طی یک هفته گذشته قیمت خودروهای داخلی میانگین بین ۵۰ تا ۸۰ میلیون تومان و خودروهای مونتاژی بین ۳۰ تا ۳۵۰ میلیون تومان با کاهش مواجه شده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وضعیت بازار سرمایه هم از تعداد نمادهای منفی و هم از وضعیت ارزش معاملات به هیچ وجه خوب نیست.
در جریان تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز به علت ریزش 5 ساختمان در خلازیر ۴ نفر جان خود را از دست دادند و به سرعت از سوی دستگاه قضایی بازپرسی ویژه برای رسیدگی به ابعاد مختلف این حادثه انتخاب شد.
درحال حاضر با توجه به حضور تیم‌های امداد و نجات در محل، عملیات جهت رهاسازی افراد گرفتار در زیر آوار ساختمانی در حال اجرا است که تا به این لحظه تعداد چهار نفر از زیر آوار نجات پیدا کرده و اقدامات برای نجات جان سایر افراد گرفتار در زیر آوار با سرعت در حال اجرا است.»
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران، از ریزش آوار در منطقه ۱۹ تهران و اعزام ۴ تیم ارزیاب به محل حادثه خبر داد.
اکنون شاهد ریزش کوه در محور هراز هستیم و اینکه این محور مسدود می‌ماند و اینکه چه زمانی بازگشایی می‌شود باید بررسی شود.
در حالی که یک هفته از جلسه ستاد عالی بازی‌ها می‌گذرد، هنوز خبر رسمی در مورد لیست نهایی رشته‌ها و تعداد سهمیه‌های هر رشته برای بازی‌های آسیایی هانگژو اعلام نشده است.
در حالی که یک هفته از جلسه ستاد عالی بازی‌ها می‌گذرد، هنوز خبر رسمی در مورد لیست نهایی رشته‌ها و تعداد سهمیه‌های هر رشته برای بازی‌های آسیایی هانگژو اعلام نشده است.
در حالی که یک هفته از جلسه ستادعالی بازی‌ها می‌گذرد، هنوز خبررسمی در مورد لیست نهایی رشته‌ها و تعداد سهمیه‌های هر رشته برای بازیهای آسیایی هانگژو اعلام نشده است.
مشهد- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: ریزش کوه در محدوده گردنه فخر، جاده گناباد-فردوس را مسدود کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از قوانین وضع شده جدید از سوی فدراسیون فوتبال، گفت: درک این قوانین نقل و انتقالاتی که دست و بال تیم ما را می‌بندد، برایم سخت است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از قوانین وضع شده جدید از سوی فدراسیون فوتبال، گفت: درک این قوانین نقل و انتقالاتی که دست و بال تیم ما را می‌بندد، برایم سخت است.
شاخص کل بورس در هفته گذشته اصلاح، به شیوه ریزش را در پی داشته و بیش از ۲۳۵ هزار واحد عقب نشینی کرد.
فراز و فرود‌های ارزی، پیام روشنی از ریسک بسیار بالا در بازار ارز است، به گونه‌ای که در هفته‌های گذشته، افراد کم تجربه، راهی این بازار شدند و بدون آگاهی از فضای هیجانی بازار، به خرید دلار با نرخ‌های بسیار بالا اقدام کردند و حالا با زیان چشمگیری روبه رو شده اند.
فراز و فرود‌های ارزی پیام روشنی از ریسک بسیار بالا در بازار ارز است. به گونه‌ای که در هفته‌های گذشته افراد کم تجربه راهی این بازار شدند و بدون اطلاع و آگاهی از فضای هیجانی بازار، به خرید دلار با نرخ‌های بسیار بالا اقدام کردند و حالا با زیان قابل توجهی مواجه شده اند.
به گزارش رسانه های دولتی چین، در پی ریزش یک معدن زغال سنگ در آلکسا لیگ در منطقه خودمختار مغولستان داخلی در شمال چین، حداقل دو نفر کشته و بیش از ۵۰ نفر گرفتار شدند.
وقتی می‌گوییم عددسازی نه تنها به درد جمهوری اسلامی نمی‌خورد بلکه می‌تواند مایه وهن نیز باشد، همین است. چطور می‌شود در سال ۱۳۸۹، تعداد شرکت کنندگان ۵۰ میلیون باشد و در سال ۱۴۰۱ به ۲۰ میلیون نفر برسد و رکورد بالاترین مشارکت را بشکند. اگر واقعاً در سال ۱۳۸۹، تعداد مشارکت کننده ۵۰ میلیون بوده و الان با ۳۰ میلیون نفر ریزش به کمتر از نصف کاهش یافته که باید مسؤولان فکری اساسی‌تر کنند، اگر هم عددسازی‌های کیهانی کیهان است، که هیچ! درست مانند کسانی که با چند ده هزار نفری خواندن حضور مردم، عددبافی می‌کنند که آن هم هیچ!
اردوغان با اشاره به عمق شدید خسارت و تخریب زلزله در ۱۰ استان جنوبی ترکیه و حجم تخریبات زیاد آن در مساحت ۵۰ کیلومتری خط زلزله گفت: تردد در برخی از جاده‌ها و خیابان‌ها به علت ریزش آوار ناشی از زلزله و نیز برخی مسیر‌های جاده‌ای نیز به علت شرایط جوی و بارش برف مسدود شد و همین امر امدادرسانی را با مشکل مواجه کرد.
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به اینکه در چندماه گذشته علی الحسابی به میزان تقریبا ۵۰ درصد از معادل ریالی رتبه آموزشیار معلم برای مدت ۹ ماه (۶ ماهه سال ۱۴۰۰ و ۳ ماه ۱۴۰۱) واریز شده است، در فیش حقوقی این کسور تحت عنوان برگشت جبرانی منظور شده است.
امروز تقریباً بازار ۵۰ درصدی بود، یعنی ۵۰ درصد مثبت و ۵۰ درصد منفی، تعداد نمادهای مثبت ۲۶۸ نماد و تعداد نمادهای منفی ۲۵۲ نماد بود.
امروز تقریباً بازار ۵۰ درصدی بود، یعنی ۵۰ درصد مثبت و ۵۰ درصد منفی، تعداد نمادهای مثبت ۲۶۸ نماد و تعداد نمادهای منفی ۲۵۲ نماد بود.
افراد به طور معمول روزانه بین ۵۰ تا ۱۰۰ تار موی سر را از دست می‌دهند.
رئیس پلیس راه مازندران گفت: به منظور اجرای عملیات پاکسازی و لق گیری ترانشه‌های باز ریزشی در کیلومتر ۵۰ تا ۶۴ حد فاصل کف هزارچم تا سیاه بیشه محور کندوان، محدودیت‌های ترافیکی در این محور به اجرا در خواهد آمد.
ریزش بین ۵۰ تا ۱۰۰ تار مو در هر روز، بخشی از چرخه طبیعی رشد مو است. انجمن پوست و موی آمریکا ضمن اعلام این واقعیت تاکید کرده است که اگر ریزشی بیشتر از این مقدار دارید و مو‌های شما نازک شده است بهتر است به پزشک متخصص مراجعه کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ