کرانه باختری و قدس اشغالی طی یک هفته گذشته شاهد ۱۵۹ عملیات مختلف مقاومتی بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشهد ـ مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: ۱۵۹ گروه دامپزشکی نظارت بر ذبح دام ویژه عید قربان در سطح استان خراسان رضوی را بر عهده دارند.
عملیات‌های مقاومتی در قدس اشغالی و کرانه باختری طی یک هفته اخیر ادامه داشت که طی آن هفت صهیونیست زخمی شدند.
محمد اسلامی خبر داد که در سال گذشته ایران ۱۵۹ دستاورد دانش فنی و فناوری برتر داشت.
محمد اسلامی با اشاره به دیدار رهبرانقلاب با مسؤولان صنعت هسته‌ای، گفت: صنعت هسته‌ای نماد موفق خودباوری است
مدیر کل ارتباطات قوه قضاییه گفت: درفروردین ماه سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۵۹ هزار و ۸۷۶ مورد ملاقات مردمی توسط مقامات قضایی سراسر کشور انجام شده است.
مصطفی جوادی با حدنصاب مجموع ۳۶۴ کیلوگرم «۱۵۹ یک‌ضرب و ۲۰۵ دوضرب» ضمن کسب مدال برنز دوضرب، در مجموع نیز در جایگاه سوم ایستاد و مدال برنز وزنه‌برداری قهرمانی آسیا را از آن خود کرد.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: در طول سال گذشته ۱۵۹ دستاورد جدید داشتیم و تلاش مان این است که تعدادی را که مستقیم در زندگی مردم اثرداردرا به صورت رونمایی و افتتاح ظرف روزهای آینده ارائه دهیم.
بنابر اعلام سازمان اورژانس کشور، تاکنون ۵۷ مورد قطع عضو در حوادث چهارشنبه سوری گزارش شده است.
اصفهان- اصفهانی‌ها طی ۱۰ ماهه امسال ۱۵۹ روز هوای آلوده نفس کشیدند و اصفهان در دی ماه با ۱۳ روز پیاپی هوای ناسالم برای عموم، آلوده‌ترین روزهای سال ۱۴۰۱ را سپری کرد.
بر اساس لایحه بودجه ۱۴۰۲، دولت از محل مالیات بر ارزش افزوده ۱۵۹ هزار و ۵۳۳ میلیارد تومان درآمد پیش بینی کرده است.
این تذکر در موارد متعددی از سوی نمایندگان به صورت فردی یا جمعی مطرح شده است.مثلا در سال 1399 حدود ۱۵۹ نماینده مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به قالیباف، خواستار پیگیری اصلاح سازوکار اداره شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا شدند البته این چالش مختص این مجلس نبوده و مجلس گذشته نیز درگیر آن شده بود.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۱۵۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۱۳۷ تن از ایشان وخیم است.
شاخص آلودگی شهر همدان امروز ۱۴ دی ماه عدد ۱۵۹ است که برای تمام تمام گروههای سنی ناسالم تشخیص داده شده است.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای تهران هم اکنون با میانگین ۱۵۹ و در شرایط ناسالم است همچنین ۲۹ ایستگاه در شرایط آلوده قرار دارند که از این تعداد شرایط ۲۶ ایستگاه به رنگ «قرمز» درآمده است.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز یازدهم دی‌ماه براساس داده‌های ۱۳ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۵۹ برای سومین روز پیاپی در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان ثبت شد.‌
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز یازدهم دی‌ماه براساس داده‌های ۱۳ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۵۹ برای سومین روز پیاپی در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان ثبت شد.‌
هم اکنون شاخص آلودگی هوا در ایستگاه هتل مرمر تبریز برابر ۱۵۹، ایستگاه باغشمال ۱۳۶، ایستگاه میدان نماز ۱۵۲ و ایستگاه راه آهن ۷۰ است.
در هفته چهارم آبان‌ ماه بورس انرژی ایران تعداد ۱۲۳ هزار و ۷۸۰ قرارداد اوراق سلف موازی استاندارد با سررسید یک‌سال و بیشتر به ارزش ۲ هزار و ۳۷۸ میلیارد و ۸۹۳ میلیون ریال معامله شد. در هفته گذشته، ۳ هزار اوراق گواهی ظرفیت به ارزش ۱۵۹ میلیارد و ۸۰۷ میلیون ریال نیز در بورس انرژی ایران دادوستد شد.
بر اساس گزارش مرکز آمار متوسط درآمدهای خانوارهای شهری در سال گذشته حدود ۱۱۲ میلیون و ۴۲۱ هزار تومان بوده‌است. تهرانی‌ها با متوسط درآمد سالانه ۱۵۹ میلیون و ۸۸۴ هزار تومان، پردرآمدترین و کرمانی‌ها با متوسط درآمد سالانه ۷۱ میلیون و ۱۲۸هزار تومان کم‌درآمدترین خانورهای شهری کشور در سال گذشته بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ