اروپایی‌ها باید بدانند که با ایران مقتدر مواجه هستند و نیازمند روابط با آن‌ها به هر قیمتی نیستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: وزارت امور خارجه پیگیر لایروبی اروند رود شد و مردادماه سال‌جاری جلسه هماهنگی آن برگزار می‌شود.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: بنده این موضوع را به صورت جدی پیگیر هستم و اگر وضعیت تورمی به همین شکل ادامه پیدا کند، حقوق کارگران و حتی کارکنان در نیمه دوم سال قابل افزایش خواهد بود.
نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان اینکه فعلاً گزارش علمی- امنیتی در راستای مسمومیت دانش آموزان منتشر نشده است، گفت: کمیسیون‌های امنیت و بهداشت مجلس مجدانه پیگیر موضوع هستند و تلاش می‌کنیم که نگرانی و ناراحتی به مشکلات مردم اضافه نشود.
سارا فلاحی گفت: نهاد‌های ذی‌ربط هم گفتند که ما حتما این را با جدیت پیگیری می‌کنیم و، چون اطلاعات باید دقیق به افکار عمومی برسد، نمی‌توانیم در این زمینه به شکل هیجانی برخورد کنیم.
رشیدی کوچی، نماینده مجلس از ثبت استیضاح وزرای صمت و ارتباطات در مجلس خبر داد.
آیت‌الله معلمی، نماینده مجلس خبرگان رهبری برای بخشش معلم قائمشهری به‌ صورت کتبی و شفاهی پیگیر این موضوع شدند تا به مناسبت عید مبعث، مسئولان او را مورد بخشش قرار دهند و به مدرسه بازگردد. پس از انتشار فیلم پخش موسیقی نامناسب در مدرسه‌ای در قائمشهر، صدف صفرزاده، معلم جوان اخراج شد.
غلامرضا منتظری گفت: این ایام چنین اتفاق‌هایی می‌افتد؛ بله، تهاجم به دفتر ما هم صورت گرفته است. نماینده گرگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته تهاجم که چند کوکتل مولوتف انداختند و بنر ورودی را آتش زدند. وی درباره این‌که آیا مشخص شده است این افراد چه کسانی بودند، بیان کرد: دستگاه‌های نظارتی پیگیر این موضوع هستند.
غلامرضا نوری قزلچه گفت: از رئیس مجلس هم پیگیر رفع فیلتر شدیم که گفتند پیگیرم، ولی هنوز نتیجه‌ای حاصل نشده است.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها همچنین در رابطه با پیگیری مجلس در مورد مساله دانشجویان ممنوع‌الورود، گفت: این موضوعات در اختیار کمیته انضباطی دانشگاه است و بنا نیست که از مجلس کسی در این کار ورود پیدا کند، چون این‌ها آیین‌نامه داخلی دارند و خودشان تصمیم می‌گیرند.
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: هزاران نفر از داوطلبان کنکور در بلاتکلیفی هستند و انتظار می‌رود که مجلس شورای اسلامی این موضوع را پیگیری و دغدغه این افراد را مرتفع کند.
نادری خاطرنشان کرد: ما هم معتقدیم بخشی از کسب و کارها در اینستاگرام است اما بحث ما چیز دیگری است مبنی بر این‌که فیلتر به این شکل جواب نمی‌دهد و باید سیاست جدیدی اتخاذ کرد.
نماینده اراک در مجلس گفت: شایعه فوت مهرشاد شهیدی بر اثر اصابت تیر در پیگیری اولیه ما از پزشکی قانونی رد شد، اما درخصوص سایر عللی که ممکن است منجر به فوت شده باشد، پزشکی قانونی در حال بررسی است.
رفیعی، نماینده مجلس گفت: مجلس همچنان پیگیر عملکرد دستگاه های فرهنگی و دیگر مجموعه ها در ماجرای فوت خانم مهسا امینی است.
نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: برای پیگیری درباره دروغ‌گویی‌های اخیر از وزرای اطلاعات و دادگستری سوال کردم و آن را تا حصول نتیجه پیگیری می‌کنم، چرا که دروغگویان در اغتشاشات شریک جرم هستند.
نماینده مردم گرگان گفت: با توجه به چنین شرایطی طرح استیضاح وزیر بهداشت با بیش از ۳۰ امضا تقدیم هیات رییسه شده و باید در دستور صحن علنی قرار گیرد، منتها به دلیل اینکه تقاضای استیضاح وزرای دیگر جلوتر مطرح شده، هنوز نوبت به این استیضاح نرسیده؛ اما ما پیگیر استیضاح هستیم.
نماینده اهواز در مجلس با اشاره به تحت تاثیر قرار گرفتن سلامت مردم به ویژه گروه‌های آسیب‌پذیر در پی آلودگی هوا افزود: در پیگیری‌ها عنوان شد که این آتش‌سوزی‌ها در بخش عراقی تالاب هورالعظیم بوده و دود آن به سمت خوزستان می‌آید که به دولت تذکر داده‌ام فکری به حال این آتش‌سوزی‌ها و دود ناشی از آن کند تا چنین شرایطی در خوزستان رخ ندهد.
نماینده مریوان در مجلس گفت: مسئولان کشور می‌توانستند خیلی بهتر از این در مساله رفتار کرده و با سخنان و حضور خود خیلی راحت‌تر این مساله را پیگیری کرده و قبل از اینکه دل‌ها و احساسات مردم از برخی سخنان و حرکات‌شان جریحه‌دار شود، در کنار خانواده داغدیده و مردم حضور پیدا کنند.
قاسمی‌پور گفت: تلاش خواهیم کرد از طریق راهکار‌های قانونی پیگیر وضعیت کسانی که در وقایع اخیر دستگیر شدند، یا مشکلی برایشان به وجود آمده باشیم.
نماینده مجلس گفت: معتقدم باتوجه به عدم کارکرد گشت ارشاد در تبیین کردن فرهنگ حجاب باید چنین موضوعی برداشته شود تا بیشتر از این فرزندان این سرزمین احساس ناامنی با چنین برخورد‌هایی نداشته باشند، این موضوع را در مجلس پیگیری خواهیم کرد.
نماینده مجلس گفت: معتقدم باتوجه به عدم کارکرد گشت ارشاد در تبیین کردن فرهنگ حجاب باید چنین موضوعی برداشته شود تا بیشتر از این فرزندان این سرزمین احساس ناامنی با چنین برخورد‌هایی نداشته باشند، این موضوع را در مجلس پیگیری خواهیم کرد.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در واکنش به درباره به کما رفتن زنی جوان پس از انتقال به یک مقر انتظامی، گفت: موضوع ⁧‫مهسا امینی‬⁩ و حادثه رخ داده را باید ⁧‫مجلس‬⁩ به دقت مورد بررسی و هرگونه تخلف،قصور یا جنایت احتمالی را با قاطعیت پیگیری کند.
جلال رشیدی کوچی: از همان ابتدای امر که آن فیلم منتشر شد و ایشان دستگیر شدند، پیگیری‌هایی انجام دادیم. بعد از آن هم در تلویزیون مصاحبه‌ای داشتند و شبهات قوی مطرح شد مبنی بر اینکه شاید در مدت بازداشت مورد ضرب و شتم قرار گرفته باشند. این مباحث را داریم پیگیری می‌کنیم،
شاکری در واکنش به انتقاداتی که نسبت به انتشار عکس بازدید نمایندگان از سیل امامزاده داوود شده است، گفت: «بهتر بود زیر گل‌ها دفن شویم اگر با نیت عکس گرفتن به آنجا رفتیم. در حین عبور ما از جاهای مختلف افرادی عکس گرفتند و منتشر کردند ولی ما وظیفه نمایندگی‌مان را انجام دادیم. بلافاصله هم که از آنجا بازگشتیم، با حضور تمام دستگاه‌های اجرایی پیگیر حادثه شدیم تا ببینیم چه اتفاقی افتاده و چه کوتاهی‌هایی صورت گرفته است.
یک نماینده مجلس گفت: دولت به دلیل عدم عرضه کالاهای اساسی به نرخ شهریور سال 1400 تخلف کرده است و مجلس پیگیر این تخلف است لذا حذف عبارت «به نرخ پایان شهریور» در لایحه اصلاح قانون بودجه سال 1401 کل کشور تخلفی بزرگ تر است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ