مرکز داده‌های فلسطین از شهادت ۷ فلسطینی و زخمی شدن ۴ صهیونیست طی یک هفته گذشته خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع فلسطینی از شهادت و زخمی شدن شماری از فلسطینینان در جریان یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه طولکرم در شمال کرانه باختری خبر دادند.
منابع فلسطینی از شهادت و زخمی شدن شماری از فلسطینینان در جریان یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه طولکرم در شمال کرانه باختری خبر دادند.
رسانه‌های فلسطینی از شهادت ۵ فلسطینی و زخمی شدن ۶ صهیونیست در یک هفته گذشته خبر می‌دهند.
نظامیان صهیونیست امروز به مناطق مختلف کرانه‌باختری یورش برده و علاوه بر شهادت دو جوان فلسطینی در جنین، شماری دیگر را نیز بازداشت کردند.
در یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به بخش قدیمی نابلس در کرانه باختری، دست‌کم سه فلسطینی به شهادت رسیدند و شماری زخمی شدند.
منابع فلسطینی از شهادت یک نوجوان فلسطینی و زخمی شدن بیش از ۱۰ فلسطینی دیگر به ضرب گلوله ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری خبر می‌دهند.
منابع خبری اعلام کردند که در یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه آوارگان جنین، ۷ فلسطینی به شهادت رسیدند و چند نفر دیگر زخمی شدند.
منابع خبری اعلام کردند که در یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه آوارگان جنین، ۶ فلسطینی به شهادت رسیدند و چند نفر دیگر زخمی شدند.
منابع خبری اعلام کردند که در یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه آوارگان جنین، ۵ فلسطینی به شهادت رسیدند و چند نفر دیگر زخمی شدند.
منابع خبری اعلام کردند که در یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه آوارگان جنین، ۴ فلسطینی به شهادت رسیدند و چند نفر دیگر زخمی شدند.
منابع خبری اعلام کردند که در یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه آوارگان جنین، ۴ فلسطینی به شهادت رسیدند و چند نفر دیگر زخمی شدند.
سازمان همکاری اسلامی در نشست خود تازه ترین جنایت رژیم صهیونیستی که منجر به شهادت ۱۱ فلسطینی و زخمی شدن چندین نفر دیگر شد را محکوم کرد.
در یورش گسترده نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر نابلس در کرانه باختری، یک جوان فلسطینی به شهادت رسید و 6 تَن دیگر زخمی شدند.
نظامیان رژیم صهیونیستی، اردوگاه جنین را به خاک و خون کشیدند و ۹ فلسطینی از جمله یک زن سالخورده را به شهادت رساندند. شماری از صهیونیست ها نیز در عملیات رزمندگان مقاومت زخمی شدند.
نظامیان رژیم صهیونیستی، اردوگاه جنین را به خاک و خون کشیدند و 9 فلسطینی از جمله یک زن سالخورده را به شهادت رساندند. شماری از صهیونیست ها نیز در عملیات رزمندگان مقاومت زخمی شدند.
نظامیان رژیم صهیونیستی، اردوگاه جنین را به خاک و خون کشیدند و پنج فلسطینی از جمله یک زن سالخورده را به شهادت رساندند. شماری از صهیونیست ها نیز در عملیات رزمندگان مقاومت زخمی شدند.
نظامیان رژیم صهیونیستی اردوگاه جنین را به خاک و خون کشیدند و چهار فلسطینی از جمله یک زن سالخورده را به شهادت رساندند. شماری از صهیونیست ها نیز در عملیات رزمندگان مقاومت زخمی شدند.
یک مرکز حقوقی اعلام کرد که نظامیان صهیونیست ۲۰ کودک فلسطینی را در سال گذشته میلادی به قتل رسانده و ۱۷۰ کودک دیگر را زخمی کردند.
منابع فلسطینی بامداد جمعه از شهادت و زخمی شدن ۳ فلسطینی در تیراندازی نظامیان صهیونیست در نابلس خبر دادند.
منابع فلسطینی از شهادت یک فلسطینی و زخمی شدن ۶ نفر دیگر در جریان یورش امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین خبر دادند.
منابع فلسطینی از شهادت یک فلسطینی و زخمی شدن ۶ نفر دیگر در جریان یورش امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین خبر دادند.
مراکز حقوقی فلسطین اعلام کردند که طی هفته گذشته یک فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر صهیونیست به شهادت رسیده و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند.
وزارت بهداشت فلسطین از شهادت و زخمی شدن شماری دیگر از فلسطینی ها درحمله رژیم صهیونیستی به غزه خبر داد.
بر اساس اعلام وزارت بهداشت غزه، ۱۵ فلسطینی در حملات گسترده اسرائیل به غزه به شهادت رسیده و ۵۵ تن زخمی شدند. از بین ۵۵ زخمی، ۲۳ نفر آن‌ها کودک و ۱۳ نفر آن‌ها زن هستند که از بین آن‌ها نیز ۴ نفر اوضاع وخیمی دارند. روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشته طی روز جمعه ۱۴ هدف مربوط به جهاد اسلامی فلسطین در غزه هدف گرفته و ۱۶ تن بمب و گلوله استفاده شد. ارتش اسرائیل در بیانیه‌ای اعلام کرد برای یک هفته جنگ در غزه آماده می‌شود. تیسیر الجعبری، سلام عابد، محمد البویک و یک فرد دیگر، همگی از اعضای گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در حمله رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند. تیسیر الجعبری فرمانده منطقه شمال در گردان‌های القدس بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ