در شرایطی آلمان از جام جهانی حذف شد که این تیم با وضعیت مشابهی در جام جهانی 2010، انگلیس را حذف کرده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
براساس تایید مقامات شهرستان مائوی در ایالت هاوایی، شمار جانباختگان حریق جنگلی مرگبار در این ایالت، از ۱۰۰ نفر تجاوز کرده و احتمالا بیشتر خواهد شد.
پس از پیروزی دلچسب حمیدرضا نداف بر حریف ویتنامی، سینا مقیمی نیز دومین بازی ایران را با برد پشت سرگذاشت.
در ابتدا شاید تصور نمی شد که حضور لیونل مسی در اینتر میامی اثری فوری در متحول شدن این تیم در آمریکا و دنیا داشته باشد اما با مشاهده آمارها، قطعا نظر شما هم عوض می‌شود.
بدون شک حضور کاپیتان تیم‌ملی عراق در فوتبال ایران، نگاه فوتبال‌دوستان عربی را بیشتر از گذشته به لیگ ایران منعطف می‌کند.
مدیرعامل شرکت توانیر گفت: عبور از اوج مصرف۷۲ هزار و ۵۰۰ مگاوات بدون ایجاد محدودیت برای مردم در مصرف، موفقیتی برای صنعت برق محسوب می شود.
علیرضا بیرانوند با حضور در تمرینات گروهی پرسپولیس، آمادگی خود را نشان داده است.
ترکیب‌های خاصی از میدان‌های الکترومغناطیسی و فرکانس‌های شدید می‌تواند اعوجاج‌های مکانی موضعی ایجاد کند و فرد را قادر می‌سازد از میان موانع جامد حرکت کند. میدان‌های الکترومغناطیسی با قدرت و جهت مشخص می‌شوند، در حالی که فرکانس‌های شدید با فرکانس‌های نوسان طبیعی اجسام مطابقت دارند.
رئیس بنیاد ملی نخبگان گفت: به نظرم یکی از دلایل جدی مهاجرت، شیوع کرونا در سال‌های گذشته بوده و با عبور از این شرایط، در حال حاضر تصمیم افراد برای مهاجرت عملیاتی شده است.
نخست‌وزیری در تاریخ معاصر ایران از همان زمان سیدضیاء و تأسیس ساختار نوین سیاسی وجود داشت و پس از پایان دوره پهلوی هم در چارت سیاسی و مدیریت کلان کشور باقی ماند. پس از اینکه همه‌پرسی قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در سال ۵۸ برگزار و عمر دولت موقت به ریاست مهدی بازرگان به پایان رسید.
با اشتباه مسلم داور هلندی گل سالم ایتالیا مقابل فرانسه مردود اعلا شد.
جنجال یکی از گلهای دیدار دیشب اتلتیکو مادرید و اسپانیول باعث شده لزوم استفاده از فناوری چشم شاهین برای تشخیص عبور توپ از خط دروازه در لالیگا مطرح شود.
خودرویی جالب که با عبور از زمین بازی گلف تمامی توپ ها را جمع آوری می کند را ببینید.
پاول فرناندز، کارشناس داوری اسپانیایی، مدعی شده که گل منچسترسیتی کاملا درست بوده و اعتراض بازیکنان رئال بی‌مورد است.
بهترین نتیجه استقلال در بازی های این فصل در هفته بیست و ششم به دست آمد. در مسابقه ای که نیمه نخست آن گلی نداشت اما در نیمه دوم 7 بار توپ از خط دروازه ها عبور کرد.
پورتو یک بار دیگر در موقعیت تکراری، مسابقه‌ای با موقعیت‌های گل بسیار بدون آنکه توپ از خط دروازه عبور کند.
گل‌گهری‌ها در شرایطی سه بار در این بازی توپ را به تیرک دروازه زدند که امیر قلعه‌نویی برای آخرین بار روی نیمکت این تیم نشست تا خودش را برای حضور در تیم ملی فوتبال ایارن آماده کند.
تیم فوتبال الشحانیه به لطف درخشش امیر روستایی، توانست از سد حریف خود عبور کند.
تیم فوتبال آرسنال انگلیس با نمایشی درخشان به پیروزی در لیگ برتر رسید تا یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شود.
مهم‌ترین شانس تیم‌ملی ایران برای بازگشت به مسابقه مقابل ایالات‌متحده را سامان قدوس از دست داد: دقیقه ۶۴، قدوس می‌توانست به‌معنای واقعی کلمه تعویض طلایی لقب بگیرد. در این لحظه پاس به بیرون علی قلی‌زاده پس از عبور از مهدی طارمی، در حالی به‌سامان رسید که او بدون مراقبت رها شده بود. قدوس هم با یک ضربه فنی دروازه حریف را هدف گرفت، اما توپ او با فاصله کمی از کنار تیر عمودی دروازه به بیرون رفت.
صعود فرانسه با حذف لهستان قابل انتظار بود؛ اما امشب شب رکورد‌های امباپه بود. بیشترین گل زده در جام‌جهانی تا قبل از ۲۴ سالگی و رسیدن به عدد ۹ با عبور از پله افسانه‌ای. او در پی دومین قهرمانی جام‌جهانی و دومین کفش طلا هم هست.
صعود فرانسه با حذف لهستان قابل انتظار بود اما امشب شب رکوردهای امباپه بود. بیشترین گل زده در جام‌جهانی تا قبل از 24 سالگی و رسیدن به عدد 9 با عبور از پله افسانه‌ای. او درپی دومین قهرمانی جام‌جهانی و دومین کفش طلا هم هست
در دیداری که استقلال مالک توپ و میدان بود، شاگردان ساپینتو نتوانست از سد لایه های پرتعداد دفاعی تیم رحمتی و البته حسین پورحمیدی عبور کنند.
در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر و در بازی استقلال و فولاد فقط دو بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد.
ضربه آخر مهاجم پیکان با وجود عبور از دروازه‌بان نساجی توسط مدافع این تیم دفع شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ