روزنامه آلمانی بیلد در گزارشی درباره تساوی 3-3 آلمان مقابل انگلیس از عملکرد ژرمن‌ها در این بازی انتقاد کرده و عملکرد آنها را در آستانه جام جهانی ضعیف ارزیابی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آینده رئال مادرید بدون توجه به کیلیان امباپه و ارلینگ هالند ترسیم شده و در مادرید دیگر روی خرید این دو فوق ستاره وسواس ندارند.
در رقابت‌های ترامپولین ، در رده سنی ۱۱ و ۱۲ سال تیم‌های هرمزگان ، اصفهان و یزد و در رده سنی ۱۳ و ۱۴ سال تیم‌های یزد، کرمانشاه و اصفهان به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.
بارسا امشب برای اولین بار در فصل جاری در المپیک مونتجوئیک به میدان خواهد رفت و باید دید ژاوی برای پر کردن جای خالی رافینیا چه تدبیری می‌اندیشد.
با وجود پیروزی پر گل در دیدار روز گذشته، اما جواد نکونام همچنان تیمش را نیازمند تقویت می بیند.
روزنامه آلمانی بیلد در یک گزارش می‌گوید انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید می‌تواند برای بایرن مونیخ اتفاقی خطرناک و ناخوشایند باشد.
بایرن مونیخ قصد جذب چهار بازیکن در انتقالات تابستانی را دارد که یکی از آنها هری کین است.
در برنامه‌ای که شب گذشته ـ یکشنبه ۲۱ خردادماه ۱۴۰۱ ـ با عنوان «دختران انقلاب» از شبکه سه پخش شد، گروهی از بانوان محجبه در موکبی که در ایستگاه متروی تئاتر شهر تهران برپا کرده اند، با دعوت دختران کم‌حجاب به غرفه خود آن‌ها را به داشتن حجاب دعوت کرده و با دستان خود روسری متبرک به حرم امام حسین را روی سر آن‌ها قرار می‌دهند. یکی از بانوان فعال در این غرفه خطاب به دختران مدعو به غرفه پارچه نوشته‌ای که دعای امام زمان (عج) و همچنین عبارت "این خانه در انتظار مهدی زهراست" روی آن نوشته شده را به دختران هدیه داده و می‌گوید که آن را بر سر اتاق خود نصب کنند. او می‌گوید: ما یک موکب برای امام زمان زده ایم گفتیم خانم‌ها فکر کنید آقا ظهور کرده شماها را صدا کرده، اگر امام زمان بیاد بگه اومدم شما آماده اید برید تو رکاب امام زمان؟ نکته عجیب در این گزارش صدا و سیما انتشار چهره دختران کم‌حجاب است.
اشپورت‌بیلد می‌گوید گزارش روزنامه فرانسوی اکیپ درباره توافق پی‌اس‌جی با لوکاس هرناندز دروغ بوده و باعث عصبانیت شدید بایرن مونیخ از این رسانه فرانسوی شده است.
روزنامه بیلد تصاویری از تمرین امروز بایرن پشت درهای بسته منتشر کرد که نشان می‌دهد توماس توخل در این تمرین بسیار عصبانی بوده است.
چند ستاره افت کرده بایرن امشب مقابل سیتی به دنبال اثبات توانایی های خود خواهند بود.
بیلد در گزارشی به ترکیب احتمالی لورکوزن برای بازی امشب اشاره کرده که همچون چند مسابقه قبلی نام سردار آزمون در بین بازیکنان اصلی مشاهده نمی‌شود.
اوضاع میان رودی گارسیا و رونالدو خوب پیش نمی رود و به نظر می رسد که سرمربی فرانسوی باید به زودی عربستان را ترک کند.
یولیان ناگلزمان پس از انتشار گزارش نشریه بیلد از برنامه بازی بایرن مونیخ، از حضور یک جاسوس در این تیم ابراز ناراحتی کرد.
رُکن اطلاعاتی وزارت دفاع انگلیس در تازه‌ترین به‌روزرسانی شرایط جبهه نبرد در اوکراین، گزارشی فکاهی منتشر کرد!
روزنامه بیلد آلمان گزارش داد که امروز شنبه یک مرد مسلح ۴۰ ساله با شلیک به سمت یک زن ۷۰ ساله وی را به قتل رسانده است. بر اساس این گزارش، وی سپس به یک ایستگاه رادیویی رفته و به اطراف خود تیراندازی کرده است. در نهایت وی به سمت یک داروخانه رفته و در آنجا گروگان گیری کرده است.
هیچ تیمی در تاریخ جام های جهانی در ضربات پنالتی ناکام تر از اسپانیا نبوده و لاروخا برای چهارمین بار در ضیافت پنالتی ها حذف شد.
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: آقای رئیسی چون بلد نیست بنابراین نمی داند یقه چه کسی را در کجا باید بگیرد یا چه کسی باید درباره چه موضوعی به او گزارش بدهد، لذا دائم با مسائل شعاری و دستوری برخورد می کند.
نشریه بیلد امروز گزارش داد که استقبال مردم آلمان از خرید پیراهن تیم ملی این کشور بسیار اندک بوده است.
تعداد نمایندگان بایرلورکوزن در جام‌جهانی با حضور سردار آزمون در تیم‌ملی ایران به عدد چهار رسید.
اندریک، پدیده 16 ساله فوتبال برزیل که پی اس جی، رئال و بارسا را خواهان خود می بیند، شب گذشته تاریخ‌ سازی کرد.
روزنامه بیلد در گزارشی از هواداران فرانسوی مارسی می‌گوید حضور در ورزشگاه این تیم برای هواداران تیم رقیب حکم تجربه نزدیک به مرگ را دارد.
روزنامه بیلد طی گزارشی به نقل از وزیر اقتصاد آلمان، رابرت هابک نوشت که وقوع رکود و تورم در اقتصاد آلمان در سال ۲۰۲۳ حتمی است.
روزنامه آلمانی بیلد در گزارشی می‌گوید مهم‌ترین دلیل اخراج توماس توخل از چلسی مخالفت او با تلاشهای تاد بولی برای جذب کریستیانو رونالدو بوده است.
روزنامه بیلد در گزارشی از تمرین امروز بایرن مونیخ می‌گوید ماتیس دی‌لیخت در مسابقات دوی سرعت از همه ستاره‌های این تیم سریعتر دوید تا شک و شبهه‌ها درباره آمادگی‌اش را برطرف کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ