دولت‌های آلمان و انگلیس در بیانیه‌های جداگانه‌ای پایان درگیری در سودان را خواستار شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باقری در توییتر خود نوشت: در ادامه رایزنی‌های دیپلماتیک با طرف‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، با همتایان آلمانی، فرانسوی و انگلیسی خود در ابوظبی ملاقات کرده و در مورد طیفی از موضوعات و نگرانی‌های متقابل با هم گفتگو نمودیم.
سرمربی تیم‌ملی هفته‌های آخر چند لیگ اروپایی را از نزدیک تماشا می‌کند.
قانون سزار که کنگره آمریکا در سال ۲۰۲۰ صادر کرد درباره تحریم‌های اقتصادی و حقوقی بود که شامل ۳۹ شخصیت دولتی سوریه در راس آن‌ها بشار اسد و همسرش اسماء اسد می‌شد.
چند کشور اروپایی با صدور بیانیه هایی جداگانه به حملات وحشیانه شهرک نشینان صهیونیست علیه شهرک حواره نابلس واکنش نشان دادند.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه تاکید کرد که برخی کشورهای اروپایی به تدریج مداخله خود در جنگ اوکراین را آشکار می کنند.
رایزنی «بایدن» با سران مقامات انگلیس، فرانسه، آلمان و ایتالیا
آلمان، انگلیس و فرانسه امروز با نقض منشور ملل متحد در لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل از احضار دیپلمات ایران خبر داد.
آلمان، انگلیس و فرانسه امروز با نقض منشور ملل متحد در لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل از احضار دیپلمات ایران خبر داد.
اروپایی‌ها باید بدانند که با ایران مقتدر مواجه هستند و نیازمند روابط با آن‌ها به هر قیمتی نیستیم.
شرکلیف در توئیتی چند عکس از پاکسازی دیوار سفارت منتشر کرد و از سفارتخانه‌های آلمان، کره جنوبی، فرانسه، ایتالیا، برزیل و ... که در این عملیات به او کمک کرده بودند تشکر کرد. شرکلیف همچنین از برخی عابران نیز قدردانی کرد.
در شرایطی آلمان از جام جهانی حذف شد که این تیم با وضعیت مشابهی در جام جهانی 2010، انگلیس را حذف کرده بود.
یورگن کلینزمن و چا دوری اسطوره های فوتبال آلمان و کره جنوبی دیدار ایران و انگلیس را کارشناسی می‌کنند.
انگلیس و سایر کشورهای اروپایی پس از تهدید فیفا درباره کمپین OneLove، عقب نشینی کردند.
تروییکای اروپایی (انگلیس، فرانسه و آلمان) امروز با صدور بیانیه ای به موضع‌گیری ضدایرانی پرداختند.
بازنده بزرگ این فصل لالیگای اسپانیا بود که با سقوطی آزاد، تنها رئال مادرید را در مرحله بعدی دید و بارسا، اتلتیکو مادرید و سویا نتوانستند از گروه خود صعود کنند.
هانسی فلیک، سرمربی آلمان، بعد از تساوی تیمش مقابل انگلیس گفت مانشافت در این بازی نکات مثبت متعدد و نقاط ضعفی اندک داشت.
روزنامه آلمانی بیلد در گزارشی درباره تساوی 3-3 آلمان مقابل انگلیس از عملکرد ژرمن‌ها در این بازی انتقاد کرده و عملکرد آنها را در آستانه جام جهانی ضعیف ارزیابی کرد.
انگلیس و آلمان در دیداری بسیار تماشایی در نهایت به تساوی 3-3 رضایت دادند. انگلیس توانسته بود شکست 0-2 را با برد 3-2 عوض کند ولی در دقایق پایانی گل تساوی را دریافت کرد.
فهرست بازیکنان تیم ملی انگلیس برای انجام 2 دیدار حساس از رقابت های لیگ ملت های اروپا برابر ایتالیا و آلمان اعلام شد.
وزیرخارجه آمریکا با همتایان فرانسوی، آلمانی و انگلیسی خود درباره ایران و گفتگو کرد.
لیز تراس، بعد از مارگارت هیلدا تاچر (۴ مه ۱۹۷۹ – ۲۸ نوامبر ۱۹۹۰) و ترزا می (۱۳ ژوئیه ۲۰۱۶ – ۲۳ ژوئیه ۲۰۱۹)، به عنوان سومین نخست‌وزیر زن، ساکن ساختمان شماره ۱۰ خیابان داونینگ شده است. بعد از کناره‌گیری آنگلا مرکل از صدراعظمی آلمان (۲۰۲۱) که از او به عنوان قدرتمندترین رهبر اروپا و قدرتمند‌ترین زن جهان یاد می‌شد، اکنون اروپا یک رهبر زن دیگر را به خود دیده که بر حسب اتفاق بسیار جاه‌طلب نیز می‌باشد. حال باید منتظر ماند و دید که آیا «تراس» می‌تواند خاطرات و یاد مرکل بزرگ را تجدید کند یا خیر؟
خبرهای ضد و نقیض از متروپل مردم را گیج کرد
با این نتایج ایتالیا با ۴، مجارستان با ۳، آلمان با ۲ و انگلیس با یک امتیاز در رده‌های اول تا چهارم گروه سه لیگ A ملت‌های اروپا قرار گرفتند.
انگلیس و ولز، دو هم‌گروه بریتانیایی ایران در جام جهانی بامداد امروز شکست خوردند اما باخت خانگی و تاریخی انگلیس باعث هو شدن گرانترین تیم ملی فعلی دنیا در مالینوکس استادیوم شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ