باقری در توییتر خود نوشت: در ادامه رایزنی‌های دیپلماتیک با طرف‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، با همتایان آلمانی، فرانسوی و انگلیسی خود در ابوظبی ملاقات کرده و در مورد طیفی از موضوعات و نگرانی‌های متقابل با هم گفتگو نمودیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خبر جذاب روز شنبه انتقال ستاره ایرانی به آ. ث. میلان بود که رسانه‌های ایتالیایی نیز نسبت به آن واکنش نشان دادند.
اظهارات بلینکن درباره اسرائیل از اهمیت بسزایی برخوردار است. حدود ۶ ماه پیش آمریکایی ها، رویکرد جدیدی ارائه کردند که سابق بر این دیده نمی‌شد. این رویکرد، ابتدا در سخنان سفیر آمریکا در اسرائیل دیده شد، سپس جیک سالیوان و در نهایت بلینکن، این سخنان را تایید کرد. تا پیش از این امریکا با هر نوع اقدام یک جانبه اسرائیل علیه تاسیسات هسته‌ای ایران مخالف بود، اما از شش ماه پیش این گفته توسط مقامات آمریکایی تکرار می‌شود.
استفان رادمیکر، دستیار پیشین وزیر امور خارجه آمریکا پیشنهاد کرده است که آمریکا می‌تواند با تشویق انگلیس، فرانسه و آلمان که از اعضای برجامند، مکانیسم ماشه را فعال کند که یکی از موارد مقرر در برجام است و نه تنها تحریم‌های موشکی، بلکه تمامی تحریم‌ها را علیه ایران باز می‌گرداند.
وزیران نفت ایران و عراق در حاشیه هشتمین سیمنار بین‌المللی اوپک در وین درباره اجرای پروژه‌های مشترک نفتی تبادل‌نظر و گفت‌وگو کردند.
وزارت خارجه چین امروز اعلام کرد که تهران، پکن و اسلام‌آباد امروز نخستین نشست سه جانبه خود را درباره مبارزه با تروریسم در پکن برگزار کردند.
مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر بهینه‌سازی مصرف سوخت با توسعه حمل‌ونقل ریلی در کشور، از مذاکرات ایران و ترکمنستان برای توسعه حمل‌ونقل ریلی خبر داد.
پایگاه اطلاع‌رسانی رئیس جمهور نوشت: جمهوری اسلامی از ماه‌ها پیش آمادگی خود برای نهایی کردن مذاکرات و دستیابی به توافقی منصفانه را اعلام و حسن نیت برای تحقق این هدف را نشان داده است.
سفیر ایران در روسیه اعلام کرده است که ایران به زودی به مذاکرات سه جانبه سوریه، ترکیه و روسیه می‌پیوندد.
رئیس دستگاه دیپلماسی افزود: آمریکایی‌ها و به‌طور مشخص آلمان، فرانسه و انگلیس سعی کردند تحریک کنند و به اغتشاش در ایران دامن بزنند. آنها به دنبال اهداف سیاسی خود بودند. بخشی از هدفشان تضعیف و بی‌ثبات سازی ایران و بخشی دیگر از هدف آنها امتیازگیری بر سر میز مذاکرات برجامی از جمهوری اسلامی ایران بود، اما خلی زود متوجه شدند که این تحریکات نمی‌تواند دستاوردی برایشان به همراه داشته باشد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با وزیر خارجه لبنان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره از ثبات و امنیت لبنان حمایت می‌کند.
کریستوفر برگر، سخنگوی وزارت خارجه آلمان روز چهارشنبه به خبرنگاران در برلین گفته بود: از دید ما، در حال حاضر هیچ الزام یا دلیلی برای ازسرگیری مذاکرات هسته‌ای با ایران وجود ندارد.
وزیر خارجه آلمان مدعی شد که در حال حاضر تمرکز اصلی آلمان به جای احیای برجام بر روی حمایت از ناآرامی‌های ایران است.
وزارت خارجه آلمان در اقدامی مداخله جویانه به بهانه ناآرامی های پراکنده اخیر در ایران اعلام کرد: دلیلی برای آغاز مجدد مذاکرات برجام نمی‌بینیم!
در حالی غرب با آسمان و ریسمان بافتن به‌دنبال اتلاف وقت و زمان خریدن در مذاکرات هسته‌ای است که آنان برای تامین امنیت خود بیش از ایران نیازمند توافق هستند.
در حالی غرب با آسمان و ریسمان بافتن به‌دنبال اتلاف وقت و زمان خریدن در مذاکرات هسته ای است که آنان برای تامین امنیت خود بیش از ایران نیازمند توافق هستند.
یک سخنگوی وزارت امور خارجه آلمان در پی ادعای موریتز کریِمر، اقتصاددان ارشد بانک نیمه‌دولتی LBBW این کشور مبنی بر مذاکرات پنهانی دولت آلمان با ایران برای واردات انرژی، به اورشلیم پست گفت که «واقعیت این است هیچ مذاکرات یا برنامه‌ای برای خریداری نفت یا گاز از ایران در کار نیست.»
یک اقتصاددان ارشد بانک نیمه دولتی LBBW که موریتز کرمر نام دارد مدعی شده که «مذاکرات دشواری در پشت پرده با ونزوئلا، ایران و الجزایر برای تامین نیاز‌های نفت و گاز آلمان در حال انجام است.»
روزنامه جروزالم پست‌ گزارش داد با توجه به تحریم های روسیه دولت آلمان در حال مذاکره با ‌ایران ‌برای خرید نفت است.
وزارت خارجه آلمان امروز اعلام کرد که مذاکراتی در سطح اتحادیه اروپا برای اعمال بسته جدید تحریمی‌ علیه ایران در حال انجام است.
وزیر امور خارجه گفت: ایران با حسن‌نیت و بر مبنای برابری و احترام متقابل، به ادامه‌ مذاکرات برای احیای توافق هسته‌ای پایبند است.
وزیر امور خارجه گفت: ایران حسن‌نیت و بر مبنای برابری و احترام متقابل، به ادامه‌ی مذاکرات برای احیای توافق هسته‌ای پایبند است.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: توجه دولت به دیپلماسی اقتصادی پاسخ محکمی به غربی‌هاست که جمهوری اسلامی ایران معطل مذاکره با آنان نمی‌ماند.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی تأکید کرد که در مذاکرات رفع تحریم‌ها در وین، دیپلمات‌های ایرانی برای تضمین منافع ایران نهایت تلاش‌شان را کردند و به بهترین شکل عمل کردند.
کشورهای انگلیس، فرانسه و آلمان با صدور بیانیه ای مشترک مدعی شدند که ایران نباید در مذاکرات خواسته های غیرواقعی مطرح کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ