سازمان جهانی بهداشت ضمن هشدار درباره پیامدهای انسانی تداوم جنگ داخلی در سودان، اعلام کرد از زمان آغاز این جنگ در ۱۳ آوریل تا کنون ۳۳۰ نفر کشته و دست‌کم ۳۲۰۰ نفر زخمی شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان لیگ فوتبال سقف بودجه قراردادهای استقلال برای فصل پیش روی لیگ برتر را بدون آپشن دانست.
باشگاه استقلال فرم بودجه فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خود را به سازمان لیگ ارسال کرد.
رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت: در حال حاضر ۳۳۰ فروند هواپیمای ثبت شده داریم که عمر زمین‌گیری ۱۳۹ فروند از دو سال گذشته است و ۱۹۱ فروند هواپیمای فعال در این ۳۳۰ فروند وجود دارد.
رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت: در حال حاضر ۳۳۰ فروند هواپیمای ثبت شده داریم که عمر زمین‌گیری ۱۳۹ فروند از دو سال گذشته است و ۱۹۱ فروند هواپیمای فعال در این ۳۳۰ فروند وجود دارد.
اصفهان- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ۳۳۰ هزار بنای ناپایدار مسکونی در کشور وجود دارد که با استفاده از مکانیزم‌های مالی و اعتباری روند مقام سازی آن‌ها در دستور کار قرار گرفته است.
دبیر ستاد مدیریت پدیده گرد و غبار گفت: سالانه ۵۸ هزار و ۳۳۰ میلیارد تومان سالانه از گرد و خاک خسارت می‌بینیم که این میزان مربوط به شش استان است.
رئیس سازمان ثبت از صدور اسناد بزرگترین طرح ملی نهضت ملی مسکن در استان یزد به مساحت ۳۳۰ هکتار خبر داد.
محبی اظهارداشت: وقوع توفان گرد و خاک و پراکنده شدن ریزگرد در سیستان شامل پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز واقع در شمال سیستان و بلوچستان طی سه روز گذشته ۳۳۰ نفر از مردم منطقه ‏را راهی بیمارستان و مراکز درمانی کرده است‎. در مجموع ۲۷۳ نفر به صورت سرپایی از خدمات درمانی بهره‌مند و از بیمارستان مرخص شدند و ۵۷ نفر همچنان بستری هستند.
یک نیسان جی‌تی‌آر با سرعت ۳۳۰ کیلومتر بر ساعت در اتفاقی ترسناک، دجار نقص فنی وحشتناکی شد. منبع: خبرفوری
سمنان- رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان از توقیف یک دستگاه خودرو با محموله بیش از ۳۳۰ هزار نخ سیگار در این استان خبر داد.
برای خرید یک خانه ۹۰ متری درمحله شهید بروجردی محدوده افسریه حدود ۳ میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان نقدینگی نیاز است.
نیشابور ـ جانشین فرمانده انتظامی نیشابور گفت: با تلاش مأموران نیروی انتظامی نیشابور ۲۷ کیلو ۳۳۰ گرم مواد مخدر از سوداگران مرگ در این شهرستان نیشابور کشف شد.
همزمان با مبعث نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) ۳۳۰ زوج جوان از فرزندان بازنشستگان عزیز نیروهای مسلح به همت سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح برگزار شد.
کریستیانو رونالدو، ابرستاره پرتغالی قصر لاکچری خود را برای فروش گذاشت.
معاون دانشجویی دانشگاه شریف گفت: ۷۵ درصد از ۳۳۰ پرونده انضباطی دانشجویان براساس تصمیم ریاست دانشگاه و به مناسبت دهه فجر با اخذ تعهد بسته و مختومه می‌شود.
نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس آخرین وضعیت طرح اصلاح جداول حوزه‌های انتخابیه و افزایش تعداد نمایندگان را تشریح کرد.
معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران از شرکت۳۳۰ هزار شهروند در نظرسنجی طرح «من شهردارم» از ابتدای اجرای این طرح تا امروز خبر داد.
علی حدادی سخنگوی امور داخلی مجلس گفت: با تصویب طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و تایید شورای نگهبان، تعداد ۴۰ نفر به نمایندگان مجلس اضافه خواهد شد.
هواپیما‌های ایرباس‌ای ۳۳۰ نئو شرکت کندر طراحی داخلی جدید را ارائه می‌کند، از این رو، نه تنها گزینه‌ای دوستدار محیط زیست‌تر هستند، بلکه تجربه خوبی از سفر برای مسافران را نیز فراهم می‌کنند.
شناور حامل ۳۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط رزمندگان ناوتیپ ذوالفقار منطقه یکم نیروی دریایی سپاه توقیف شد.
شاخص کل بورس شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۵۶۸۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۳۰ هزار و ۸۷۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۵۶۸۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۳۰ هزار و ۸۷۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ را بخوانید.
بر اثر درگیری و آشوب ایجاد شده پس از یک بازی فوتبال در جزیره جاوه اندونزی دست کم ۱۲۹ نفر کشته و ۱۸۰ زخمی شدند. این اتفاق یکی از بزرگترین فجايع تاریخ فوتبال دنیاست
توسعه شبکه ریلی مترو تهران یکیداز مهمترین اولویت ها و الزاماتی است که مدیریت شهری به دنبال آن است و برای احداث و تکمیل ۳۳۰ ایستگاه و ۱۱ خط مترو تا ۴ آینده به منابع مالی بسیای نیاز است .

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ