاه و به طور خاص کودکان جالب نیست و تصویری زشت از فوتبال را به نمایش می‌گذارد
کاپیتان استقلال نسبت به پیشنهاد خارجی در نیم‌فصل اظهار نظر خاصی نداشت.
به نظر می‌رسد که تلویزیون این روز‌ها چهره‌هایی مردمی را زیر ذره‌بین گرفته که در اعتراضات اخیر از معترضان حمایت کرده‌اند. جالب است که با وجود نگاه منفی که نسبت به چنین رویه‌ای در بین کاربران فضای مجازی شکل گرفته، مسئولان تلویزیون ظاهرا قصدی برای جلوگیری از تکرار چنین اتفاقاتی ندارند. مواردی که باعث شده دوباره بسیاری به سیاست‌های تلویزیون در قبال چهره‌های سرشناس انتقاد کنند و این روز‌ها آن را دوباره «میلی» و خوشایند جریانی خاص بنامند.
به نظر می‌رسد سردار آزمون ستاره تیم ملی مشکل خاصی برای جدال با آمریکا نداشته باشد.
به نظر می‌رسد سردار آزمون مشکل خاصی برای جدال با آمریکا نداشته باشد.
رافائل نادال قهرمان 22 گرنداسلم و نفر دوم رنکینگ جهانی درباره هموطن 19 ساله‌‌ و نفر نخست تنیس حرفه‌ای مردان جهانی اظهارنظر کرد.
رافائل نادال قهرمان ۲۲ گرنداسلم و نفر دوم رنکینگ جهانی درباره هموطن ۱۹ ساله و نفر نخست تنیس حرفه‌ای مردان جهانی اظهارنظر کرد.
کارشناس بسکتبال با اشاره به شرایط تیم ملی پیش از رقابت با چین در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی گفت که به نظر می رسد ملی پوشان کشورمان نباید برابر این تیم مشکل خاصی داشته باشند.
کارشناس بسکتبال با اشاره به شرایط تیم ملی پیش از رقابت با چین در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی گفت که به نظر می رسد ملی پوشان کشورمان نباید برابر این تیم مشکل خاصی داشته باشند.
کارشناس بسکتبال با اشاره به شرایط تیم ملی پیش از رقابت با چین در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی گفت که به نظر می رسد ملی پوشان کشورمان نباید برابر این تیم مشکل خاصی داشته باشند.
به نظر می‌رسید که سبک خاصی که لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، در این تیم به کار گرفته برای آنها جواب داده است.
مربی برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید کسب تک تک امتیاز‌ها اهمیت زیادی دارد.
مهرداد لاهوتی گفت: معمولا دولت‌ها پیش از آنکه فردی را به عنوان وزیر پیشنهادی معرفی کنند، رایزنی‌هایی با مجلس می‌کنند و اگر نظر عموم نمایندگان مثبت بود فرد را معرفی می‌کنند من اطلاع خاصی ندارم اما احتمالا دولت درباره آقای زاهدی‌وفا مشورت‌هایی با مجلس کرده است.
آلشپورت در نظر دارد برای کیت دوم پرسپولیس طراحی خاصی را انجام دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ