قانون سزار که کنگره آمریکا در سال ۲۰۲۰ صادر کرد درباره تحریم‌های اقتصادی و حقوقی بود که شامل ۳۹ شخصیت دولتی سوریه در راس آن‌ها بشار اسد و همسرش اسماء اسد می‌شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سه کشور آلمان، انگلیس و فرانسه در بیانیه مشترکی مدعی شدند که برنامه هسته‌ای ایران فراتر از توجیهات غیر نظامی ادامه دارد.
کمیته های مقاومت مردمی فلسطین طی بیانیه ای تاکید کرد که عملیات زیرگیری با خودرو در قدس اشغالی پاسخی طبیعی و عملی به جنایات صهیونیست ها علیه مسجد الاقصی است.
شورای همکاری خلیج فارس در بیانیه‌ای تند تشدید تنش‌ها و تداوم هتک حرمت مسجدالاقصی و عدم رعایت حرمت ماه مبارک رمضان از سوی نظامیان اسرائیلی را محکوم کرد.
نشستی در شرم الشیخ با حضور تشکیلات خودگردان فلسطین، رژیم صهیونیستی، اردن و مصر برگزار شد که عملیات ضد صهیونیستی مبارزان فلسطینی رویای برگزار کنندگان را بر باد داد.
بیانیه پژوهشگران تاکید می‌کند که این آنزیم قبلاً به خوبی مورد مطالعه قرار گرفته است و اکنون می‌تواند ما را به یافتن راه‌حل‌های دارویی بهتر نزدیک کند.
مجاهدین گمنام و فداکار ایران و اسلام و امت اسلامی پیش از این با چالش‌ها و پرونده‌ها پیچیده‌ فراوانی مواجه بوده‌اند و با عنایات الهی و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت و با جان فشانی‌های خویش، بر چالش‌ها و موضوعات ضد امنیتی غلبه کرده‌اند و اطمینان دارند که در این مورد نیز با برخورداری از ادعیه‌ ملت شریف ایران، موفق خواهند بود، ان‌شاءالله.
بنا به بیانیه وزارت خزانه داری آمریکا، در ادامه اقداما ضد ایرانی واشنگتن چند شرکت و کشتی هدف تحریم قرار گرفتند.
وزرای خارجه سه کشور آلمان، انگلیس و فرانسه به همراه همتای آمریکایی خود به تکرار ادعاهای نخ نما شده در قبال جمهوری اسلامی ایران پرداختند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه بیانیه میرحسین موسوی بیانیه سقوط و عبور از انقلاب است، گفت: این بیانیه حرکت آشکار و ضد انقلابی نیروهای سقوط کرده را بیشتر نمایان کرده است.
همزمان با حمله روسیه به اوکراین در سال گذشته، کرملین مقابله با رسانه‌های ضد جنگ داخلی و روسی زبان را تشدید کرده. آخرین قربانی وبسایت خبری مستقل روسیه، مدوزا است. روز پنجشنبه، دولت روسیه سایت مدوزا را به لیست " سازمان‌های نامطلوب" خود اضافه کرد، که منجر به غیرقانونی شدن هرگونه فعالیت یا تبلیغ مربوط به این رسانه خبری می‌شود. دادستان کل کشور در بیانیه خود مدوز را" تهدیدی برای پایه‌های نظام قانون اساسی و امنیت فدراسیون روسیه " خواند.
اتحادیه اروپا با صدور بیانیه ای ضد ایرانی، به طرح ادعاهای تکراری علیه جمهوری اسلامی در موضوع توافق هسته ای ۲۰۱۵، پرداخت.
تحلیلگر مسائل سیاست خارجی گفت: روز به روز مشخص می شود که تعریف رابطه راهبردی با چین و روسیه یک توهم بود چون فقط ایرانی ها چنین موضوعی را به زبان می آورند.
رضا نصری: در این بیانیه، چین فقط به همسویی با موضع اعضای شورای همکاری خلیج فارس در مورد جزایر سه‌گانه بسنده نکرده است.
حمید ابوطالبی مشاور سیاسی رییس جمهور سابق در تازه ترین رشته توئیت خود به بیانیه مشترک عربستان سعودی و چین علیه ایران واکنش نشان داد.
حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای درباره عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی، از این عملیات تمجید کرد.
روابط عمومی نیروی زمینی سپاه از آغاز دور جدید حملات موشکی و پهپادی قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام به مقر‌های باقی‌مانده تروریست‌های تجزیه‌طلب ضد ایرانی در مناطقی از اقلیم شمال عراق خبر داد.
سران گروه هفت، بی توجه به جنگ افروزی های خود در اوکراین، بار دیگر از روسیه خواستند تا جنگ در اوکراین را متوقف کند.
کیهان نوشت: روزنامه‌های زنجیره‌ای دیروز در اقدامی هماهنگ با تیتر‌هایی نظیر «روزنامه نگاری جرم نیست»، «روزنامه نگاری را ممنوع کنید»، «دفاع از حیثیت یک حرفه» و... سعی کردند با تخطئه بیانیه دو نهاد رسمی کشور، پادویی برای رسانه‌های ضد انقلاب را «روزنامه نگاری» جا بزنند.
حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای ضمن تمجید از شهید «عدی التمیمی» عامل عملیات ضد صهیونیستی اردوگاه شعفاط، او را نماد قدرت و صلابت ملت فلسطین و نشانه زوال رژیم صهیونیستی توصیف کرد.
با وجود قرائت این بیانیه ضدایرانی جلسه امروز شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره برنامه هسته‌ای ایران بدون صدور قطعنامه پایان یافت.
نقش اسرائیل و لابی‌های ضد برجام در منطقه و در داخل آمریکا در تاثیرگذاری بر طرف‌های مذاکراتی و ترسیم وضعیت کنونی که به توقف مذاکرات و صدور بیانیه سه کشور اروپایی منجر شده است، در شرایط کنونی عیان‌تر از هفته‌ها و ماه‌های گذشته شده است. در تازه‌ترین اظهارنظر، نخست‌‌وزیر اسرائیل با اشاره به تلاش‌های این رژیم برای ممانعت از احیای برجام گفت که تل آویو اطلاعاتی درباره فعالیت‌‌های هسته‌ای ایران به کشورهای اروپایی داده است.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی از تروئیکای اروپا به دلیل صدور بیانیه‌ای در رابطه با مذاکرات احیای برجام و اتخاذ موضعی قوی در این زمینه قدردانی کرد.
کشورهای آلمان، انگلیس و فرانسه امروز شنبه در بیانیه ای مشترک مدعی شدند که مواضع اخیر جمهوری اسلامی تردیدهای جدی را در مورد قصد این کشور در خصوص بازگشت به توافق هسته ای بوجود آورده است.
وزارت خارجه چین اعلام کرد کانادا باید پیامدهای بیانیه ضد چینی خود در قبال تایوان را بپذیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ