سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه طی یک هفته گذشته این جمعیت به ۲۰ حادثه رانندگی امداد رسانی کرده است، گفت: در مجموع این حوادث چهار نفر جان خود را از دست دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درگیری‌های سنگینی میان ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع سودان، در ام‌درمان و جنوب خارطوم جریان یافته است.
بر اثر وقوع حریق در یک کشتی جنگی آمریکا، ۵ ملوان در بیمارستان بستری شدند.
رسانه‌های کره جنوبی از وقوع دو زمین‌لرزه کوچک در نزدیکی تأسیسات محلِ آزمایش‌های هسته‌ای کره شمالی خبر دادند.
رسانه‌های کره جنوبی از وقوع دو زمین‌لرزه کوچک در نزدیکی تأسیسات محلِ آزمایش‌های هسته‌ای کره شمالی خبر دادند.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان از وقوع رطوبت ۷۷ درصدی در استان خبر داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته رطوبت هوا در ۱۶ شهر خوزستان بین ۶۶ تا ۷۷ درصد به ثبت رسید.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان از وقوع رطوبت ۷۷ درصدی در استان خبر داد گفت: در ۲۴ ساعت گذشته رطوبت هوا در ۱۶ شهر خوزستان به ثبت رسید.
وقوع آتش‌سوزی در اقامتگاه معلولان در شرق فرانسه ۱۱ کشته برجای گذاشت.
تهران- مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از آماده باش کامل این ستاد همزمان با وقوع زلزله ۳.۵ ریشتری در جنوب شرق این استان خبرداد.
بر اثر وقوع یک انفجار در ایالت خیبرپختونخواه واقع در پاکستان، ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند.
بر اثر وقوع یک انفجار در ایالت خیبرپختونخواه واقع در پاکستان، ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند.
وقوع آتش‌سوزی هولناک در خوابگاه دانش‌آموزان در کشور گویان، دست کم ۲۰ نفر کشته شدند.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد از وزش باد شدید و مواج شدن دریا و افزایش ارتفاع امواج تا ۱.۵ متر از بعد از ظهر دوشنبه تا چهارشنبه (۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت) در مناطق مرکزی و شرقی دریای خزر در استان‌های مازندران و گلستان خبر داد.
بنابر این اعلام محل وقوع زمین لرزه در فاصله ۹ کیلومتری لامرد استان فارس، ۱۱ کیلومتری پارسیان هرمزگان و ۲۰ کیلومتری وراوی فارس بوقوع پیوسته است.
رسانه‌های محلی افعانستان از وقوع انفجاری در شهر مزارشریف در شمال این کشور خبر می‌دهند که شماری کشته و زخمی برجای گذاشته است.
وزیر دفاع ترکیه اعلام کرد که پس از وقوع زلزله شدید در جنوب این کشور ۲۰ هزار شهروند سوری به کشور خود بازگشتند.
علی حیدری کارشناس مسائل ترکیه در این ارتباط معتقد است: دولت اردوغان در دو سال گذشته با مشکلات اقتصادی زیادی روبه‌رو بوده و اکنون وقوع زلزله سهمگین در این کشور باعث افزایش مشکلات شده است و این موضوع می‌تواند بر نتایج انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی این کشور که در ماه می‌برگزار می‌شود، تاثیرگذار باشد.
منابع فلسطینی از کشته شدن بیش از ۲۰ نفر براثر وقوع آتش سوزی در یک منزل در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه خبر دادند.
مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار پراکنده و وزش باد شدید موقت در ۲۰ استان کشور طی امروز خبر داد.
منابع عراقی اعلام کردند که بر اثر وقوع آتش سوزی گسترده در یک مجتمع تجاری در مرکز بغداد، دست کم ۲۰ نفر زخمی شدند.
مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه انتظار اثرگذاری سامانه مدیریت پنجره واحد زمین بر کاهش جرائم و تخلفات در این حوزه را دارد.
منابع محلی از وقوع یک عملیات تروریستی در پایتخت افغانستان خبر دادند که طی آن یک عامل انتحاری با منفجر کردن خود، به کشته و زخمی شدن ۵۵ نفر منجر شده است.
طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۰ عملیات مقاومتی علیه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری و قدس اشغالی به وقوع پیوسته است.
رسانه‌های روسیه از شنیده‌ شدن صدای انفجار در نزدیکی سفارت این کشور در افغانستان خبر می‌دهند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از نجات حدود ۲۰ نفر از افراد با کمک آتش‌نشانان در جریان وقوع حریق در انبار کالا واقع در خیابان ملت خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ