رایزنی «بایدن» با سران مقامات انگلیس، فرانسه، آلمان و ایتالیا
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع آگاه از گفتگوی تلفنی نخست‌وزیر اشغالگران قدس با رییس‌جمهور آمریکا پیش از سفر رئیس رژیم صهیونیستی به واشنگتن خبر می‌دهند.
دفتر ریاست‌جمهوری ترکیه از رایزنی امروز میان رؤسای جمهور ترکیه و آمریکا درباره جنگنده‌های اف-۱۶ و پیوستن سوئد به ناتو خبر داد.
در ادامه تحولات لحظه‌به‌لحظه با تحولات روسیه، «جو بایدن» با سران کشورهای فرانسه، آلمان و انگلیس رایزنی کرد.
در ادامه تحولات لحظه‌به‌لحظه با تحولات روسیه؛ «جو بایدن» با سران کشورهای فرانسه، آلمان و انگلیس رایزنی کرد.
روسای جمهور آمریکا و کره‌جنوبی فردا در واشنگتن به رایزنی درباره تنش‌ها در شبه‌جزیره کره و دیگر موضوعات بین‌المللی خواهند پرداخت.
وزارت خارجه آمریکا از سفر نماینده ویژه «بایدن» به قطر برای رایزنی درباره زندانیان آمریکایی خبر داد.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران روز یکشنبه به وقت محلی از دستیابی ایران و آمریکا به توافق برای تبادل زندانیان خبر داد و گفت: اگر همه چیز از سوی طرف آمریکایی به خوبی پیش برود، در کوتاه‌مدت شاهد تبادل زندانیان خواهیم بود.
رئیس جمهور آمریکا با بیان اینکه لندن، پاریس و برلین تانک‌های خود را در اختیار اوکراین قرار می‌دهند، گفت که با رهبران انگلیس، آلمان، فرانسه و ایتالیا در مورد لزوم ادامه حمایت نظامی از اوکراین، به صورت تلفنی رایزنی کرد.
کاخ سفید با صدور بیانیه ای از گفتگوی تلفنی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا با همتای برزیلی خود خبر داد.
رئیس جمهور آمریکا در گفتگوی تلفنی با ولادیمیر زلنسکی همتای اوکراینی خود بر تداوم حمایت از کی یف تاکید کرد.
رئیس جمهور آمریکا در دیدار امروز با امانوئل ماکرون گفت: آمریکا و فرانسه به مقابله با جنگ وحشیانه روسیه علیه اوکراین ادامه می دهند.
صدراعظم آلمان و رئیس جمهور آمریکا امروز در تماسی تلفنی در خصوص موضوع اوکراین و آخرین تحولات بازارهای جهانی انرژی و اهمیت تامین انرژی رایزنی کردند.
بر اساس اعلام کاخ سفید، رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر ژاپن امروز در تماسی تلفنی در خصوص آزمایش موشکی اخیر کره شمالی رایزنی کردند.
کاخ سفید اعلام کرد که کامالا هریس معاون رئیس جمهور آمریکا با رئیس جمهور کره جنوبی دیدار و گفتگو کرده است.
کاخ سفید از دیدار رئیس جمهور آمریکا با امانوئل ماکرون همتای فرانسوی وی پیرامون موضوعاتی از جمله ایران خبر داد.
کاخ سفید از دیدار و رایزنی رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر انگلیس در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد خبر داد.
روزنامه یسرائیل هایوم نوشت که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا تصمیمی برای دیدار با یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک ندارد.
کاخ سفید امروز از رایزنی تلفنی رئیس جمهور آمریکا با پادشاه جدید انگلیس خبر داد.
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفتگویی تلفنی در ارتباط با توافق هسته ای با ایران، رایزنی کردند.
دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز از رایزنی تلفنی «یائیر لاپید» و «جو بایدن» درباره مذاکرات رفع تحریم های ضدایرانی خبر داد.
مقامات رژیم صهیونیستی از رایزنی تل آویو با واشنگتن برای دیدار یائیر لاپید نخست وزیر این رژیم با بایدن در جریان نشست مجمع عمومی سازمان ملل خبر دادند.
رسانه ها اعلام کردند که سران تروئیکای اروپائی و «جو بایدن» امروز در تماسی تلفنی پیرامون امنیت نیروگاه هسته‌ ای زاپاروژیا رایزنی کردند.
رسانه ها اعلام کردند که سران تروئیکای اروپائی و «جو بایدن» امروز در تماسی تلفنی پیرامون امنیت نیروگاه هسته‌ ای زاپاروژیا رایزنی کردند.
تیم لیندرکینگ، فرستاده امریکا در امور یمن امروز در دیدار با سلطان بن محمد النعمانی، وزیر دفتر سلطنتی عمان، تقدیر بایدن از عمان را ابلاغ کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ