سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه هلال احمر طی یک هفته گذشته ۲۰ ماموریت امدادی انجام داده است، گفت: بیشترین امداد رسانی به حوادث جاده‌ای مربوط می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: ۲۰ هزار میلیارد تومان بازپرداخت اصل و سود اوراق دولت قبل را داشته‌ایم که بازپرداخت‌ها، از درآمدهای امسال بوده است و از بانک مرکزی استقراض نکرده‌ایم.
ثبت‌نام غیرحضوری متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی از روز شنبه (۲۱ مردادماه)  به‌مدت یک هفته انجام می‌شود.
داود منظور گفت: مجموعه اقدامات در سازمان برنامه باید به این سمت باشد که بانک مرکزی بتواند سیاست کنترل نقدینگی و پایه پولی را به خوبی انجام دهد.
نتایج نشان داد که تمرینات هوازی باعث بهبود مهارت‌های تفکر در مقایسه با تمرینات کششی و تقویتی می‌شود. هم افراد ۲۰ ساله و هم افراد مسن‌تر از انجام ورزش‌ها سود بردند، اما این افراد مسن‌تر بودند که بیشترین سود را کسب کردند.
انجام گیم مشترک بدون اینترنت معمول بود و برای گیم به خانه هم می‌رفتیم. الان نه آن صمیمیت مانده و نه بازی‌های آنلاین، اجازه ادامه این سبک را می‌دهند.
محسن رضایی گفت: مقام معظم رهبری اختیاراتی را به سران سه قوه داده‌اند تا تحولات اقتصادی را سرعت بخشند و همچنین اصلاحات عمیق اقتصادی را انجام دهند و یکی از کارها، این است که ظرفیت‌های تولید و سرمایه‌گذاری در سطح وسیع‌تری در استان سمنان بررسی شود. امیدواریم این دستور مقام معظم رهبری هر چه سریع‌تر در کشور اجرایی شود.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طی هفته جاری پلیس ۱۳ ماموریت به انجام رسانده است، گفت: در این راستا بالغ بر ۲۰ متخلف دستگیر شدند.
رئیسی در نشست مطبوعاتی مشترک با رئیس جمهور اندونزی ضمن اشاره به هدفگذاری انجام شده برای رساندن حجم مبادلات تجاری دو کشور به رقم ۲۰ میلیارد دلار گفت: دو کشور تصمیم گرفته‌اند مبادلات خود را با ارز‌های ملی انجام دهند.
بعد از پیمایش ملی که در سال ۹۸ در کل کشور انجام شد، مشخص شد که شیوع ناباروری کلی در زوج‌های ایرانی ۲۰.۳ درصد است یعنی حدود ۳ میلیون و ۲۶۰ هزار زوج نابارور در کشور وجود دارد که این آمار، بالاتر از میانگین جهانی است.
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و پایانه‌های مسافری شهر تهران از استفاده بیش از یک میلیون نفر برای انجام سفرهای نوروزی خود از سرویس‌های مسافربری در پایانه‌های مسافری تهران خبر داد.
تمامی فرآیند‌های مربوط به ثبت‌نام داوطلبان شرکت در دهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور انحصاراً از طریق وبگاه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir انجام می‌شود.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از برنامه‌ریزی ۲۰ هزار پرواز برای انجام عملیات نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات کشور از انجام ۲۰ هزار عملیات جاده‌ای در ۳۵۴ روز گذشته خبر داد.
مهدی کیانی در لحظه گلزنی رضا اسدی خوشحالی جالبی را انجام داد.
در طهران قدیم هر صنف یک علامت، نشانه نمادین داشت که با آن خودشان را در جامعه معرفی و شناخته می‌شد. مثل بِرَند‌های الان که یک علامت دارند و شما علامت را که می‌بینید متوجه می‌شوید که کدام مربوط به کدام برند کالا و محصول است.
کارشناس مبارزه با مفاسد اقتصادی عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز را ضعیف عنوان کرد و گفت: متأسفانه ستاد در قبال وظایف خود پاسخگو نیست و 30 درصد ز تجارت کشور قاچاق است.
رییس پیشین بانک مرکزی نوشت: گفتید؛ برای تقویت قدرت خرید کارکنان دولت و بازشستگان حقوق‌ها را از اول مهر یک تا یک و نیم میلیون تومان (۳ تا ۱۰درصد) افزایش میدهید که به حق باید انجام میشد./ در عوض، از اول مهر ماه ظرف کمتر از ۳ ماه قدرت خرید مردم ۲۰ درصد کاهش یافت. بازهم؛ خسته نباشید!
معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران از انجام پویش بزرگ «همه هوادار ایران» با محوریت سازمان زیباسازی در بیش از ۲۰ کلانشهر و شهر بزرگ کشور خبر داد.
فرمانده انتظامی رشت گفت: پس از انجام معاینات پزشکی و تهیه عکس رادیولوژی مشخص شد خوشبختانه موضوع صدمه وارده به این دختر چندان جدی نبوده است و برای ادامه روند درمان در بخش اورژانس بستری است.
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودرو ۱۰ قبضه کلت کمری و ۲۰ تیغه خشاب که به صورت حرفه‌ای جاساز شده بود، کشف شد.
بنابرگزارش بانک مرکزی، مجموع معاملات انجام شده در سامانه نیما در روز پنج شنبه تا ساعت ۱۷ معادل ۲۰ میلیون دلار بوده است.
سردار جلالی گفت: در مدت اخیر شاهد حملات سایبری بودیم. با ۱۲۰ حمله سنگین سایبری دیداس به زیرساخت‌ها در بیست روز گذشته مقابله شد.
سخنگوی وزارت صمت ضمن اشاره به اینکه احتمالا سومین دور ثبت نام و قرعه کشی خودرو در شهریور ماه انجام می شود، گفت: بر اساس آیین نامه واردات خودرو، سقف واردات خودرو ۲۰ هزار دلار خواهد بود.
اخیرا مباحثی در خصوص تصمیم وزارت صمت برای عرضه ۲۰ درصد تیراژ تولید خودرو در بورس کالا مطرح شده که سخنگوی وزارتخانه، تاکید کرد هنوز در مورد این مساله جمع بندی نهایی انجام نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ