با تشدید جنگ داخلی و کمبود مواد غذایی در سودان جنگ زده، کمیساریای عالی امور پناهندگان با انتشار اطلاعیه‌ای از گریختن ۲۰ هزار آواره سودانی از مناطق جنگ زده به چاد در غرب سودان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع آماری فلسطینی از انجام ۲۰۷ عملیات ضدصهیونیستی طی یک هفته اخیر علیه اشغالگران خبر دادند.
منابع عبری از سفر یک هیات بلندپایه از مقامات آمریکایی به اراضی اشغالی طی هفته جاری خبر می‌دهند.
مرکز داده‌های فلسطین از شهادت ۷ فلسطینی و زخمی شدن ۴ صهیونیست طی یک هفته گذشته خبر داد.
رسانه‌های فلسطینی از شهادت ۵ فلسطینی و زخمی شدن ۶ صهیونیست در یک هفته گذشته خبر می‌دهند.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه طی یک هفته گذشته این جمعیت به ۲۰ حادثه رانندگی امداد رسانی کرده است، گفت: در مجموع این حوادث چهار نفر جان خود را از دست دادند.
منابع عبری از انجام 15 عملیات مقاومت فلسطین طی یک هفته اخیر در کرانه باختری و قدس اشغالی علیه نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست خبر دادند.
کرانه باختری و قدس اشغالی طی یک هفته گذشته شاهد ۱۵۹ عملیات مختلف مقاومتی بوده است.
طی یک هفته گذشته قیمت خودروهای داخلی میانگین بین ۵۰ تا ۸۰ میلیون تومان و خودروهای مونتاژی بین ۳۰ تا ۳۵۰ میلیون تومان با کاهش مواجه شده اند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: مأموران انتظامی کشور طی یک هفته موفق به کشف بیش از ۹ تن انواع مواد مخدر و دستگیری ۴ هزار و ۹۰۰ خرده فروش مواد مخدر شدند.
رشت- رئیس پلیس آگاهی گیلان از شناسایی و دستگیری ۲۴۷ سارق و ۱۷ مالخر در اجرای طرح هفت روزه مبارزه با سرقت در استان خبر داد و گفت: در این راستا ۲۰۴ فقره پرونده سرقت کشف شد.
سازمان جهانی بهداشت ضمن هشدار درباره پیامدهای انسانی تداوم جنگ داخلی در سودان، اعلام کرد از زمان آغاز این جنگ در ۱۳ آوریل تا کنون ۳۳۰ نفر کشته و دست‌کم ۳۲۰۰ نفر زخمی شده‌اند.
ظرف یک هفته گذشته، دست‌کم ۸۳ نفر در خارطوم، کردوفان جنوبی، دارفور شمالی، ایالت شمالی و سایر مناطق کشته و بیش از ۱۱۲۶ نفر زخمی شده‌اند که شدیدترین تمرکز جنگ در شهر خارطوم در حال وقوع است.
وزیر دفاع فرانسه امروز در سخنانی اعلام کرد: پاریس طی یک هفته آینده به اوکراین خودروهای زرهی می‌فرستد.
گزارش ها حکایت از آن دارد که حداقل ۴ صهیونیست در عملیات‌های مختلف و متعدد هفته گذشته فلسطینی‌ها در مناطق اشغالی کشته شده‌اند.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه هلال احمر طی یک هفته گذشته ۲۰ ماموریت امدادی انجام داده است، گفت: بیشترین امداد رسانی به حوادث جاده‌ای مربوط می‌شود.
دولت موقت طالبان اعلام کرد که طی یک هفته اخیر ۷۸ نفر بر اثر شدت سرمای زمستانی جان خود را از دست داده اند.
روند نتیجه گیری چلسی با پاتر افت محسوسی نسبت به اوایل فصل داشته است.
معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به ۱۲ هزار و ۳۴۱ نفر در یک هفته گذشته، خبر داد.
رئیس اورژانس تهران گفت: در هفته گذشته ۹۵ نفر دچار مسمومیت با گاز منواکسیدکربن شدند که متأسفانه این آمار نسبت به هفته گذشته افزایش یافته است.
همین یک سال پیش بود که وزیر صمت وعده داده بود که قیمت خودرو در سال ۱۴۰۱ حدود ۱۵ درصد کاهش پیدا خواهد کرد. اما نه تنها وعده آقای وزیر محقق نشد بلکه حالا یک ماهی است که بازار با شتاب زیاد روند صعودی خود را طی می‌کند. به طوری که تنها در فاصله یک روز قیمت‌ها بین ۵ تا ۲۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد و در مجموع طی یک هفته، این افزایش بین ۳۰ تا ۵۵ میلیون تومان بوده است
رئیس اورژانس تهران گفت: مشکلات تنفسی عامل ۱۰ درصد تماس‌ها با ۱۱۵ طی یک هفته گذشته یعنی از بابت ۲۱ تا ۲۸ آبان ماه بوده است.
قیمت بیت‌کوین بیش از یک هفته در سطح محدودی در حال حرکت است و طی چند روز گذشته تلاش کرده به سمت بالا حرکت کند اما نتوانسته نزدیک به ۲۰ هزار دلار معامله شود و حرکت قیمت عمدتاً به ترتیب بین ۱۸ هزار تا ۲۰ هزار دلار باقی مانده است.
رئیس اورژانس تهران گفت: در یک هفته اخیر ۴۹ هزار و ۸۱۲ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس تهران برقرار شد که از این تعداد متأسفانه دو هزار و ۹۴۷ مورد، تماس‌های مزاحم با این مرکز بوده است.
رئیس جریان صدر عراق از دادگاه عالی و رئیس این دادگاه خواست تا برای تصحیح راه، پارلمان را منحل کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ