آلمان، انگلیس و فرانسه امروز با نقض منشور ملل متحد در لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل از احضار دیپلمات ایران خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استفان رادمیکر، دستیار پیشین وزیر امور خارجه آمریکا پیشنهاد کرده است که آمریکا می‌تواند با تشویق انگلیس، فرانسه و آلمان که از اعضای برجامند، مکانیسم ماشه را فعال کند که یکی از موارد مقرر در برجام است و نه تنها تحریم‌های موشکی، بلکه تمامی تحریم‌ها را علیه ایران باز می‌گرداند.
باقری در توییتر خود نوشت: در ادامه رایزنی‌های دیپلماتیک با طرف‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، با همتایان آلمانی، فرانسوی و انگلیسی خود در ابوظبی ملاقات کرده و در مورد طیفی از موضوعات و نگرانی‌های متقابل با هم گفتگو نمودیم.
بلینکن گفت: «ما هنوز بر این باوریم که دیپلماسی به طور کلی بهترین راه اطمینان‌یابی پایدار، قابل راستی‌آزمایی و موثر از این است که ایران هیچ گاه به یک سلاح اتمی دست پیدا نکند. بنابراین، ما پذیرای دیپلماسی هستیم و (دیپلماسی) به وضوح، بهترین مسیر است.» همزمان با این تحولات، سی‌وپنج قانون گذار مجلس نمایندگان آمریکا در نامه‌ای به رهبران کشور‌های انگلیس، فرانسه و آلمان (تروئیکای اروپا)، سه عضو اروپایی توافق هسته‌ای (برجام) خواستند مکانیسم ماشه را ذیل برجام علیه ایران فعال کنند.
سه کشور آلمان، انگلیس و فرانسه در بیانیه مشترکی مدعی شدند که برنامه هسته‌ای ایران فراتر از توجیهات غیر نظامی ادامه دارد.
قانون سزار که کنگره آمریکا در سال ۲۰۲۰ صادر کرد درباره تحریم‌های اقتصادی و حقوقی بود که شامل ۳۹ شخصیت دولتی سوریه در راس آن‌ها بشار اسد و همسرش اسماء اسد می‌شد.
چند کشور اروپایی با صدور بیانیه هایی جداگانه به حملات وحشیانه شهرک نشینان صهیونیست علیه شهرک حواره نابلس واکنش نشان دادند.
وزرای خارجه سه کشور آلمان، انگلیس و فرانسه به همراه همتای آمریکایی خود به تکرار ادعاهای نخ نما شده در قبال جمهوری اسلامی ایران پرداختند.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه تاکید کرد که برخی کشورهای اروپایی به تدریج مداخله خود در جنگ اوکراین را آشکار می کنند.
سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان و ایالات متحده آمریکا با صدور بیانیه‌ای مشترک به گزارش ادعایی و تحریک آمیز آژانس بین‌المللی انرژی اتمی علیه برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران واکنش نشان دادند.
رایزنی «بایدن» با سران مقامات انگلیس، فرانسه، آلمان و ایتالیا
آلمان، انگلیس و فرانسه امروز با نقض منشور ملل متحد در لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل از احضار دیپلمات ایران خبر داد.
اروپایی‌ها باید بدانند که با ایران مقتدر مواجه هستند و نیازمند روابط با آن‌ها به هر قیمتی نیستیم.
سفیر انگلیس در تهران امروز پنجشنبه سطل رنگ به دست اقدام به پاکسازی دیوار سفارت این کشور از شعارهای ضد انگلیسی کرد. سایمون شرکلیف در توئیتی چند عکس از پاکسازی دیوار سفارت منتشر کرد و از سفارتخانه‌های آلمان، کره جنوبی، فرانسه، ایتالیا، برزیل و ... که در این عملیات به او کمک کرده بودند تشکر کرد. شرکلیف همچنین از برخی عابران نیز قدردانی کرد.
شرکلیف در توئیتی چند عکس از پاکسازی دیوار سفارت منتشر کرد و از سفارتخانه‌های آلمان، کره جنوبی، فرانسه، ایتالیا، برزیل و ... که در این عملیات به او کمک کرده بودند تشکر کرد. شرکلیف همچنین از برخی عابران نیز قدردانی کرد.
سه کشور اروپایی انگلیس،‌ فرانسه و آلمان در بیانیه مشترکی تصمیم ایران برای پشرفت برنامه هسته‌ای خود را محکوم کردند.
در بیانیه مشترک آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان آمده: ما امیدواریم ایران از این فرصت برای همکاری مبتنی بر حسن نیت با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی جهت فیصله دادن این مسائل حل‌نشده استفاده کند، به گونه‌ای که انجام هیچ اقدام دیگر از سوی شورا در خصوص این مسائل لازم نباشد
خبرگزاری رویترز امروز جمعه اعلام کرد که متنی را دریافت کرده است مبنی بر اینکه تروییکای اروپایی (انگلیس، آلمان، فرانسه)، آمریکا و آژانس بین المللی انرژی اتمی پیش نویس قطعنامه‌ای را برای نشست شورای حکام این نهاد آماده کرده اند.
تروییکای اروپایی (انگلیس، فرانسه و آلمان) امروز با صدور بیانیه ای به موضع‌گیری ضدایرانی پرداختند.
وزیر امور خارجه انگلیس با انتشار تصویری از دیدارش با وزرای امور خارجه فرانسه، آلمان و آمریکا در حساب توئیتری خود، نوشت که در این دیدار پیرامون آنچه او «تهدید امنیت بین المللی ناشی از ادامه تشدید تنش‌های هسته‌ای ایران» نامید، بحث شد.
وزرای خارجه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان بر ادامه جنگ افروزی در اوکراین با تداوم حمایت از دولت کی یف تاکید کردند.
آلمان، انگلیس و فرانسه روز جمعه در نامه‌ای جمعی که به دست اعضای شورای امنیت سازمان ملل و به رصد رویترز رسیده است، آورده‌اند: ما خواهان تحقیقات از سوی تیم دبیرکل سازمان ملل که مسئول نظارت بر اجرای قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل است، هستیم و آماده‌ایم تا از کار دبیرکل در انجام تحقیقات فنی و بی‌طرفانه حمایت کنیم.
وزرای خارجه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان با تاکید بر اهمیت تداوم کمک نظامی به اوکراین، درباره آنچه که «چالش‌های ایران» خواندند، گفتگو کردند.
وزیرخارجه آمریکا با همتایان فرانسوی، آلمانی و انگلیسی خود درباره ایران و گفتگو کرد.
نمایندگان روسیه، چین، انگلیس، فرانسه و آلمان در این دور از مذاکرات در سطح کارشناسی در جریان روند مذاکرات قرار می‌گیرند، اما نمایندگان رسمی آن‌ها در مذاکرات حضور ندارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ