انگلیس و آلمان در دیداری بسیار تماشایی در نهایت به تساوی 3-3 رضایت دادند. انگلیس توانسته بود شکست 0-2 را با برد 3-2 عوض کند ولی در دقایق پایانی گل تساوی را دریافت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ابزار‌های تولید تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی در عرض چند ثانیه و تنها بر اساس چند کلمه یا جمله، تصاویری به ما ارائه می‌دهند که گاهی می‌توانیم دقایقی طولانی به آن‌ها نگاه کنیم و از جزئیاتشان لذت ببریم. در اینجا نمونه‌هایی از چنین تصاویری را می‌بینید؛ منظره‌هایی که هوش مصنوعی بر اساس توصیفاتی از جهنم ترسیم کرده است: جانورانی مهیب و اهریمنی، خزندگانی ترسناک که از دل آتش سربرآورده‌اند، شهر‌هایی در شعله و دود و درختانی آتشین با میوه‌های شیطانی.
بایرن در دیداری مهیج و تماشایی 4-3 لیورپول را شکست داد. قرمزهای آنفیلد هر بار پیش افتادند ولی بایرن کار را برابر کرد و در دقایق پایانی گل برتری را زد.
مدافع ملی پوش و ایرانی کایسری اسپور دو فصل دیگر در این تیم و فوتبال ترکیه ماندگار شد.
مدافع تیم ملی ایران تمدید دو ساله قراردادش با کایسری اسپور ترکیه را تایید کرد.
اگر چینی‌ها در جریان دیدار محمود عباس از پکن طرح صلح یا ابتکاری برای میانجیگری بین دولت خودگردان و اسرائیل ارائه کنند، مورد استقبال سعودی‌ها و حتی آمریکا قرار خواهد گرفت و در آن صورت، مقابلۀ رسمی و علنی جمهوری اسلامی با آن، به قیمت به‌هم خوردن روابط با پکن و منجمد شدن رابطه با عربستان تمام خواهد شد. با این حساب، به نظر نمی‌رسد که جمهوری اسلامی به مقابلۀ علنی با چنین ابتکاری برخیزد.
«زیرساخت» همان مقوله‌ای است که برای حضور زنان در ورزشگاه برای تماشای فوتبال به کار می‌رود و مهیا نیست، ولی برای برنامه‌های غیرفوتبالی مهیاست و زنان نه روی سکویی جداگانه بلکه در کنار سایر اعضای خانواده می‌توانند تجربه حضور در ورزشگاه‌های فوتبال را به دست بیاورند
ذوب‌‌آهن در دیداری جذاب و مهیج موفق شد فولاد را با دو گل شکست دهد و رتبه خود را حفظ کند.
تیم ذخیر‌ه‌های پرسپولیس در دیداری جذاب و مهیج تیم‌ملی نوجوانان را شکست داد.
بانوی پیر در تورین از پس صدرنشین جدول رده‌بندی سری A برنیامد و هفته سی‌و‌یکم این رقابت‌ها را با باختی خانگی پشت سر گذاشت.
دریبل و خروج تماشایی بیرانوند در دیدار پرسپولیس و ملوان را ببینید.
کریستیانو رونالدو با یک شوت از راه دور تماشای توانست موجبات بازگشت زردپوشان النصر را در یک بازی حیاتی مهیا کند.
در اتفاقی باورنکردنی، کلا ماجرای حضور زنان در ورزشگاه برای تماشای بازی‌های لیگ به دست فراموشی سپرده شده است! واقعیت امر این است که کلیدواژه «زیرساخت» هم در این پرونده بیشتر شبیه به بهانه است؛ چون در حالی که زیرساخت باید مهیا باشد تا زنان علاقه‌مند به فوتبال در ورزشگاه حاضر شوند، چنین بحثی برای اجرای برنامه‌های غیرفوتبالی در ورزشگاه آزادی مطرح نیست.
تیم فوتبال منچستریونایتد مقابل بارسلونا به پیروزی رسید تا شیاطین سرخ به مرحله بعدی لیگ اروپا صعود کنند.
اسلم ماخاچف در یک نبرد طولانی و مهیج در استرالیا مقابل الکساندر ولکانوفسکی به برتری رسید تا پادشاه سبک وزن UFC باقی بماند.
چهار جاذبه مهیج تفریحی و ورزشی کیش که باید امتحان کنید
اسطوره صربستانی دنیای تنیس در یک رقابت مهیج، قهرمان مسابقات 250 امتیازی آدلاید شد.
مازیار زارع با ترکیبی با تجربه به دنبال کسب امتیاز از مس رفسنجان است.
مربی تیم فوتبال ملوان معتقد است شرایط تیمش هفته به هفته بهتر خواهد شد و روند رو به رشدی خواهند داشت.
سرمربی تیم ملی عربستان پیش بینی جالبی از نتایج تیم ملی ایران در جام جهانی کرد.
لیورپول در دیداری تماشایی و مهیج موفق شد با نتیجه 0-1 از سد منچسترسیتی عبور کند.
دیدار تماشایی و مهیج بارسلونا و اینتر در ورزشگاه نوکمپ با تساوی 3-3 به اتمام رسید.
کوین دی بروین در دیدار با ولورهمپتون به رکورد تعداد پاس گل‌های استیون جرارد در لیگ برتر رسید.
سالاد اسفناج و هویج یکی از انواع سالادهای سرد است که برای تهیه آن از ترکیب اسفناج و هویج استفاده می‌شود. این سالاد خوشمزه سرشار از مواد مغذی است.
در حال حاضر ورزشگاه آزادی تهران آماده پذیرایی از تماشاگران خانم است، اما شرایط ورزشگاه‌های دیگر استان‌ها را هم مورد بررسی قرار می‌دهیم تا در صورت فراهم بودن شرایط و امکانات برای پذیرایی از تماشاگران خانم، این امکان در ورزشگاه‌های دیگر نیز مهیا شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ