ظرف یک هفته گذشته، دست‌کم ۸۳ نفر در خارطوم، کردوفان جنوبی، دارفور شمالی، ایالت شمالی و سایر مناطق کشته و بیش از ۱۱۲۶ نفر زخمی شده‌اند که شدیدترین تمرکز جنگ در شهر خارطوم در حال وقوع است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حدود ۸۳ میلیارد تومان سود ناشی از رانتی که دولت به اعضای تیم ملی فوتبال در جام جهانی برای باخت سنگین به انگلیس و شکست مقابل آمریکا داده است!!
سمنان- معاون اقتصادی استاندار سمنان گفت: ۸۳ درصد معادل ۴۱۰ میلیارد تومان از مطالبات گندم کاران استان در بحث خرید تضمینی محصول تولیدی زراعی، پرداخت شده است.
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: بیش از ۸۳ هزار نفر از مجموعه هشت دستگاه در طول ۲۹۷ هزار کیلومتر را کشور در طرح نوروزی انجام وظیفه خواهند کرد.
مراسم تشییع و خاکسپاری دسته جمعی قربانیان انفجار انتحاری مسجد پاکستان برگزار شد. این در حالی است که بیرون کشیدن اجساد از زیر آوار همچنان ادامه دارد. این حمله در داخل مقر پلیس در شمال غرب پاکستان رخ داد و تا کنون بیش از ۸۳ کشته و ۱۵۰ زخمی برجای گذاشته است. هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است.
رسانه‌های پاکستان اعلام کردند که تعداد قربانی‌های حمله تروریستی در این کشور به ۸۳ نفر افزایش یافته است.
بانک سپه در آذرماه سال جاری بیش از ۳۲ هزار میلیارد ریال در قالب بیش از ۸۳ هزار فقره تسهیلات در حوزه‌های مختلف پرداخت کرده است.
دادگستری استان تهران اعلام کرد: ۸۳ درصد زندانیان «اغتشاشات» اخیر استان تهران آزاد شدند
القاصی مهر از اعزام ۲ هیئت حقوق شهروندی به زندان‌های استان تهران خبر داد و گفت: در جریان این بازدیدها، علاوه بر ملاقات رو در رو با زندانیان مرتبط با قضایای اخیر، وضعیت کلی آن‌ها نیز مورد بررسی قرار گرفت.
شمار تلفات انفجار تانکر سوخت در تونلی در شمال کابل پایتخت افغانستان، به ۸۳ کشته افزایش یافت.
مدیرعامل شرکت خاکریزآب از پیشرفت ۸۳ درصدی عملیات احداث تونل جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی محدوده بزرگراه فتح خبر داد.
دیدار آمریکا و هلند در یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ با پیروزی ۲ بر صفر در نیمه نخست پایان یافت.
دیدار آمریکا و هلند در یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ با پیروزی ۲ بر صفر در نیمه نخست پایان یافت.
سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری برق ایران اعلام کرد: تعرفه‌های جدید خرید تضمینی برق از نیروگاه‌ها برقابی با افزایش میانگین ۹۰ درصد نسبت به سال گذشته ابلاغ شد.
به گفته مدیر بهره برداری از تاسیسات آب آبفای تهران، حجم ذخیره آب در پشت سدهای تهران به میزان ۸۳ میلیون مترمکعب کاهش داشته است.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: تاکنون به ۸۳ روستای کشور و در قالب طرح ملی نذر آب ۵ آبرسانی شده است.
بر اساس نظرسنجی مردادماه گذشته یک مؤسسه معتبر نظرسنجی، اکثریت بالای ۸۳ درصدی خانم‌ها معتقدند حجاب یک ضرورت و ارزش است و مانع فعالیت اجتماعی و آزادی عمل بانوان هم نمی‌شود.
کیهان نوشت: در صحنه آشوب‌های اخیر تعداد ورزشکاران و هنرمندانی که در مقابل ضرباتی که آشوب‌طلبان به مردم زدند، رفتار غیرمسئولانه‌ای داشتند، در مقابل خیل عظیم فعالان این دو حوزه، واقعاً ناچیز بود.
مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در شمال استان وزش باد نسبتا شدید و در برخی ساعات باد و گرد و خاک رخ خواهد داد که روز دوشنبه بر شدت آن افزوده می‌شود.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی با اعلام خرید تضمینی ۷ میلیون و ۱۴۸ هزار تن گندم به ارزش ۸۲ هزار و ۷۸۶ میلیارد تومان گفت: گندم‌های خریداری شده امسال نسبت به سال گذشته، ۵۸ درصد افزایش یافته است.
نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از درگیری ناوگروه هشتاد و سوم این نیرو با دزدان دریایی در دریای سرخ خبر داد.
با عملیات تفنگداران ناوشکن جماران،‌ یک فروند قایق مشکوک با سرنشینان مسلح که به کشتی تجاری ایران در باب المندب نزدیک شدند از محل متواری شدند.
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن در هفته دولت از افتتاح بیش از هزار و ۸۳ طرح هادی روستایی با بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار در کشور خبر داد.
در کنار ۴۰ نفر برتر کنکور، دانش آموزان مدارس دولتی عادی سهم اندکی از رتبه‌های زیر ۳ هزار دارند؛ ۸۵ درصد رتبه‌های زیر ۳ هزار در تصاحب مدارس غیردولتی، استعداد‌های درخشان، نمونه دولتی و شاهد است آن هم در شرایطی که این مدارس ۳۱.۸۷ درصد دانش‌آموزان را تحت پوشش قرار می‌دهند.
متهم گفت: من و محمود (مقتول) چند سالی است که باهم دوست هستیم و آن روز هم با هم قرار گذاشتیم تا برای شکار به یکی از مناطق جنگلی اطراف تهران برویم. قبل از آن دبه آبی را به عنوان سیبل در فاصله چند ده متری قرار دادیم. ابتدا محمود چند گلوله شلیک کرد و نتوانست به دبه بزند. بعد من اسلحه را گرفتم تا دبه را نشانه بگیرم که به یکباره گلوله به محمود خورد و در دم فوت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ