عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان از بی تفاوتی برخی سیاستمداران این کشور به اوضاع نابسامان لبنان به شدت انتقاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: ما یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادیم و موضع مردم ایران نسبت به جزایر سه‌گانه اینگونه است که حتی اجازه صحبت کردن درباره آنها را به احدی نمی‌دهیم.
کشتی‌گیران تیم ملی فرنگی کشورمان در 2 وزن امروز به مصاف حریفان خود رفتند.
کشتی گیران تیم ملی فرنگی کشورمان در 2 وزن امروز به مصاف حریفان خود رفتند.
سرمربی سابق تیم ملی بوکس ایران گفت: حضورم در رده نوجوانان کاملا دلی است و تصمیم دارم در رده‌های پایه به این رشته خدمت کنم.
نماینده مردم قائنات در مجلس گفت: ثبات امنیتی در کشور برقرار است و هیچ احدی نمی‌تواند در مخیله خود بگنجاند که می‌تواند به کشور ما تعرض کند.
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در ارتباط با اقدام نسنجیده و مغایر با اصول بین الملل نیروهای طالبان در مرز ایران توضیحاتی ارائه کرد.
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در ارتباط با اقدام نسنجیده و مغایر با اصول بین الملل نیروهای طالبان در مرز ایران توضیحاتی ارائه کرد.
رئیس شورای حاکمیتی سودان امروز شنبه اعلام کرد: من در حال حاضر در ستاد فرماندهی هستم و اینجا را ترک نخواهم کرد مگر اینکه کشته شوم و جسدم از اینجا خارج شود.
مدیرعامل بانک شهر با اشاره به موفقیت های شایسته تحسین این بانک طی سال گذشته، گفت: به یاری خداوند و تلاش های همه جانبه همکاران توانسته ایم شرایط بانک را تغییر دهیم.
هواداران تیم نیوکاسل در اقدامی جالب توجه، به تشویق دسته جمعی بازیکنان این تیم بعد از شکست در فینال امشب پرداختند.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت‌: احدی در دولت سیزدهم از تخلف مصونیت ندارد و به همین دلیل تمام تصمیمات هیأت مولدسازی پیش روی چشم ۸۵ میلیون ایرانی اتخاذ خواهد شد
معاون وزیر اقتصاد گفت: برای مبارزه با فساد مالی و پولشویی با احدی تعارف نداریم و از همه دستگاه‌ها می‌خواهیم در این کار از ما حمایت کنند.
باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای درخصوص اتفاقات رخ داده در کرمان، اعلام کرد از باشگاه مس شکایت خواهد کرد.
پیمان معادی ستاره سینمای کشورمان خاطره جالبی از کاپیتان اسبق آبی پوشان دارد.
با تصمیم مسئولان فدراسیون بوکس ظاهرا دو‌ گزینه نهایی کادر فنی تیم ملی جوانان به زودی اعلام خواهند شد.
از سوی رئیس انجمن جوجیتسو jjif ایران، اعضای کمیته فنی و کادرفنی تیم‌های ملی جوجیتسو مشخص شد.
رئیس رژیم صهیونیستی به دنبال روی کار آمدن کابینه جدید و تندرو این رژیم گفت که هیچکس حق ندارد بگوید که اسرائیل محکوم به نابودی است.
فدراسیون بوکس ایران، اعضای شورای فنی این رشته را مشخص کرد.
خلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه اعلام کرد که کشورش از احدی برای انجام عملیات نظامی علیه پ ک ک و وای پی جی در شمال سوریه اجازه نمی گیرد.
عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات گفت: پیام‌‎رسان‌های داخلی را به‌گونه‌ای تقویت می‌کنیم که حتی اگر روزی تصمیم گرفته شد نسخه خارجی هم در کشور فعالیت کند، مردم داخلی را ترجیح بدهند.
سید جواد حسینی کیا نماینده سنقر و کلیایی (از شهر‌های استان کرمانشاه)گفت: ما باید بین اغتشاشگران و معترضین تفکیک قائل شویم، چرا که عده‌ای از جوانان که به خیابان آمدند، مشکلات معیشتی، شغل، مسکن، ازدواج و .. داشتند که باید دولت در این مقوله چاره اندیشی کند؛ اما اینکه عده‌ای آموزش دیده هم به خیابان آمدند و دنبال براندازی نظام هستند قطعا باید با آن‌ها برخورد صورت بگیرد، زیرا آن‌ها محارب هستند.
سرمربی تیم ملی درخواست داشته بازی با تونس پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران و افراد رسانه‌ای برگزار شود.
وزیر خارجه روسیه می‌گوید که هیچ‌کس نمی‌تواند اقتصاد روسیه را متوقف یا ثبات سیاسی این کشور را تضعیف کند.
مدیر دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان با حضور در کربلی معلی از موکب بزرگ فدراسیون بولینگ و بیلیارد دیدن کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ